2013-08-23, 21:18
Medlem
Skönt att ha sju(7) gröna gubbar bland backarna. Lite sämre är det på anfallssidan dock då bara Cassano är grön. Här är mitt lag som ska ta sig an lokomotivet styrt av Pellebelle: http://tinypic.com/view.php?pic=2ceg4kk&s=5
2013-08-23, 22:03
Medlem
Visar sig att 4522 hade en poäng. Såklart.

Min trupp är tunn. Och jag har endast 9 gröna utespelare. Kommer att kräva lite tankearbete.

Förmodligen glädjer sig 4522 dubbelt åt sin korrekta analys. Eftersom det är regerande mästaren Con Cuore som är min motståndare.

den jäveln!
Senast redigerad av Brille68 2013-08-23 kl. 22:05. Anledning: den jäveln!
2013-08-23, 22:56
Medlem
Ferry31s avatar
Ingen som har någon sammanfattning på gång? Inget måste naturligtvis, men skulle vara kul läsning och uppskattas därför enormt.

Skulle det mot förmodan vara någon i Flashback A som vill analysera så kan jag dock sammanställa alla trupperna i ett inlägg
2013-08-23, 23:12
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Ingen som har någon sammanfattning på gång? Inget måste naturligtvis, men skulle vara kul läsning och uppskattas därför enormt.

Skulle det mot förmodan vara någon i Flashback A som vill analysera så kan jag dock sammanställa alla trupperna i ett inlägg

Jag har alldeles för dålig koll på lagen på nedre halvan. Annars har jag både tid och intresse av att göra en sammanfattning. Jag föreslår dock snillet_1. Om han vill. Eller så får vi muta 4522 eller Pellebelle med något.
2013-08-24, 00:32
Medlem
snillet_1s avatar
Tyvärr, gott folk. Jag är lite för berusad för att sammanställa något vettigt. Men imorrn kommer det något oavsett ifall någon annan postat något eller ej!
2013-08-24, 00:39
Medlem
L.jaxxons avatar
Första matchen blir mot BandaBassotti

Ställer upp med följande lag i 3-5-2 formation:

Reina

Cannavaro - De Sciglio - Maicon

Poli - Ledesma - Vidal - Pjanic - Conti

Klose - Denis

Känns på förhand som att sannolikheten för 3p är bra.
2013-08-24, 01:05
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tyvärr, gott folk. Jag är lite för berusad för att sammanställa något vettigt. Men imorrn kommer det något oavsett ifall någon annan postat något eller ej!

Härligt mannen och ingen brådska. Ser fram emot en trevlig läsning
2013-08-24, 01:09
Medlem
anteri17s avatar
Vad gäller om ens startspelare inte startar men hoppar in i matchen? Kommer första avbytare ta dennes plats då också?
2013-08-24, 01:41
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Vad gäller om ens startspelare inte startar men hoppar in i matchen? Kommer första avbytare ta dennes plats då också?

Tror det finns någon regel för antalet minuter en spelare måste vara inne. Förmodligen har det att göra med betyget. Har du en spelare i startelvan som kommer in i 85:e minuten är jag rätt säker på att han inte kommer att räknas och istället tar en av dina avbytare hans plats. Var gränsen går är jag dock osäker på, men har något svagt minne av att en spelare måste spela minst 30 minuter.

Edit: Samma sak om en spelare blir skadad tidigt och byts ut tidigt.
Senast redigerad av Ferry31 2013-08-24 kl. 01:48.
2013-08-24, 08:03
Medlem
Äntligen är det dags igen! Som vi har längtat. Och bara massa gröna gubbar när man gör laguttagningen, något som hade betraktats som lyxproblem förra säsongen.

Första matchen går mot RossoBiancoVerdes mannar, som kom på en fin 8:e plats förra säsongen. Mitt lag blir följande:

Consigli
Dainelli-Gobbi-Stendardo-Paletta
Izco-Obiang-Jorginho-Pereyra
Thereau-Ibarbo

Almiron verkar vara skadad, annars ska han klämmas in på det där mittfältet med. Kan nog bli match det här. Dock har min motståndare ett starkt mittfält med Nainggolan i spetsen som kan sätta käppar i hjulen för mig.
2013-08-24, 10:41
Medlem
Gantss avatar
Min elva mot AS Inzaghi

Buffon
Chiellini - Darmian - Drame - Rossettini
Pirlo - Migliaccio - Izco - Pjanic
Tevez - Lamela

Reserver: Bajza, Konko, Garics, Shiattarella, Greco, Borriello, Dionis

Trolig elva för As Inzaghis
Reina; Ranocchia, Campagnaro, Lichsteiner, De Scigllo; Kurtic, Jorginho Frello, Pogba, Poli; Toni Ljajic

Reserver: Bardi; Cavanda, Zapata, Ledesma, Lulic; Niang, Belfodil

Jepp jag kommer bli våldtagen första omgången
2013-08-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Min elva mot AS Inzaghi

Buffon
Chiellini - Darmian - Drame - Rossettini
Pirlo - Migliaccio - Izco - Pjanic
Tevez - Lamela

Reserver: Bajza, Konko, Garics, Shiattarella, Greco, Borriello, Dionis

Trolig elva för As Inzaghis
Reina; Ranocchia, Campagnaro, Lichsteiner, De Scigllo; Kurtic, Jorginho Frello, Pogba, Poli; Toni Ljajic

Reserver: Bardi; Cavanda, Zapata, Ledesma, Lulic; Niang, Belfodil

Jepp jag kommer bli våldtagen första omgången

Är inte Migliaccio skadad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in