2012-08-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Det är lite symptomatiskt för Sverige idag att mer eller mindre kliniskt sinnessjuka personer med tillhörande extrema åsikter får härja fritt och dessutom påhejas av stormedia (som, tycker man ju, borde vara åtminstone lite ansvarsfulla vad gäller vilka personer de kollaborerar med.)

Inte märkligare än att motorcykelgängens ledningar håller sig med villiga psykopater för att göra skitjobben åt dem. - Så länge det "går åt rätt håll" är sådana här människor 100% accepterade av makteliten.

Att ha "Wallraffat" som strippa(ev horat) i GBG i 5 år. Vem tror på den efterkonstruktionen? Idag horar hon på riktigt åt makten och maktordningen. Det är inget fel på strippor eller prostituerade men det är alltid väldigt fel på makt-horor. Makt-horor av bägge könen är nämligen av naturen alltid motbjudande egoister av astronomiska proportioner och alltid lika förutsägbara i sina handlingar och tankar.
Citera
2012-08-09, 18:04
Medlem
Någon som vet något om henne (eller ska det avhandlas under skvaller)? Hon är 42 och bor i Göteborg, men vilka tidningar har hon skrivit för? Vad har hon för utbildning? Enda i landet med det efternamnet iaf.
Citera
2012-08-09, 18:48
Medlem
chainmails avatar
Det framstår som om strippan Babitz sysslar med bakgrundsrevision. Att ha varit strippa (och vad mer man är i den branschen) passar inte in i den radikalvänsterfeministiska normen...
Citat:
– Jag slutade när jag kände att jag inte längre intresserade mig för människorna där. Det var ett tungrott feministiskt projekt. Mot slutet höll jag feministiska brandtal för var och varannan gäst.

http://www.dn.se/dnbok/dnbok-hem/sjalvbiografiskt-om-liv-som-strippa

Sofia Thermaenius, känd lögnare från SR försökte också "städa" sin bakgrund men tack vare fb:s blodhundar kom den i dagens ljus...
Citera
2012-08-09, 19:21
Medlem
RastaFelixs avatar
Hon strippade för att hon ville ha stor hårig kuk, tyvärr fick hon aldrig någon stor hårig kuk! Så nu jagar hon kuk på heltid. Alla som kommer ivägen kan slänga sig i väggen. Hoppas hon läser hela den här tråden men jag tror hon kollar på stora håriga kukar på internet så chansen är låg.
Senast redigerad av RastaFelix 2012-08-09 kl. 19:23.
Citera
2012-08-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RastaFelix
Hon strippade för att hon ville ha stor hårig kuk, tyvärr fick hon aldrig någon stor hårig kuk! Så nu jagar hon kuk på heltid. Alla som kommer ivägen kan slänga sig i väggen. Hoppas hon läser hela den här tråden men jag tror hon kollar på stora håriga kukar på internet så chansen är låg.

Du verkar ha rätt om att hon föredrar stora penisar.
http://www.aftonbladet.se/punktse/natkronikan/article11935647.ab
Citera
2012-08-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bannadocharg
http://www.aftonbladet.se/punktse/na...cle11935647.ab

Vad i hela helvete läste jag i den där krönikan egentligen? Halvägs in i texten trodde jag att jag läste en sexnovell. När andra användare i tråden pekade ut henne som en 'sjuk' människa tänkte jag bara "äh, folk är alltid dumma i huvudet och låter känslor svälla över". Men det känns som att den "krönikan" har våldtagit min hjärna. What the fuck?!
Citera
2012-08-09, 20:03
Medlem
<3<3<3s avatar
Det är ju bloggaren som är dum i huvudet, hon inser ju inte själv vilken marionettdocka hon är i det patriarkala förtrycket. Könsmaktsordningen gör sig påmind igen.

Här har vi en en stark kvinna som dessutom är kompetent journalist, ska hon verkligen behöva utstå mothugg som dessa?
Det är klart att hon har grund till att anmäla det enorma personangrepp hon har fått utså genom att nämnas vid namn i samma blogginlägg som två bilder på kvinnliga könsorgan publiceras, helst skulle hela internet rensas från liknande kvinnoförnedring.

För ungefär hundra år sedan hade kvinnor inte ens rösträtt i Sverige, det innebär ju såklart att kvinnor nu ska ha retroaktiv rätt att påstå vad som helt utan att stöta på patrull. allt annat är ren och skär misogyni. Sanningshalt ska inte spela in öht, det är en principfråga

Dessutom är det väl fullt rimligt att jämföra tvångssterilisering med elektiv skönhetskirurgi?
Citera
2012-08-09, 20:10
Medlem
soapmasters avatar
Finns det något värre än dessa feminister? Har svårt att tro det.
Citera
2012-08-09, 21:54
Medlem
Fittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <3<3<3
Dessutom är det väl fullt rimligt att jämföra tvångssterilisering med elektiv skönhetskirurgi?
Det är ju tvånget som gör ingreppen ojämförbara. Man ska självklart få bestämma själv vad man gör med sin kropp.
Citera
2012-08-09, 22:01
Medlem
typ0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannadocharg
http://www.aftonbladet.se/punktse/natkronikan/article11935647.ab

What. The. Fuck. Hon rabblar ju på som ett solklart psykfall, herregud vilken människa!
Citera
2012-08-09, 22:56
Medlem
<3<3<3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittig
Det är ju tvånget som gör ingreppen ojämförbara. Man ska självklart få bestämma själv vad man gör med sin kropp.

Hela mitt inlägg var ett försök att vara sarkastisk.
Citera
2012-08-09, 23:11
Avslutad
Hon är fortfarande skriven i Göteborg.

Förnamn: Ellen Annelie Kristina
Efternamn: Babitz

Folkbokföring
Gatuadress: Tegnérsgatan 18 lgh 1102
Postnummer: 412 52
Postort: Göteborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera