Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Du bidrar hellre till socialbidrag istället för studiemedel?
All studering ska uppmuntras, den här jävla lagen är ett skämt.
Om de miljonerna som idag läggs på komvux för att unga ska kunna slöa sig igenom gymnaiset och sedan läsa komvux ett halvår, läggs på gymnasiet istället, så ska inte heller faktiskt komvux behövas. Se till att studera när man är där..
Vill man rätta till sina misstag, så ska det kosta 500 spänn, de är ändå billigt.
Jag ser gärna din longitudella studie på att de med lägre betyg, är de som går på socialbidrag.