2012-11-28, 21:18
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tror att Cassano skrek på domaren i matchen mot Cagliari. Avstängning i efterhand.

Fan vad onödigt. Känner mig blåst som spenderade 68 credits för Cassano + Sneijder. Tur att De Sciglio, Caceres och Mexes börjat få speltid i alla fall. Värre att ha Quintero är skadad dock. Blir att ställa upp en 5-backlinje och hoppas på att Hamsik och Osvaldo levererar.
2012-11-29, 00:24
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det blir inte länge till du mannen, din röta kommer inte hålla i sig.
Nej det vore rätt otroligt om jag tog Scudetton med två gamlingar på topp. En skada på Milito eller Sorrentino och det är över för mig. Känns dock som att topplagen är etablerade nu, ska mycket till för att några enorma klättringar ska ske. CL-plats tor jag på, allt annat är bonus.

Måste säga att det är uppfriskande att det finns i alla fall en sportchef som agerar tydligt. Nämligen viwil som värvade tungt för ett par omgångar sen och nu lämnar bottenstriden bakom sig.
2012-12-02, 16:59
Medlem
4522s avatar
Jävlar, KFC hade Destro som satte två mål. Dock lär det inte räcka då många blir utan betyg överhuvudtaget.
2012-12-02, 17:01
Medlem
Ferry31s avatar
Jag är rejält stekt den här omgången eftersom min motståndare har Chievo-spelaren som gjorde hattrick idag. Samtidigt saknar jag mycket folk så jag får vara nöjd om siffrorna hålls nere någorlunda i alla fall
2012-12-03, 12:03
Medlem
L.jaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jävlar, KFC hade Destro som satte två mål. Dock lär det inte räcka då många blir utan betyg överhuvudtaget.

Näpp, det kommer tyvärr inte räcka. 3 raka vinster får man väl vara positiv över iaf.

Mitt anfall har fan varit katastrof... hoppas det håller i sig för Destro nu.
2012-12-03, 12:19
Medlem
Efter två raka förluster i ligan (mot Banda Noantri och Tåpaj) hade jag sett fram emot att äntligen få ta en seger igen. Men nej, då blir det 0-0 mot Khaddi...

Fyfan vad det går tungt nu alltså. Jaja, man får väl vara glad över att det ens blev poäng antar jag.
2012-12-03, 12:40
Medlem
4522s avatar
Fan Red Bull Moggifjång rullar vidare, även om vi i toppen hakar på och snart har vi nog distanserat oss från resten. Det är il presidente som på något sätt lyckats klamra sig fast tillsammans med Lavoratori duri. Men som ni vet kan det vända snabbt i den här världen, någon skada eller avstängning på nyckelspelare och dyket kan börja. Jag har en riktigt svår match mot Il Tevere i nästa omgång. Han måste nog nästan vinna den för att kunna vara med i toppen.

Klaga på systemet, hur kan Lodi inte få assist på sin hörna? Utan den passningen skulle ju Legrottaglie aldrig ha kunnat nicka in bollen.
Senast redigerad av 4522 2012-12-03 kl. 12:43.
2012-12-03, 13:02
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Mind the gap.
2012-12-03, 13:08
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Mind the gap.

Mitt tidigare inlägg skrevs visst innan tabellen uppdaterats men det är giltigt nu också. Fan vad jag ska pippa dig på bortaplan. Helt sanslöst vad smisk det ska bli.

Vi kan även notera att AS Livornos oskuld rök i helgen mot Banda Noantri och därmed har alla lag förlorat minst en match.
2012-12-04, 07:09
Medlem
snillet_1s avatar
Alltså palla, jag tror att jag har förlorat 4-5 matcher med 1-0.

Vem stod för seriens sämsta köp så här långt? Pjanic för 31 krediter var ingen höjdare fast han har faktiskt gjort några poäng. Miccoli för 53 är dyrt men han gör sina mål när han spelar, 5-6 mål so far.
2012-12-04, 07:17
Medlem
Gantss avatar
Datorn gav mig Matri för 36 kredit

De Ceglie, Di Natale och Steeken var alla dyra.

Btw är Steeken skadad?
2012-12-04, 14:27
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Alltså palla, jag tror att jag har förlorat 4-5 matcher med 1-0.

Vem stod för seriens sämsta köp så här långt? Pjanic för 31 krediter var ingen höjdare fast han har faktiskt gjort några poäng. Miccoli för 53 är dyrt men han gör sina mål när han spelar, 5-6 mål so far.

Vissa kommer säkert säga mitt köp av De Jong, men faktum kvarstår att jag inte hade någon användning av mina uteblivna krediter och truppen var i akut behov av att förstärkas.

Mitt sämsta köp är nog Sneijder på 30 krediter. Cassano för 38 verkar också visa sig ha varit ett överpris. Sen drog jag in Sculli för 7 krediter också som inte spelat en enda match. Fråga mig inte varför jag ville ha den gubben, men förmodligen randomiserade jag vissa av buden utan att vara riktigt uppmärksamma på vem jag bjöd på.
Senast redigerad av Ferry31 2012-12-04 kl. 14:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in