2012-09-27, 22:06
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Kan någon förklara detta?

I matchen mellan Livorno och Cazzo Danese har Boriello fått 6.00 i betyg men 5.5 i voto finale. Detta trots att han har gjort ett mål som var avgörande för att få oavgjort.

Skumt.
2012-09-28, 09:53
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige

I matchen mellan Livorno och Cazzo Danese har Boriello fått 6.00 i betyg men 5.5 i voto finale. Detta trots att han har gjort ett mål som var avgörande för att få oavgjort.

Skumt.

Med tanke på att Cavani fick totalt 15 (!!) i betyg så kanske det sänktes för att inte förnedra motståndaren.
2012-09-28, 10:21
Medlem
Ferry31s avatar
Vilken frukstansvärd lång tid det tar för att resultaten ska uppdateras. Jag blir RASANDE!
2012-09-28, 10:33
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Skumt.

Herr Borriello missade straff om jag inte missminner mig. Det genererar väl minuspoäng?
2012-09-28, 10:51
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Goda och mindre goda gissningar. Jackbob, bringa klarhet!

I övrigt fick jag 67.500 mot Ichnusas 46.500. Det borde ju resultera i en seger, om inte den magiska modificatori slår in.
2012-09-28, 11:18
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:

I övrigt fick jag 67.500 mot Ichnusas 46.500. Det borde ju resultera i en seger, om inte den magiska modificatori slår in.

Det går bra för dig. Ruggig form!

Jag ska möta dig på bortaplan ganska snart. Känns som att jag kommer behöva hjälp av högre makter!
2012-09-28, 11:39
Medlem
Citat:
Enkelt, han får 6 i grundbetyg, +2 för straffmålet, +0,5 för "gol decisivo pareggio" och sen det överdrivet skoningslösa poängavdrag han får för att ha missat en straff: -3 (!).
2012-09-28, 12:11
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Det går bra för dig. Ruggig form!

Jag ska möta dig på bortaplan ganska snart. Känns som att jag kommer behöva hjälp av högre makter!

Ja, nyckeln är bredd. Har man 11 spelare på plan så förlorar man oftast inte. Detta som ett resultat av att vi är 20 lag. Finns nästan ingen som har två stjärnor som levererar varje omgång.

Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Enkelt, han får 6 i grundbetyg, +2 för straffmålet, +0,5 för "gol decisivo pareggio" och sen det överdrivet skoningslösa poängavdrag han får för att ha missat en straff: -3 (!).
Fan vad sjukt. Tack för info.
2012-09-28, 12:30
Medlem
Ferry31s avatar
Resultaten är uppe nu! jag har förstått att det uppdateras vid 12:00 dagen efter? Så har det åtminstone varit de senaste gångerna såvitt jag vet.

Jag fixade en tung 0-1 seger mot Gants och hakar på i toppen. Dock vann ju mina huvudkonkurrenter också, så jag tog inte in någon placering direkt.

Viktig hemmamatch härnäst mot Snillet_1.
2012-09-28, 13:03
Medlem
0-0 mot snillet, föga förvånande med tanke på att ingen av lagens spelare gjorde något särskilt och målvakterna släppte in en boll var. Plågsamt medioker "match", alla spelare pendlar mellan 5-7 i betyg, enda som sticker ut är Marescas röda.

Nya tag borta mot Kasteddu i helgen, hoppas på en målrikare Serie A-omgång då som får genomslag i Fantacalcio.
2012-09-28, 13:11
Medlem
En klassanfallare lyser med sin frånvaro i mitt lag. Nåväl, jag förlorar inte i alla fall. Alltid något.
2012-09-28, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
En klassanfallare lyser med sin frånvaro i mitt lag. Nåväl, jag förlorar inte i alla fall. Alltid något.
Själv saknar jag spelare som kan göra andra grejer än bara få kort, när jag för ovanlighetens skull får se ett mål eller en assist i resultatfönstret är det som julafton.
Men tack vare att jag alltid lyckas ställa upp med 11 startspelare så får jag krysset i alla fall.

Totalt sätt har mina 24 spelare gjort 4 mål på 5 matcher. Och då menar jag riktiga mål, inte Fantacalcio-mål (även om de också är 4 till antalet), två av Vucinic, ett av Lamela och ett av Marchese. Men men, drygt 30 matcher kvar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in