Citat:
Ursprungligen postat av
Ballalaila
Om det var så att SE jagade paret Palme, tror jag han gjorde det från västra sidan Sveavägen. Det är ju trots allt den sidan Grand ligger på.
Då måste någon ha ringt honom från bion, eller så har han beräknet när filmen slutade och väntat.
Men i grund och botten har jag svårt att se Engström vara så hardcore att han gör nåt sånt. Går ut i natten för att jaga en annan människa.
Ett mötes-scenario med impulsmord låter mer aktuellt. Faktiskt.
Vet egentligen inte varför jag skriver det här till dig, det kommer vel bara nåt «kan du bevisa det» «vart är mordvapnet», men endå. Det finns ju andra som läser här också.
Ja, kanske skulle ha skrivit SE-hypoteser i plural för visst finns det flera. Tänkte främst TP.
Har vi SE med i en konspiration, ex. i ett mötesscenario, så är det såklart ytterligare ett gäng frågor som behöver besvaras och gärna med stöd i materialet.
Och till ditt "jagande" av på västra sidan av Sveavägen?
När tänker du att SE i.s.f. vek av för att stämpla ut?
Då paret Palme korsade Sveavägen?
Tveksamt att SE skulle kunna hinna med det, eller?
Ett mötes-scenario med impulsmord?
Låter egentligen som två skilda och oförenliga saker.. Mötes-scenariot är planerat.. impulsmord är det inte.
Men återigen, så är det saker som behöver förklaras. Mötes-scenario med SE, vad tyder på det.
Och ja... som du skrev. «kan du bevisa det» eller på något sätt tala om vilka uppgifter som ligger till grund för en sådan hypotes.