• 1
  • 2
2005-03-24, 16:04
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Det ligger i mitt ekonomiska intresse att Sverige tar hem detta... Vad tror ni?
Citera
2005-03-24, 16:25
Medlem
Jag tycker det mesta talar för Sverige i denna matchen. Vi har ett grymt psykologiskt övertag efter 5-0 senast i EM.

Zlatan har mycket speltid och förtroende i Juventus, har han nånsin varit bättre än han är nu?

Bulgarien kommer att spela med en 3 backslinje har jag hört, de kommer nog att få det svettigt med "Chippen" och Ljungberg. Och sedan antar jag att Rosenberg kommer att börja på bänken, men om han bara får speltid så har vi en lysande forward i honom. 0-2 i 67´minuten Rosenberg som dödar matchen
Citera
2005-03-24, 16:59
Medlem
Madchilds avatar
Bulgarnas trebackslinje får de svårt mot Zlatan och Co, sen saknar de sina tre kanske bästa spelare och Berbatov spelar småskadad (revbensskadad)..
2-0 till Sverige tror jag på!
Citera
2005-03-24, 17:12
Medlem
danbanans avatar
Trodde på bulgarerna tidigare i veckan, sen såg jag att Bojinov, Petrov och Petrov är borta, då ser det ljusare ut. Om nu Berbatov spelar halvskadad verkar det ju som ett kanonläge för Sverige.
Ändrar mitt 1x till x2 på tipset.
Citera
2005-03-24, 20:57
Medlem
Och nu är Linderot skadad. Kommer den där jävla klåparen Daniel Andersson in är det bara att glömma en seger. Han kommer i sin höjd passa bollen i sidled...

Hoppas bara att det är som dom säger, att han börjar hittat tillbaka till den form han hade innan han drog till italien då han faktiskt dominerade allsvenskan i Malmö. Tvivlar dock på det, men ingen blir gladare än jag om han gör en kanonmatch!
Citera
2005-03-24, 21:01
Medlem
Knudsons avatar
Sålänge inte Rosenberg spelar är jag lugn.
Citera
2005-03-24, 21:02
Medlem
Mysonoxens avatar
Ska man tro på en positiv utveckling? 4-0 i bronsmatchen i VM 1994, 5-0 senast i EM så borde det ju bli 6-0 nu....

Nåja fullt så saftig seger blir det nog inte (skulle gärna vilja se oddsen på 6-0) så 2-0 låter väl mer realistiskt...
Citera
2005-03-24, 21:39
Medlem
groovesnuss avatar
Visst vore det fint om alla i spelare i blågult hade ett litet "5-0"- märke sytt på tröjan. Bulgarerna verkar tro hårt på psykningar om man ser Hristos utfall om 2-2 matchen i EM t ex. Varför inte ge igen lite och se om dom blir stirriga.

På presskonferansen innan skulle Lagerbäck t ex säga "Jag tror det är en "fem-noll"-procentig chans att Zlatan nätar idag." eller "Jag har hört att Er fina stadion tar in "fem-noll"-tusen åskådare.
Citera
2005-03-24, 22:28
Medlem
2-1 till Bulgarien.
Rosenberg gör sveriges mål runt den 79.e minuten, som inhoppare.
Allbäck gör en usel match men är en rätt go gubbe ändå, så bytet dröjer. D Andersson gör ingen glad, men Lagerbäck är ganska nöjd ändå...
Citera
2005-03-24, 22:32
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Dufresne
2-1 till Bulgarien.
Rosenberg gör sveriges mål runt den 79.e minuten, som inhoppare.
Allbäck gör en usel match men är en rätt go gubbe ändå, så bytet dröjer. D Andersson gör ingen glad, men Lagerbäck är ganska nöjd ändå...

Ja risken finns att Allbäck blir knäckt.

Daniel får fullt förtroende när TL är borta.

I en god version av mitt tips tror jag Sverige vinner komfortabelt. Allbäck sitter då på läktaren med Anders Svensson.

Är ni säkra på skadorna? Typiskt 'öst' annars att köra några trick för att luras.
Citera
2005-03-24, 22:42
Bannlyst
får allbäck bara chansen så ska det nog lösa sig.....
Citera
2005-03-24, 22:45
Medlem
Vajulvs avatar
1-2.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto