26 951 besökare online
856 825 medlemmar • 45 813 575 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Medier och journalistik
Svara på ämne
Ämnesverktyg
bannadocharg
Medlem
bannadochargs avatar
Ett blogginlägg har fått journalisten Annelie Babitz att skicka hotmail.
Bloggarens version av det hela.
http://cattasbubbla.se/2012/08/06/an...harskarteknik/

Vem är Annelie Babitz? Hon kallar sig själv "blodrytande ultra ninja-feminist".
Är de pupertala hotmailen skickade av Annelie själv?

När skall folk lära sig att hot över internet oftast själper mer än hjälper...

Hardtobreak
Medlem
Hotmail?

William Haines
Moderator
William Hainess avatar
Borde man inte som journalist ha viss koll på hur Google fungerar?
I don't know. Say anything you like, but don't say I love to work. That sounds like Mary Pickford, that prissy bitch. Just say I like to pinch babies and twist their legs. And get drunk. - Mabel Normand

WhiskyTangoFoxtrot
Medlem
WhiskyTangoFoxtrots avatar
Någon på TT som sannolikt är en kompis till Babitz skriver lustigt nog just idag att kärringäcklet under hela 5 år wallraffat som strippa i Göteborg, vilket resulterat i en "dagbok som har blivit en självbiografisk roman".

Jag känner starka vibbar av att Babitz är en väldigt självdestruktiv person som inte mår bra. Har också någon känsla av att hon vill attackera andra människor för att få egen uppmärksamhet.

Tycker nog att denna Catta gör klokast i att ignorera Babitz-slynan.

Samsungs-Ipad
Medlem
Samsungs-Ipads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskyTangoFoxtrot
Någon på TT som sannolikt är en kompis till Babitz skriver lustigt nog just idag att kärringäcklet under hela 5 år wallraffat som strippa i Göteborg, vilket resulterat i en "dagbok som har blivit en självbiografisk roman".

Jag känner starka vibbar av att Babitz är en väldigt självdestruktiv person som inte mår bra. Har också någon känsla av att hon vill attackera andra människor för att få egen uppmärksamhet.

Låter som en riktigt dålig lögn för att motivera att man arbetat som hora/strippa.

ImMcGyverLOL
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskyTangoFoxtrot

Intressant, i DN star det nagot helt annat:

"I veckorna bodde hon i Stockholm och försökte försörja sig som frilansande journalist. På helgerna reste hon till Göteborg där hon arbetade som strippa. Det som började som en dagbok har blivit en självbiografisk roman."

http://www.dn.se/dnbok/dnbok-hem/sja...iv-som-strippa

Verkar som Aftonblaskan desperat forsoker forskona sanningen. Jag haller med om att hon framstar som trasig och i stort behov av terapi och hjalp.
/** Bara på Flashback: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 20 21, 22, 23, 24, 25, 26#20, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38**/
"Det är människor i ledande positioner, sannolikt i huvudsak medelålders män inom olika samhällsorgan som har ägnat sig åt att sprida värsta sortens smutskastning" - Claes Borgström outar crapi

manamanah
Moderator
manamanahs avatar
Hon verkar ju helt dum i huvudet. Antagligen skadad på något sätt och vilken björntjänst hon gör sig.

http://cattasbubbla.se/2012/05/03/an...konsstympning/

http://cattasbubbla.se/2012/08/06/an...harskarteknik/

Hamnar högst på googlesökning av hennes namn, grattis Annelie...
Senast redigerad av manamanah 2012-08-09 kl. 15:29.

johnsson87
Medlem
johnsson87s avatar
Tror Annelie blir arg och bitsk att det inte är "hennes" debattinlägg som är det mest kände med hennes person!

plombmonster
Medlem
plombmonsters avatar
Cattasbubbla, är det inte hon som var väldigt aktiv i Filipstadstråden?

Olepeter
Medlem
Olepeters avatar
Så kan det gå.

Cincinnati
Medlem
Cincinnatis avatar
Det är lite symptomatiskt för Sverige idag att mer eller mindre kliniskt sinnessjuka personer med tillhörande extrema åsikter får härja fritt och dessutom påhejas av stormedia (som, tycker man ju, borde vara åtminstone lite ansvarsfulla vad gäller vilka personer de kollaborerar med.)

hee4r
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plombmonster
Cattasbubbla, är det inte hon som var väldigt aktiv i Filipstadstråden?

Stämmer.

Men vilken sjuk människa den där Annelie Babitz!

Svara på ämne
Topp Dela »