Jag har fått information om en jordbävning vid staden Tabriz, i norra Iran. Har hittills inte hittat mycket information, men efter jag googlade så hittade jag följande sida:
Såg Reuter hade 220 i dödstal nu så det stämmer ngn stans mellan.
Varför har dom avslutat sökandet så snabbt tro, är allt verkligen genomsökt?
Jag tycker också det är väldigt konstigt, det har ju knappt gått ett dygn sedan jordbävningen inträffade och dom har redan slutat söka efter överlevande? Konstigt också att dödstalen inte stiger mer för det var ju närmare 2000 som hade skadats också.
Jag tycker också det är väldigt konstigt, det har ju knappt gått ett dygn sedan jordbävningen inträffade och dom har redan slutat söka efter överlevande? Konstigt också att dödstalen inte stiger mer för det var ju närmare 2000 som hade skadats också.
Ska se lite på bla cnn o höra om man får reda på mer, övörhuvudtaget snål rapportering vilket kan förklaras av ett relativt stängt medialand.
Ska se lite på bla cnn o höra om man får reda på mer, övörhuvudtaget snål rapportering vilket kan förklaras av ett relativt stängt medialand.
Ja, vi får väll vänta och se om det blir någon uppdatering, det har stått minst 250 döda i flera timmar nu tycker jag. Finns det någon iransk nyhetssida som kanske har ett mer uppdaterat läge tro?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!