Citat:
Du är nog inte svagbegåvad, men du är en notoriskt intetsägande debattör.
Jag hade kunnat skriva att du måste vässa argumenten, vilket jag tidigare också gjort, men det finns ju inte ens några argument att vässa. Det sista jag vill är att nedvärdera dig, utan vill dig väl.
Jag efterlyser en konstruktiv debatt på forumet och ser gärna motargument, men jag anser inte att dina inlägg om SE bidrar till det, och jag kan inte heller se att du är nåbar med argument.
Jag tycker att jag har rätt att framföra de synpunkterna efter att jag lagt ner timmar på att svara på dina inlägg i tråden om Skandiamannen. Det har förvisso inte varit förgäves, utan jag har svarat pga att jag haft förhoppningen att andra skulle läsa.
Jag hade kunnat skriva att du måste vässa argumenten, vilket jag tidigare också gjort, men det finns ju inte ens några argument att vässa. Det sista jag vill är att nedvärdera dig, utan vill dig väl.
Jag efterlyser en konstruktiv debatt på forumet och ser gärna motargument, men jag anser inte att dina inlägg om SE bidrar till det, och jag kan inte heller se att du är nåbar med argument.
Jag tycker att jag har rätt att framföra de synpunkterna efter att jag lagt ner timmar på att svara på dina inlägg i tråden om Skandiamannen. Det har förvisso inte varit förgäves, utan jag har svarat pga att jag haft förhoppningen att andra skulle läsa.
Ja.
Fråga: Vad tror du om den här mannen i mörk/blå täckjacka som med långa bestämda steg går norrut på östra trottoaren kort före mordet? Han som Schaeffer mötte?
Har lite svårt att få ihop honom med det vi vet om NF.
Schaeffers observation kan alltså vara den första vi har av GM före mordet. I så fall inklivande i handlingen söderifrån.
Kan det finnas andra vittnen i det området som också såg honom? Någon i bilarna som råkade titta mot östra trottoaren?
Tycker den här mannen verkar rätt intressant faktiskt. Men signalementet är oerhört vagt. Det var jackans färg och de långa bestämda stegen som fick mig intresserad.
Något mordplatsvittne talar väl om att GM lämnade med långa bestämda steg. Hittar inte citatet just nu.