2013-10-09, 02:26
Medlem
1-3-förlust hemma mot Gants (Chelsea FC). Banda Noantri är alltjämt placerade sist i tabellen på två poäng. Efter matchen möttes laget av gallerskak och uppretade supportrar som ropade på sportchefens avgång. Under gårdagens träning var ett flertal kors utsatta på träningsplanen. Laget har tvingats till ritiro. Måtte Kaka komma tillbaka från sin skada snart.
2013-10-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
1-3-förlust hemma mot Gants (Chelsea FC). Banda Noantri är alltjämt placerade sist i tabellen på två poäng. Efter matchen möttes laget av gallerskak och uppretade supportrar som ropade på sportchefens avgång. Under gårdagens träning var ett flertal kors utsatta på träningsplanen. Laget har tvingats till ritiro. Måtte Kaka komma tillbaka från sin skada snart.
Du och jag är i exakt samma sits. Jag har själv bara två poäng och väntar också på Kaka. Måtte han frälsa mitt lag.
2013-10-09, 09:13
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002

Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Du och jag är i exakt samma sits. Jag har själv bara två poäng och väntar också på Kaka. Måtte han frälsa mitt lag.

Ni ställer ert hopp till en av dom senaste säsongernas mest skadedrabbade spelare? Det är inget annat än undermåligt sportcheferi, Preziosi hade skickat er genom fönstret och rakt ner i Dalaälven.
2013-10-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ni ställer ert hopp till en av dom senaste säsongernas mest skadedrabbade spelare? Det är inget annat än undermåligt sportcheferi, Preziosi hade skickat er genom fönstret och rakt ner i Dalaälven.
Vi har åtminstone rent mjöl i påsen, mer än man kan säga om somliga. Fiffel hit, fiffel dit. Ni minns väl hur lång tid det tog innan alla fick sina spelare tilldelade. Vi var några som redan då spekulerade i att presidenten Jackbob hade ett finger med i spelet och riggade systemet. Nu leder Jackbob ligan och hans lag ser misstänksamt bra ut. Coincidence?
2013-10-18, 01:52
Medlem
Ferry31s avatar
Jaha, snart dags för en ny omgång då. Match redan imorrn så glöm inte bort era lag.

Serierna lever förhoppningsvis än, men vi har en klar och tydlig topp 4 i gärdsgårdsserien. För spänningens skull hoppas jag inte dessa lag seglar iväg.
2013-10-18, 01:58
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jaha, snart dags för en ny omgång då. Match redan imorrn så glöm inte bort era lag.

Serierna lever förhoppningsvis än, men vi har en klar och tydlig topp 4 i gärdsgårdsserien. För spänningens skull hoppas jag inte dessa lag seglar iväg.

Fuck. Kommer missa att ändra till omgången efter denna eftersom jag är bortrest. Så jag får tänka på två matcher i taget istället för en. Borde inte vara ett jätteproblem, men jag byter trots allt ut 3-4 spelare till varje match. Om det sen är lyckat vetefan.
2013-10-18, 02:00
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fuck. Kommer missa att ändra till omgången efter denna eftersom jag är bortrest. Så jag får tänka på två matcher i taget istället för en. Borde inte vara ett jätteproblem, men jag byter trots allt ut 3-4 spelare till varje match. Om det sen är lyckat vetefan.

"never change a winning team"

Fungerar inte riktigt så i Fantacalcio
2013-10-18, 02:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
"never change a winning team"

Fungerar inte riktigt så i Fantacalcio

Får hoppas att mina gubbar löser biffen ändå. Sett till mina fina trupp borde det inte vara något problem. Inte heller är det en kris vid två förluster.
2013-10-18, 18:51
Medlem
anteri17s avatar
Missa inte deadline allesammans!
2013-10-19, 10:06
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Missa inte deadline allesammans!

Här loggar man in i akt och mening att pilla med laget till morgonkaffet, bara för att inse att Napoli och Roma spelade igår! Fredag efter landslagssamling, vad i helvete. Jag vet att det hade att göra med någon manifestation någonstans, men inte fan minns man sånt när fredagsvinet är inhandlat.

Blir således samma lag som för två veckor sedan, vilket om jag minns var tweakat för tight spelschema. Överhängande risk för en riktig skitomgång från min sida, med andra ord.
2013-10-19, 10:30
Medlem
Gantss avatar
Den där känslan man får när man har Pjanic i sitt lag som gör 2 mål (varav 1 på straff). Det känns så jävla gött alltså!
2013-10-19, 18:16
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Den där känslan man får när man har Pjanic i sitt lag som gör 2 mål (varav 1 på straff). Det känns så jävla gött alltså!

Känslan när man lägger Bergessio i frysboxen efter 7 (?) mållösa matcher och sen gör han mål direkt mot Cagliari.

Hoppas 4522 var klokare och fortsatte köra med honom i laget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in