Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-22, 14:17
  #1
Medlem
b1tchazznigas avatar
Tjeenare, om man t.ex. skulle vara i en polis utredning med någon man skrivit om cannabis med? Och polisen ser smsen om cannabis, blir de misstänksamma om man tar blodprov? Och ifall polisen ser smsen hur fan ska man säga då?
Citera
2012-08-22, 14:19
  #2
Medlem
Preatures avatar
Att du hade tänkt testa för första gången men fick inte tag i något?
Citera
2012-08-22, 14:21
  #3
Medlem
MissVendettas avatar
Är det abonnemang?
Citera
2012-08-22, 14:21
  #4
Medlem
Kusinen5s avatar
Vad är detta för fråga??? Skriv ner sms'et så att vi kan ge dig bortförklarningar.

Mvh
Citera
2012-08-22, 14:23
  #5
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Är det abonnemang?
Svar ja
Citera
2012-08-22, 14:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Tjeenare, om man t.ex. skulle vara i en polis utredning med någon man skrivit om cannabis med? Och polisen ser smsen om cannabis, blir de misstänksamma om man tar blodprov? Och ifall polisen ser smsen hur fan ska man säga då?

Vad menar du egentligen ?
Undrar du om de pga misstanke kan kräva ett urinprov/blodprov från dig ?
Jag skulle nog svara att du kan räkna med att bli testad isåfall.
Är du ren så har du inget att oroa dig för dock, det är inte olagligt att skriva något om cannabis såvitt jag vet. Så länge de inte kan bevisa att du brukat eller sålt.
Citera
2012-08-22, 14:25
  #7
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Vad menar du egentligen ?
Undrar du om de pga misstanke kan kräva ett urinprov/blodprov från dig ?
Jag skulle nog svara att du kan räkna med att bli testad isåfall.
Är du ren så har du inget att oroa dig för dock, det är inte olagligt att skriva något om cannabis såvitt jag vet. Så länge de inte kan bevisa att du brukat eller sålt.
Vi snackade om att röka och hur fett najs det var.. Räknas de som bevis att vi har brukat eller kan jag säga att de var ett skämt?
Citera
2012-08-22, 14:27
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Vi snackade om att röka och hur fett najs det var.. Räknas de som bevis att vi har brukat eller kan jag säga att de var ett skämt?

Skrev ni vad ni rökte ? Jag menar man kan röka vattenpipa också vilket är rätt najs det med
Citera
2012-08-22, 14:28
  #9
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Skrev ni vad ni rökte ? Jag menar man kan röka vattenpipa också vilket är rätt najs det med
Vi rökte brunt skrev vi ^^ Men kan väll säga att de var någon jävla bark eller något som smakade gott?
Citera
2012-08-22, 14:31
  #10
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Vi snackade om att röka och hur fett najs det var.. Räknas de som bevis att vi har brukat eller kan jag säga att de var ett skämt?
Nej de tar det inte som ett skämt även om det så var det.

Te.x, sms'- "Tjooo mannen, jag har mördat mitt ex, hon ligger i skogen någonstans där ingen kan hitta henne, fan va najs va?".

*Du i förhör; Näej, det var bara ett skämt sms !
*Domaren; Jahaaja!! Men då får du gå hem!
Citera
2012-08-22, 14:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Vi rökte brunt skrev vi ^^ Men kan väll säga att de var någon jävla bark eller något som smakade gott?

Bara ljuga så gott det går och håll dig ren ett tag om ni blir testade osv.
"Vi snackade om att röka vattenpipa. Vi kallar det brunt för att själva pipan är just brun"
Rätt kass lögn förvisso men har dom inga bevis och ni inte pissar negativt så borde det vara lugnt.
Citera
2012-08-22, 14:33
  #12
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Nej de tar det inte som ett skämt även om det så var det.

Te.x, sms'- "Tjooo mannen, jag har mördat mitt ex, hon ligger i skogen någonstans där ingen kan hitta henne, fan va najs va?".

*Du i förhör; Näej, det var bara ett skämt sms !
*Domaren; Jahaaja!! Men då får du gå hem!
Det är precis vad domaren skulle säga sålänge TS inte har THC-metaboliter i blodet.

Jag nekade när dom påstod sig hittat blod i mitt THC-omlopp. Gick naturligtvis fri
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback