2012-09-18, 15:57
Medlem
Inte så illa!, Flytta till värmbol eller tex nävertorp villorna , Laggarhult
Citera
2012-09-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtroligtLugn
Skärpning nu..

Katrineholm är helt UNDERBART! Om man är lite halvrasist, kan slåss och äger en skaplig kamphund som man har pli på så är Katrineholm himmelriket. Som Yrkeskriminell sedan några år tillbaka så har jag aldrig riktigt gillat Somalier eller ja.. har väl aldrig riktigt gillat något annat än min egna färg men w/e. Somalier dom förgyller verkligen tillvaron här i Katrineholm.

Är man lite frustrerad över något och behöver lätta på ilskan är det bara att dra till nävertorp en kväll och bokstavligen bara slå ner första bästa, seriöst blir man rånad av dessa somalier så förtjänar man troligen det.

Bland mig och mina vänner har vi en liten lek vi brukar leka, istället för skattjakt så har vi svartjakt, leken går ut på att dra ut en fredag-lördag kväll och helt enkelt jaga svarta.

Poängsystemet baseras på vilket tillhygge / vilken typ av skada du lyckas orsaka.
En personlig favorit är att skicka hundar på dom, vet inte vad det sitter i men Somalier är LIVRÄDDA för hundar..

Vid intresse av svartjakt så brukar vi samlas bakom Ica Speceri tjänst i nävertorp varje helg runt
00 tiden!

Peace!!

Haha, vilken lirare du är. Jag hade gärna ägnat en helg åt svartjakt.

Citera
2012-09-18, 17:41
Medlem
hashs avatar
Citat:
Skärpning nu..

Katrineholm är helt UNDERBART! Om man är lite halvrasist, kan slåss och äger en skaplig kamphund som man har pli på så är Katrineholm himmelriket. Som Yrkeskriminell sedan några år tillbaka så har jag aldrig riktigt gillat Somalier eller ja.. har väl aldrig riktigt gillat något annat än min egna färg men w/e. Somalier dom förgyller verkligen tillvaron här i Katrineholm.

Är man lite frustrerad över något och behöver lätta på ilskan är det bara att dra till nävertorp en kväll och bokstavligen bara slå ner första bästa, seriöst blir man rånad av dessa somalier så förtjänar man troligen det.

Bland mig och mina vänner har vi en liten lek vi brukar leka, istället för skattjakt så har vi svartjakt, leken går ut på att dra ut en fredag-lördag kväll och helt enkelt jaga svarta.

Poängsystemet baseras på vilket tillhygge / vilken typ av skada du lyckas orsaka.
En personlig favorit är att skicka hundar på dom, vet inte vad det sitter i men Somalier är LIVRÄDDA för hundar..

Vid intresse av svartjakt så brukar vi samlas bakom Ica Speceri tjänst i nävertorp varje helg runt
00 tiden!

Peace!!

Pic or it never happend
Citera
2012-09-18, 18:56
Medlem
Ses vid spece i helgen! Tar med mig hundarna också
Citera
2012-09-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thugdog
I vissa delar av katrineholm ser det fortfarande ljust ut, te.x Laggarhult. Men så fort man åker till nyhemsområdet blir det mörkt.

För att komma till det vackra Värmbolsområdet måste man åka förbi detta område fullt med somalier, inge vidare om man varit på fest och ska gå hem klockan 02:00 på natten för att komma till värmbol.

Men för oss katrineholmare kanske det någon dag kommer bli ljust?

Ha ha hur kom du fram till den slutsatsen?
Citera
2012-09-18, 19:13
Medlem
arakas avatar
I katrineholm har det väl alltid varit illa ställt. vad är det som gör att de flesta sossekommuner är så illa skötta? kan det ha att gör med att de prioriterar flyktingar, socialbidragstagare, alkisar mm före skola, vård och omsorg?
Citera
2012-09-18, 21:03
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
I katrineholm har det väl alltid varit illa ställt. vad är det som gör att de flesta sossekommuner är så illa skötta? kan det ha att gör med att de prioriterar flyktingar, socialbidragstagare, alkisar mm före skola, vård och omsorg?

Du tycker inte att även den moderata regeringen prioriterar "flyktingar"?
Citera
2012-09-18, 21:05
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Skärpning nu..

00 tiden!

Peace!!

Vadå "yrkeskriminell"? Låter som ett riktigt jävla WT. Slå dig ihop med negrerna. Ni är av samma skrot och korn.
Citera
2012-09-19, 17:40
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Du tycker inte att även den moderata regeringen prioriterar "flyktingar"?
regeringen ja men kolla på M-styrda kommuner, inte många invandrare där inte och speciellt inte nyanlända från tex somalia och syrien.
Citera
2012-09-19, 22:01
Medlem
Götepallbocks avatar
Tycker det är allt för mycket daltande med somalier osv i denna lilla kommun!
Vårat kommunalråd har ju vågat öppnat käften & sagt vad han tyckt som t ex när
en hel jävla konvoj zigenare campade uppe vid duveholmsskolan mitt emot cirkusplatsen.
Hur mycket skit fick han inte ta då så nu törs han väl inte annat änn att hålla med alla dårar
som promt ska förstöra stan med dessa pack som stadens tidning höjer till skyarna

Otroligtlugn:
Vilken blajja du skriver, släpp hörnflaggan & kom in i matchen!
Citera
2012-09-19, 23:53
Medlem
OtroligtLugns avatar
Yrkeskriminell som i att jag jobbar med saker som lagen inte tillåter. Dock jobbar jag för folk som lever lagligt. Men vad jag lever på är min ensak och hör verkligen inte hit. =)

F.ö var jag oerhört sarkastisk när jag skrev det där med svartjakt.. :P
Men seriöst då, vad är det för fel med lite illaluktande Somalier? (Ja.. dom luktar)

Jag bor liksom mitt i skiten och ser färgade dagligen, går runt i deras områden alla tider på dygnet och inte fan är det någon som har rånat mig?

Även om det kommer fler Invandrare hit så vad är det värsta som kan hända? Gräset blir lite billigare och troligen mycket bättre..

Vilket som så är det inte negativt.
Citera
2012-09-20, 23:44
Medlem
Förut tyckte jag Katrineholm stod för vithet jämfört med hålan jag kommer ifrån som i princip varit mörk sen mångkulturen påbörjades i Sverige. Tråkigt att höra om utvecklingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in