• 1
  • 2
2012-08-24, 00:55
Medlem
Hur ligger det till med er ? Har brottstatistiken ökat med flertalet somalier som har kommit till er ? Har hört från tjejkompis att det finns somaliska gäng som skrämt henne rejält och en annan kompis som blivit rånad!
Citera
2012-08-24, 00:59
Medlem
Studenthesten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellin
Hur ligger det till med er ? Har brottstatistiken ökat med flertalet somalier som har kommit till er ? Har hört från tjejkompis att det finns somaliska gäng som skrämt henne rejält och en annan kompis som blivit rånad!

Tycker allt är tragiskt. Somalierna skrämmer upp svenska befolkningen i katrineholm och gör massa brott. Sen så målar SVT och PK-media upp att det är så jävla synd om dessa kuksugare. Mår illa!
Kan säga att jag hatar somalier över allt annat!
Citera
2012-08-24, 01:12
Medlem
Kommer bli så överallt...
Citera
2012-08-24, 04:44
Bannlyst
Senaste gången jag var på besök i k-holm såg det mycket mörkt ut, bokstavligt talat.
Citera
2012-08-25, 05:51
Medlem
Senast jag var i K-holm hörde jag mina kompisar en rätt intressant sak. En av mina kompisars grannar hade vaknat en morgon med att ett gäng somalier plockade äpplen i hans trädgård. Det resulterade i att grannen sprang ut med bössan i handen.
Jag tyckte det var kul att höra alla fall. Jo det står nog rätt illa till i den lilla staden.
Citera
2012-08-28, 00:57
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag är från Katrineholm. Jag har inte läst lokalmedia (Katrineholms-Kuriren) tillräckligt mycket för att veta om brottsligheten har ökat. Det har blivit rena Mogadishu i Katrineholm. De finns främst vid Nyhem/Nävertorp men de har kommit mer centralt nu, samt jag har sett en del somalier kring Backa. Stadsbiblioteket är alltid fullt av fikande somalier. Björkbackens cafe vid gamla KTS och gamla Tekniska skolan är proppfullt av somalier, bokstavligt talat, men det kan bero på att SFI ligger bredvid. Annars är Sultans café på Norr också fullt av somalier.
Citera
2012-08-28, 03:06
Medlem
DestroyPrometheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellin

Föreslår att du går igenom blaskans arkiv:
http://kkuriren.se/
vidare kan du använda dig av Sveriges Radios Sörmlandsnyhetstjänst:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=87
Katrineholm till Östnytt-området så där kan du nog fortsätta din undersökning:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/ostnytt/
du har dessutom
http://crimenews.se/
skriv in termen Katrineholm i sökrutan uppe till höger och du får ta del av en massa brott.

Kom ihåg att alla dessa medier är PK då signalement och så är väldigt sällsynta, men är du involverad så kommer du se ledtrådarna.

Sen presenterar du för oss vad du kom fram till.
Citera
2012-09-09, 15:04
Medlem
Götepallbocks avatar
Kan bara hålla med studenthesten!
Känns som att somalierna kommer bli stans undergång för att inte
tala om hur det ser ut i Vingåker!

Går inte att gå ut utan att man ser somalier som lösdriver runt!
Riktiga parasiter milt uttryckt!
Citera
2012-09-09, 15:14
Medlem
cuntbags avatar
Urg somalier fy fan, räcker att EN somal går på en buss och på mindre än 5 sekunder så stinker bussen bajs.
Citera
2012-09-18, 03:32
Medlem
OtroligtLugns avatar
Skärpning nu..

Katrineholm är helt UNDERBART! Om man är lite halvrasist, kan slåss och äger en skaplig kamphund som man har pli på så är Katrineholm himmelriket. Som Yrkeskriminell sedan några år tillbaka så har jag aldrig riktigt gillat Somalier eller ja.. har väl aldrig riktigt gillat något annat än min egna färg men w/e. Somalier dom förgyller verkligen tillvaron här i Katrineholm.

Är man lite frustrerad över något och behöver lätta på ilskan är det bara att dra till nävertorp en kväll och bokstavligen bara slå ner första bästa, seriöst blir man rånad av dessa somalier så förtjänar man troligen det.

Bland mig och mina vänner har vi en liten lek vi brukar leka, istället för skattjakt så har vi svartjakt, leken går ut på att dra ut en fredag-lördag kväll och helt enkelt jaga svarta.

Poängsystemet baseras på vilket tillhygge / vilken typ av skada du lyckas orsaka.
En personlig favorit är att skicka hundar på dom, vet inte vad det sitter i men Somalier är LIVRÄDDA för hundar..

Vid intresse av svartjakt så brukar vi samlas bakom Ica Speceri tjänst i nävertorp varje helg runt
00 tiden!

Peace!!
Citera
2012-09-18, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag är från Katrineholm. Jag har inte läst lokalmedia (Katrineholms-Kuriren) tillräckligt mycket för att veta om brottsligheten har ökat. Det har blivit rena Mogadishu i Katrineholm. De finns främst vid Nyhem/Nävertorp men de har kommit mer centralt nu, samt jag har sett en del somalier kring Backa. Stadsbiblioteket är alltid fullt av fikande somalier. Björkbackens cafe vid gamla KTS och gamla Tekniska skolan är proppfullt av somalier, bokstavligt talat, men det kan bero på att SFI ligger bredvid. Annars är Sultans café på Norr också fullt av somalier.

Menar du att Café Sultan, med Sveriges bästa smörgåstårta, nu är belägrat av somalier?!
Jag brukar stanna förbi där och äta när jag åker till mina föräldrar norrifrån. Satan.

Alla goda saker har ett slut.
Senast redigerad av ChaseStatus 2012-09-18 kl. 13:01.
Citera
2012-09-18, 13:57
Medlem
I vissa delar av katrineholm ser det fortfarande ljust ut, te.x Laggarhult. Men så fort man åker till nyhemsområdet blir det mörkt.

För att komma till det vackra Värmbolsområdet måste man åka förbi detta område fullt med somalier, inge vidare om man varit på fest och ska gå hem klockan 02:00 på natten för att komma till värmbol.

Men för oss katrineholmare kanske det någon dag kommer bli ljust?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in