Citat:
Ursprungligen postat av
SkandiahusetStig
Ja enough enough är övertygad märkligt nog att CA var mördaren. Man får inte anse att SE var mördaren- därför han hänger här och trollar mest. Han kan trolla hur mycket han vill- jag ändrar mig inte en millimeter för det. Nu finns det mycket som pekar på att SE var mördaren, men eftersom de inte utredde det ordentligt (SE som misstänkt med anhållande och sannolikt häktning) 1986 så får vi inga 100% svar 36 år senare.
Det står givetvis Enough fritt att tro på CA som GM, även jag håller dörren öppen för honom och andra uppslag, även om jag för ögonblicket håller SE som det
starkaste kortet. Dock tycker jag man kan hålla en hövligare ton mot sina meningsmotståndare, om man är så aktiv i tråden som Enough är. Det gäller så klart även andra (inkl jag sjökv fläckvis).
Håller med det du skrev om SE. Man får heller inte glömma, att PU-gruppen vet mer än de flesta i tråden om SE, har massor av intryck från personerna de hört 2017-2020, som givetvis ingår i helhetsbedömningen man gjorde kring SE. Sedan har de dokumenten omaskade, vilket också bidrar till "pusslet". Plus alla "smådetaljer" kring SE och hans nära och bekanta, som av självklara själ ej drogs på presskonferensen, osv.