Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Finns inte minsta belägg för att SE kontaktade polisen 11 mars. Så vitt jag vet är förhören inbokade av polisen.
Lampers skriver i "Tillbaka till Sveavägen" att det var polisen som kontaktade SE 11 mars.
Intressant, man får anta att Lampers baserar det på något. Vore intressant att höra också vad han anser om att mycket tyder på att förhöret den 11 mars kan ha varit på KK1. Jag kan mejla honom och fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Makarov.24
En fråga till Knattarna och övriga skeptiker, finns det någonting som ni anser är besvärande för SE? Någon detalj/händelse som får er att fundera att han KANSKE kan vara mannen som sköt OP?
Inte besvärande på riktigt, men naturligtvis är det Yvonnes väska i så fall. Det är väl det enda som skulle kunna vara naturligt kompatibelt med GM-SE utan att man behöver skruva på hela tillvaron för att få det att passa. Men för mig blir det alldeles för vagt och väger alldeles för lätt sett till allt som ligger i den andra vågskålen. Sedan vet vi ju inte ens om hon såg rätt eller om hon påverkades av Holmér när han sa handledsväska den 2 mars.
Gula linjen är motbevisad som indicium. Då återstår i princip bara väskan.