Citat:
Ursprungligen postat av
MrBarnaby
Han speglade gärningsmannens rörelser både före och efter skotten, det säger egentligen allt. Han duperade utredarna M/86 och hela svenska folket, även mig. Den där internatskolan i Sigtuna gav valuta för pengarna. De som vill får gärna fortsätta tro på den där charaden, för min del är det dock slut med det.
Men, det finns ju
ingen på mordplatsen som sett en 52-åring med vinterrock, halsduk och stor gubbkeps på gärningsmannen. Hur förklaras det? Stort runt plufsigt ansikte, ljus, har heller ingen sagt eller sett på gm. Hur förklarar man det? Ingen, av alla på mordplatsen, som sett den bortflyende gärningsmannen verkar heller beskriva ett rörelsemönster och hållning som skulle passa mot SE. Hur förklara man det. SE har ju till och med sprungit i TV men inget vittne tycks känna igen SE:s korta raska snabba steg. Vad jag vet så säger de flesta vittnen, långsamt, långa, lufsande, elefantlik osv. Hur förklarar en SE anhängare att ingenting som flertalet vittnen säger om rörelsemönster på gm stämmer mot SE.
Att sen MP, NF, LP, LL, LJ och flera säger halvlång jacka eller täckjacka som inte heller stämmer mot SE i vinterrock och halsduk. Hur förklarar man det?
(Jo man plockar ut
ett perifert vittne och
en specifik mening i
ett förhör och vips blir SE statsministermördare)