2013-11-30, 16:07
Medlem
Ferry31s avatar
Jag hade också tre startspelare bland mina målvakter ett tag. Fast nu verkar Kelava vara bänkad, men bredden spelar inte så stor roll om man har en bra målvakt som alltid spelar.

Satsa på målvakt är lite underskattat faktiskt. Det är ju trots allt jävligt viktigt att de inte släpper in för många mål då det förlorar mycket poäng. Jag har De Sanctis som hållit många nollor, men har man inte en sådan målvakt är det kanske viktigt att ha två stycken i medellag så man kan variera lite beroende på match.
2013-12-02, 01:31
Medlem
anteri17s avatar
Kul att jumbon livsar och har tre målskyttar mot mig.

Får hoppas på minst ett mål från Valero eller Candreva imorgon.
2013-12-02, 19:21
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Kul att jumbon livsar och har tre målskyttar mot mig.

Får hoppas på minst ett mål från Valero eller Candreva imorgon.

Bingo!
2013-12-02, 19:29
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Bingo!

Romulo också!!!
2013-12-02, 19:56
Medlem
Villons avatar
Bah, det här går åt helvete. Sätter mitt hopp till att Higuaín drabbas av någon slags lidnersk knäpp och bombar in ett hattrick senare ikväll.
2013-12-02, 20:38
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Bah, det här går åt helvete. Sätter mitt hopp till att Higuaín drabbas av någon slags lidnersk knäpp och bombar in ett hattrick senare ikväll.

Blir jämnt där. Du har enorm flyt om du kommer få Castro inbytt

Edit: hänger visst på om Mertens spelar eller inte.
Senast redigerad av Ferry31 2013-12-02 kl. 20:42.
2013-12-02, 20:57
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Blir jämnt där. Du har enorm flyt om du kommer få Castro inbytt

Edit: hänger visst på om Mertens spelar eller inte.
Lär inte ske. Jävla Castro alltså, helt oberäknelig.
2013-12-02, 21:11
Medlem
Villons avatar
Ingen Mertens från start. Lär väl stå för ett alibiinhopp senare och landa på 5.500.
2013-12-02, 22:56
Medlem
Ferry31s avatar
Hyfsad omgång för Extraordinario.
2013-12-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ingen Mertens från start. Lär väl stå för ett alibiinhopp senare och landa på 5.500.
Nu är han inbytt. Det värsta med det här mögsystemet är att om Mertens nu under sina ≈ 5 minuter speltid lyckas dra på sig ett gult eller något i den stilen "nullifierar" det den andra spelaren som egentligen skulle stått som inhoppare. Däremot om han inte gör någonting på tiden han är inne kommer han antagligen inte registreras som att han spelade.

Har själv åkt på den ett par gånger, riktigt trist.
2013-12-02, 23:00
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Nu är han inbytt. Det värsta med det här mögsystemet är att om Mertens nu under sina ≈ 5 minuter speltid lyckas dra på sig ett gult eller något i den stilen "nullifierar" det den andra spelaren som egentligen skulle stått som inhoppare. Däremot om han inte gör någonting på tiden han är inne kommer han antagligen inte registreras som att han spelade.

Har själv åkt på den ett par gånger, riktigt trist.
Jag håller med. Förstår inte ens hur det fungerar, Nu gjorde han tydligen inte bort sig och verkar landa på 6.500, men hade han inte spelat sina sex minuter hade jag inkasserat Castros 9.500...

Nu känns det jävligt oklart hur det hela slutar, oavgjort känns rimligt.

edit: Vid närmare granskning ser det ut som att min motståndare blir en försvarare kort i summeringen. Då bör jag väl kunna ta det ändå. Kanske.
2013-12-02, 23:16
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Jag håller med. Förstår inte ens hur det fungerar, Nu gjorde han tydligen inte bort sig och verkar landa på 6.500, men hade han inte spelat sina sex minuter hade jag inkasserat Castros 9.500...

Nu känns det jävligt oklart hur det hela slutar, oavgjort känns rimligt.

edit: Vid närmare granskning ser det ut som att min motståndare blir en försvarare kort i summeringen. Då bör jag väl kunna ta det ändå. Kanske.

Ja, det ser ut som att du kommer att vinna med 2-1 efter en snabb räkning. Räknas inte Mertens med bör du vinna med 3-1. Han har ju faktiskt varit inne alldeles för kort tid för att räknas. Jag fick ju inga poäng för Ibarbo, trots att han spelade några minuter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in