2014-01-08, 15:48
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Endast 7 utav 20 har signat upp sig från förra årets Fantacalcio. Vi har även fått en ny medlem.

http://doodle.com/q4pf9ke3gftx7tkg

Nu har vi 9/20 reggade. Vem vet, vi kanske bara får en liga?

Jag räknar dock med att de flesta kommer joina innan måndag så jag funderar på att dra igång en ny liga ikväll och skicka pw till alla som är anmälda till B.
2014-01-08, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Nu har vi 9/20 reggade. Vem vet, vi kanske bara får en liga?

Jag räknar dock med att de flesta kommer joina innan måndag så jag funderar på att dra igång en ny liga ikväll och skicka pw till alla som är anmälda till B.
Jag har anmält mitt intresse, men kommer tyvärr inte ha tid att organisera någonting.

För den som vill skapa en liga är det dessa inställningar vi körde med senast:

http://oi42.tinypic.com/dxlht5.jpg

Kanske blir det bara en liga som du säger, vi måste ju ha marginal för att hinna med mercaton ("data asta" är datumet för mercatons deadline i skärmdumpen, finns några fördefinierade man kan välja mellan).
2014-01-09, 11:45
Medlem
Shuyins avatar
Är anmäld nu till B-ligan om det nu blir någon, men kanske kan man på klassiskt italienskt vis avancera till A-ligan utan att spela om det.
2014-01-09, 16:03
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Tror faktiskt jag hoppar denna säsongen. Orkar inte tänka på det varje helg. Det var roligare när man var ett topplag.

Gör nog comeback kommande säsong och jobbar mig upp från Flashback B eller C om det finns då.
2014-01-09, 19:03
Medlem
Gantss avatar
Även jag hoppar av. Känner att jag inte kommer ha tid då jag är inne i en dåligt period just nu...
2014-01-09, 19:22
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Grattis till BandaBassotti som vann Serie A på storstilat manér!!

Man tackar. När namnen väl landade efter mercaton var jag nästan lite pressad ett tag. Skulle faktiskt blivit lite besviken om jag inte skulle tagit hem det här, med tanke på vilken jävla trupp jag hade. Det absolut mest svåra var ju hur jag skulle formera anfallet.

Paloschi, Gervinho, Immobile, Sau och Berardi borde ju liksom alla få spela. Samtidigt.

Men nu räcker det med framgångar. Trivdes betydligt bättre med mitt innermittfält bestående av Cigarini - Pizzaro förra säsongen än vad jag gjorde med framgångssagan De Rossi - Pirlo den här säsongen. Den förstnämnda duon osar trattoria medans den sistnämnda andas michelin-restaurang. Jag vet åtminstone var jag trivs bäst.

Dessutom är varje backlinje utan Chivu ingen riktig backlinje. Även om Chiellini är absolut bäst och Nagatomo plockar poäng som han skördar ris.
2014-01-09, 19:40
Medlem
L.jaxxons avatar
Anmälde mig inför nästa säsong.

Bra jobbat BandaBassotti, klar etta.
2014-01-09, 20:59
Medlem
Ferry31s avatar
Fegisar! Vi behöver 20 lag för bövelen

Ni måste fortfarande ha mycket blod kvar att offra i det här jävla spelet, något annat tror jag inte på. Själv har jag blivit rövknullad under 1,5 år i den här skiten, men varför vifta med den vita flaggan? Visa era stridskukar nu så kör vi igen, hela vägen in i kaklet!
2014-01-09, 23:38
Medlem
qhz.s avatar
Jag ska vara med den här säsongen och visa hur man rattar en klubb. Har ganska höga ambitioner och räknar med att ta klivet upp direkt, så håll i er för nu ska det sportchefas på hög nivå.

Förresten så ska jag ha både Pirlo och Totti, så ingen annan hugger dom före mig.
2014-01-09, 23:41
Medlem
anteri17s avatar
Vi är ju ändå 13 pers anmälda nu. Kan vi få sju till?
2014-01-10, 03:10
Medlem
Om BandaBassottis spelare var en michelinrestaurang var Banda Noantri den där senila 83-åriga tanten som står och knådar pastadeg enligt familjetradionen ute på gatan och som kan ge argare blickar åt utbölingar än vilken discogymmad torped som helst.

Biagianti-Pizarro-Allan-Ekdal, kryddat med Kaká som knappt spelade. Sist i Serie B. Uppryckning!

Banda Noantri är anmälda. Glömde dock skriva in lagnamnet...
Senast redigerad av viwil002 2014-01-10 kl. 03:14.
2014-01-10, 06:43
Medlem
qhz.s avatar
15 av 20 anmälda nu. Detta bådar gott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in