Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Nej jag tycker att det blir en bättre diskussion om alla diskuterar på samma sätt. Du är den ende här som väljer en ståndpunkt och diskuterar utifrån den. För att sedan när du blir emotsagd försvara dig med att du minsann inte har nån ståndpunkt. Det blir ett diskussionsklimat där du enbart kan vinna. Du är helgarderad.
Att jag debatterar mot dina inlägg är inte för att du ska hålla käft, det är för att du ska ska ta diskussionen. Resonera framåt.
Jag har inte sagt åt sig att hålla käft. Jag tror inte heller jag krävt dig på bevis. Du behöver mogna till dig.
Men jag har faktiskt berättat ofta för dig om olika saker ang varför jag tror att teorin om SE känns sannolikt...
Jag har förklarat varför jag tror han ljuger o på vilket sätt det ger honom fördel ..osv..
Jag tror du menar när vi inte kommer längre i en situation då du ofta drar det till sin spets o då svarar jag som jag gjort...
Alltså att jag inte går i graven på detta med SE o att jag också ser brister o luckor som du gör....Men tror ändå på att allt är sannolikt...
Är det inte moget ?