Måste säga att ordet åsiktskorridor är suveränt ord. Talar till läsaren på ett bildligt sätt.
Ordet pk har fått lite rasistnazist stämpel på sig och ordet censur är gammalt och har faschist och kommunist stämpel på sig.
Åsiktskorridor förstås och accepteras även av msm på så sätt att de inte kan fnysa åt det eftersom msm själva använder ordet.
Ordet är kidnappat precis på samma sätt som Archberg kidnappat ordet troll och förvrängt dess ordalydelse.
OnT idag gör DN stor sak att papperstidningen inte kommer ut, utan "du" som prenumerant får läsa den i digital form på platta,dator eller mobil.