Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Jasså ?
Tråden är skapad 2012 o TP o KP har läst mkt i denna tråd så det har ju ändå blivit något av denna tråd....
Tillomed att KP nämnde SE som misstänk GM..
Så inte så illa väl

Att TP söker stöd här på FB kan jag gissa, men vad är dina belägg för att KP läser här?
Kvinnan på Åland hittade på hela teorin. Att Linder och Häggström "grupparbetade" för att sätta dit SE är inte direkt något vi behöver tvivla på när vi läst dokumenten.
Att till och med Linders underlydande backar och avbryter förhöret med Häggström tyder väl på hur tunt det hela är?
Linder har med saker i sitt dokument han inte borde veta utan att tala med Häggström och Häggström har med saker i sitt PM som han inte borde känt till utan att prata med Linder. Så ser rundgången och den mentala härdsmältan ut när SE ska utpekas som OPs mördare tyvärr.
Dessa båda herrar har haft något slags grupparbete som inte domumenterats i PU. Vi kan nu se hur tokigt det blev. Bara att datum på domumenten tyder på att Linder redan visste vad som skulle att komma att stå i Häggströms PM med senare datum får mig att dra öronen åt mig.
Hur kan ens Linders dokument bli registrerat som E-63:11? Det låg i en skrivbordslåda till 2017? Löpnumret tyder på det. Finns det mer oregistrerade dokument i lådorna? Det är tydligen KP's utredning som hittat och registrerat Linders dokument 2017! Dock över 30 år efter mordet, men ändå....