Skit! Såg tidigare i veckan att inte kemi 1 går på vårterminen... alltså faller min "planering".
Behöver välja två till kurser utöver matematik samt biologi, vad ska man ta? Jag vet inte riktigt vilka ämnen jag skall ta. Vill helst undvika att läsa kemi 1 helt på distans, men det kanske man ska?
Gymnasiearbete som ett ämne kanske? Eller blir det svårt att göra utan att ha läst kemi, fysik eller högre matematik? Tänker att man måste inrikta sig på naturvetenskapligt då jag läser natur och jag har ingen aning om jag vill göra. Frågan är vad som klassas tillräckligt naturvetenskapligt och hur fritt det hela är...
Känns onödigt att ta någon kurs som jag inte behöver, som tex företagsekonomi 2. Kommer ha nog med poäng när jag har läst färdigt de kurserna som ingår i natur, fast det dumma är att kurserna inte går på vårterminen (de första). Jag kan ha möjlighet att kanske läsa in kemi 1 helt på distans via NTI, men frågan är om jag vill det? Är rädd att det är kasst att läsa kursen helt på distans, men det kanske bara är en fördom? Någon som har erfarenhet och som kanske kan tipsa mig?