Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-26, 00:59
  #1
Medlem
Jag vill ha lista på droger, helst lätta droger, som endast ger bra självförtroende. Vill med andra ord inte bli dräggig på dem som typ alkohol. Ska iprincip kunna brukas mitt på dagen och ingen ska märka något
Citera
2012-08-26, 01:02
  #2
Medlem
zajjahs avatar
Benzo. Det ger mig självförtroende utan att det märks. Om jag tar rimlig dos.
Tramadol. Får lite mer självförtroende. Märks inte.
Tobak ger mig en självförtroende boost.
Citera
2012-08-26, 01:06
  #3
Medlem
Lyrica är väldigt bra
Citera
2012-08-26, 02:03
  #4
Medlem
detnaws avatar
kokain? fast kanske inte så "lätt" drog hehe + du ser nog rätt dum i huvudet ut.
Citera
2012-08-26, 22:29
  #5
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackacc
Jag vill ha lista på droger, helst lätta droger, som endast ger bra självförtroende. Vill med andra ord inte bli dräggig på dem som typ alkohol. Ska iprincip kunna brukas mitt på dagen och ingen ska märka något

Nån svag benso kanske?
Citera
2012-08-27, 01:50
  #6
Medlem
undervattenfisks avatar
Tre bokstäver, G - H - B!

Akta dig för en enorm stark beroendepotential bara.. värre och snabbare än benso. enligt min mening är också GBL mer beroendeframkallande än GHB men då har jag druckit en jävla massa mer GBL också så kanske inte är rätt människa att säga ngt om den saken.
Citera
2012-08-27, 01:59
  #7
Medlem
Mandic!s avatar
Lyrica/Gabapentin!
Citera
2012-08-27, 07:30
  #8
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Lyrica/Gabapentin!
Metylfenidat måste jag tillägga! Har tagit det ett par gånger på senaste och gillar det starkt nu. För ett par år sedan var det bara jobbigt.
Citera
2012-08-27, 14:10
  #9
Medlem
Indos avatar
Concerta/Ritalin.
Lyrica.
Tradolan/Tramadol.
Oxycontin/Oxynorm.
Subutex eller Metadon.

Indos självfötroendecocktail : Subutex (1-2 mg) , Lyrica (300-600 mg) & Fint Zativa Gräs (helst White widow eller Blue berry/purple/lemon/Orange/silver haze) runt en halvgubbe.

Add: boosta med energi dryck alternativt kaffe!

Må väl

PS : Har du nå frågor om dessa preparat så är det bara att fråga,jag är erfaren på alla substanser i listan.
Citera
2012-08-27, 16:57
  #10
Medlem
BenAsslicks avatar
Även fast du nu inte vill ha alkohol TS, så måste jag säga att 1-2 bira funkar prima för självsäkerheten.
..Och blir du dräggig på dom mängderna så tycker jag lite synd om dig
Citera
2012-08-28, 02:43
  #11
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Metylfenidat måste jag tillägga! Har tagit det ett par gånger på senaste och gillar det starkt nu. För ett par år sedan var det bara jobbigt.
Vet du hur jobbig nån på metyl är ur nyktert perspekriv usch
Citera
2012-08-28, 04:18
  #12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Vet du hur jobbig nån på metyl är ur nyktert perspekriv usch
mm håller med, värre än tjack påtända personer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback