Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-19, 11:17
  #1
Medlem
Hej,

Jag är arton år och förlorade min oskuld för ca 3 månader sedan med en tjej jag verkligen tycker om.
Från första gången har vi kanske haft sex ca 6 gånger, vi tar det väldigt lugnt framåt och jag har inget problem med det. Kan även tillägga att hon har större erfarenhet än mig i sängen, vet inte exakt hur stor den är men betydligt större än min.

När vi väl har gjort det så är det mest "mysigt sex" innan vi ska sova. Det börjar med lite kyssar, smekande osv. Sen när vi väl är klar med förspelet och ska till med huvudakten så ska alltid kondomen fram.. Och då låser det sig för mig, när den är på så är jag tillräckligt hård för att komma in och köra på i max fem minuter innan den börjar slakna och hinner inte komma. Jag känner mig inte stressad eller har ingen prestationsångest över det, men ändå slaknar dn och det är riktigt jobbigt även om hon tar väldigt väl hand om mig och visar förståelse.

Jag är ju fortfarande en nybörjare men vill inte att detta ska hända igen, jag vill kunna ta henne hårdare och längre så att jag inte gör henne besviken.

Vad är felet?

Hittills har kondomen varit med varje gång och jag anser att det är den som förstör, men vet ändå inte hur den skulle kunna förstöra så mycket.

Kan även nämna att min stråle när jag pissar är svag och har varit länge utan att jag kollat upp det, kan det ha med detta att göra?

Tack på förhand!
Citera
2012-08-19, 11:27
  #2
Medlem
Var inte orolig, det löser sig! Har själv varit där, man tror att det beror på kondomen, det gör det oftast inte med tanke på att man efter ett tag kan ha sex med den på endå! Det är nervöst, du blir orolig för att de ska va sämre nästa gång, och självklart blir det de! Förklara ditt problem, så kanske hon kan hjälpa dej när den gett upp så att ni kan fortsätta! Det släpper!!
Citera
2012-08-19, 13:19
  #3
Medlem
Det kan vara så att kondomen du använder är för liten, och att den då trycker på så att blodet inte tillåts strömma ut helt och hållet. Det enklare svaret är ju dock att det är psykiskt påverkat, antingen att du blir stressad eller nervös.

Hade själv JÄVLA massa problem med det i början, det löser sig när man blir mer bekväm i situationen. Försök att inte fokusera på vad som händer alls, hellre att du kommer för tidigt än att det jävlas med att du blir slak.
Citera
2012-08-19, 16:14
  #4
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chanceless
Det kan vara så att kondomen du använder är för liten, och att den då trycker på så att blodet inte tillåts strömma ut helt och hållet. Det enklare svaret är ju dock att det är psykiskt påverkat, antingen att du blir stressad eller nervös.

Hade själv JÄVLA massa problem med det i början, det löser sig när man blir mer bekväm i situationen. Försök att inte fokusera på vad som händer alls, hellre att du kommer för tidigt än att det jävlas med att du blir slak.

Japp så kan det också vara även om jag tror att det pekar mer åt prestationsångest... Själv måste jag specialbeställa kondomer då dom största man kan köpa på apoteket klämmer till mig ordentligt. Kuken ser ju fan ut som en torkad russin när jag väl har lyckats att få på gummin.... Sen är du ju ung så tjejen borde väl få upp den även om du redan har kommit- och då är det bara att köra vidare...
Citera
2012-08-19, 16:59
  #5
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-08-19, 19:06
  #6
Medlem
Storleken på min kuk är nog ganska medelmässig, kanske aningen grövre än "standarden" kan prova någon annan typ av kondom nästa gång.

Jag har aldrig sagt till denna tös att hon var min första jag hade sex med, även om hon kanske har sina aningar. Finns det någon bra anledning till att jag ska berätta detta för henne?
Citera
2012-08-19, 20:42
  #7
Medlem
Beroende på vad du är för sorts människa, men det är aldrig trevligt att ljuga om något sådant. Berättar du för henne så kanske det kan hjälpa dig att slappna av lättare.
Citera
2012-08-19, 23:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chanceless
Beroende på vad du är för sorts människa, men det är aldrig trevligt att ljuga om något sådant. Berättar du för henne så kanske det kan hjälpa dig att slappna av lättare.

Har inte sagt något om det överhuvudtaget så har inte ljugit, skulle hon fråga så hade jag svarat exakt som det är.
Citera
2012-08-20, 13:03
  #9
Medlem
hej!

nu ska jag avslöja ngt för dig som jag önskar att folk hade sagt för mig på en gång:


- du måste öva dej på att ha sex innan det blir bra.


detta gäller allt: oralsex, sex med kondon, rytm och takt med olika flickor.



hundra på att du suttit hemma på kammaren och kramat ihjäl din familjelycka fram dattan innan ni träffades, och när du är van vid sådana manövrar räcker inte vanliga tjejdelar till.




lösning: sluta runka helt, ligg som fan med tjejen. när du lärt dej komma med kondomen på så kan du återgå till aktivetena med den förändringen att du lärt dig hur det skall kännas...
Citera
2012-08-20, 17:35
  #10
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabuto
Storleken på min kuk är nog ganska medelmässig, kanske aningen grövre än "standarden" kan prova någon annan typ av kondom nästa gång.

Jag har aldrig sagt till denna tös att hon var min första jag hade sex med, även om hon kanske har sina aningar. Finns det någon bra anledning till att jag ska berätta detta för henne?

Ja men om det stör dig så tycker jag att du ska berätta det.... Vad kan hända liksom? Kan inte tänka mig att någon skulle ta det på ett negativt sätt..
Citera
2012-08-22, 23:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Ja men om det stör dig så tycker jag att du ska berätta det.... Vad kan hända liksom? Kan inte tänka mig att någon skulle ta det på ett negativt sätt..

Okej, måste invänta ett läge då det känns rätt att säga det bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback