2012-11-24, 16:44
Medlem
Har ju gått lite sisådär, har haft relativt god bredd, runt 9-10 spelare som fått spela varje omgång, dock inga målgörare... Den här omgången ska jag försvara mig till en seger, sex gröna gubbar i backlinjen får lösa biffen.

Viviano
Coda---Danilo---Faraoni---Granqvist---Ogbonna---Pasquale
Coutinho---Ekdal---Nainggolan
Palladino

Gäller att Udinese håller nollan nu.
2012-11-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Har ju gått lite sisådär, har haft relativt god bredd, runt 9-10 spelare som fått spela varje omgång, dock inga målgörare... Den här omgången ska jag försvara mig till en seger, sex gröna gubbar i backlinjen får lösa biffen.

Viviano
Coda---Danilo---Faraoni---Granqvist---Ogbonna---Pasquale
Coutinho---Ekdal---Nainggolan
Palladino

Gäller att Udinese håller nollan nu.
Tror du verkligen att Ekdal spelar?
2012-11-24, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Tyvärr har jag inte så många bättre alternativ att tillgå för närvarande, Parolo skadad bl.a. Får hoppas på ett inhopp från honom om han inte startar.
2012-11-24, 18:36
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag inte så många bättre alternativ att tillgå för närvarande, Parolo skadad bl.a. Får hoppas på ett inhopp från honom om han inte startar.
Äsch det var bara jag som försökte stressa dig. Dock misslyckat.

Se tiden för inlägget. 17:27. Och normalt brukar väl möjligheten att ändra upphöra kl 17:30? Men denna gång finns det ingen tidig match vilket gör att man kan ändra fram till 20:15?

Nåväl, jag har som vanligt ett gäng röda gubbar i min startuppställning...

Men jag tvivlar på att Ekdal får spela. Inte ens säker på att han lyckas erövra en plats på bänken. Svenskarna riskerar att få se matchen Cagliari mot Napoli från läktarplats.

Inte för att de varit dåliga utan för att främst Dessena imponerat.
2012-11-24, 20:26
Medlem
snillet_1s avatar
Fitta! Glömde att ställa in laget, har för mig att Miccoli är bänkad/petad i mitt lag.
2012-11-26, 10:31
Medlem
L.jaxxons avatar
KFC går mot tredje raka!
2012-11-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ha! Det bådar gott.
2012-11-28, 19:03
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Mina målskyttar levererar inte men vad gör det när man har ligan lägsta snittpoäng emot sig. Har en sanslös tur med mina motståndares prestationer. Back on top.
2012-11-28, 19:07
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Mina målskyttar levererar inte men vad gör det när man har ligan lägsta snittpoäng emot sig. Har en sanslös tur med mina motståndares prestationer. Back on top.

Det blir inte länge till du mannen, din röta kommer inte hålla i sig.
2012-11-28, 20:24
Medlem
Ferry31s avatar
Vad är det med Cassano?

Petad, avstängd, eller kanske skadad? På Fantacalcio står det att han är avstängd, men såvitt jag vet plockar han sällan på sig kort. Lirade dock inte i helgen, vilket får mig att fundera.
2012-11-28, 21:02
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ha! Det bådar gott.

Vilken otrolig seger mot Pellebelle, som hade hemmaplan mot Danskjävlarna! Förkrossande 0-1-seger... Hur det gick till vetefan.
2012-11-28, 21:07
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Vad är det med Cassano?

Petad, avstängd, eller kanske skadad? På Fantacalcio står det att han är avstängd, men såvitt jag vet plockar han sällan på sig kort. Lirade dock inte i helgen, vilket får mig att fundera.

Tror att Cassano skrek på domaren i matchen mot Cagliari. Avstängning i efterhand.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in