Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 01:28
  #6013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Jag får känslan av att du känner Raffa. Tror du att Raffa vet att Guerilleros kommer att dumpa honom så fort de vet hur misslyckad Raffa är?

haha ne tyvär känner ej denna raffa, känner en från guerilleros som bor i göteborg bara och de verkar inte ha något kontakt med gangland än bara vänskapen på facebook. haha
2012-10-18, 01:47
  #6014
Medlem
den.dryges avatar
Nu har jag väntat länge på att han skulle svara på mina/våra frågor, och framför allt det här med sågandet med en yxa, vilket resulterade en man med ett ben mindre, som inte står nånstans.

Men jag tror att elit987 inte kommer skriva mer, då han inser att Raffa fört han bakom ljuset...
Roligt att elit987 går ut och förnekar att det har hänt, när Raffa skriver att de hänt.

jaja grabbar, jag tror vi är på god väg att krossa detta sjukt pinsamma gäng förgott, Joel har redan insett att han blir bort gjord vad han än gör!

Keep up the good work boys and girls!
2012-10-18, 02:07
  #6015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Nu har jag väntat länge på att han skulle svara på mina/våra frågor, och framför allt det här med sågandet med en yxa, vilket resulterade en man med ett ben mindre, som inte står nånstans.

Men jag tror att elit987 inte kommer skriva mer, då han inser att Raffa fört han bakom ljuset...
Roligt att elit987 går ut och förnekar att det har hänt, när Raffa skriver att de hänt.

jaja grabbar, jag tror vi är på god väg att krossa detta sjukt pinsamma gäng förgott, Joel har redan insett att han blir bort gjord vad han än gör!

Keep up the good work boys and girls!

Vad är det du inte fattar? Jag skrev innan att inte tror på det där med benet och yxan och jag hade fel om att det inte va de själva som skrivit det (enligt dig).

Jag känner inte raffa och har aldrig träffat honom men tror att han är bra mycket smartare än många här!.
Har en känsla av att gangland är på uppgång och inte nergång! Men vi få se vad som händer!
Tror inte vi ha hört det sista från raffa ännu...
2012-10-18, 02:18
  #6016
Medlem
Avalanchekings avatar
Men för fan grabbar ni fattar väl att eliten987 jävlas? Han har ju sågat sönder Raffa hela tiden fram till sista meddelandena så bara strunta i honom
2012-10-18, 02:23
  #6017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Men för fan grabbar ni fattar väl att eliten987 jävlas? Han har ju sågat sönder Raffa hela tiden fram till sista meddelandena så bara strunta i honom

Läs vad jag skrivit innan!
Ja jag har sågat honom som fan men har fått info som jag inte nämner här, inte nu i alla fall! Trodde med att raffa va en tomte men det verkar som att jag hade jävligt fel eller har jag blivit blåst av en polare och då kommer jag få krypa till korset med svansen mellan benen! Men jag tror dock inte att så kommer bli fallet!

Nu pallar jag inte sitta här och skriva med en massa muppar som inte fattar men ha det så jävla bra så kanske vi hörs i framtiden
2012-10-18, 02:26
  #6018
Medlem
Griseknoen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Läs vad jag skrivit innan!
Ja jag har sågat honom som fan men har fått info som jag inte nämner här, inte nu i alla fall! Trodde med att raffa va en tomte men det verkar som att jag hade jävligt fel eller har jag blivit blåst av en polare och då kommer jag få krypa till korset med svansen mellan benen! Men jag tror dock inte att så kommer bli fallet!

Nu pallar jag inte sitta här och skriva med en massa muppar som inte fattar men ha det så jävla bra så kanske vi hörs i framtiden


Dagis nivå?
2012-10-18, 02:51
  #6019
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Vad är det du inte fattar? Jag skrev innan att inte tror på det där med benet och yxan och jag hade fel om att det inte va de själva som skrivit det (enligt dig).

Jag känner inte raffa och har aldrig träffat honom men tror att han är bra mycket smartare än många här!.
Har en känsla av att gangland är på uppgång och inte nergång! Men vi få se vad som händer!
Tror inte vi ha hört det sista från raffa ännu...


Wow, killen svarade... halleljula!!

Det verkar vara en bra kille som berättat detta för dig, att han är en smat kile och alla här inne har fel.

Men eftersom jag inte känner honom eller har hört något om honom, förutom det jag läst här och på bloggarna så säger jag inte att du har fel. Men det skulle vara skoj att få reda på vad det är som gär att han är så smartare än mig...
2012-10-18, 02:51
  #6020
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Läs vad jag skrivit innan!
Ja jag har sågat honom som fan men har fått info som jag inte nämner här, inte nu i alla fall! Trodde med att raffa va en tomte men det verkar som att jag hade jävligt fel eller har jag blivit blåst av en polare och då kommer jag få krypa till korset med svansen mellan benen! Men jag tror dock inte att så kommer bli fallet!

Nu pallar jag inte sitta här och skriva med en massa muppar som inte fattar men ha det så jävla bra så kanske vi hörs i framtiden

Om vi förutsätter att du inte skulle trolla nu för skojs skull så kan jag intyga dig starkt om att ja din polare ljuger för dig eller driver med dig men i båda fallen är du en otroligt korkad människa o nån har definitivt fisit i din kuvös
2012-10-18, 02:59
  #6021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Wow, killen svarade... halleljula!!

Det verkar vara en bra kille som berättat detta för dig, att han är en smat kile och alla här inne har fel.

Men eftersom jag inte känner honom eller har hört något om honom, förutom det jag läst här och på bloggarna så säger jag inte att du har fel. Men det skulle vara skoj att få reda på vad det är som gär att han är så smartare än mig...

Ja det är ett under att jag ens orkar svara när man har med så gravt handikappade personer att göra med som dig!

Som jag skrev innan jag tänker inte säga något ännu mer än att det faktiskt verkar som att de gör en hel del pengar. Men du tror säkert på allt aftonbladet och en ding ding värld skriver så att prata med dig känns ju helt jävla onödigt eftersom du ändå har din åsikt som du vägrar ändra på...
2012-10-18, 03:02
  #6022
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Ja det är ett under att jag ens orkar svara när man har med så gravt handikappade personer att göra med som dig!

Som jag skrev innan jag tänker inte säga något ännu mer än att det faktiskt verkar som att de gör en hel del pengar. Men du tror säkert på allt aftonbladet och en ding ding värld skriver så att prata med dig känns ju helt jävla onödigt eftersom du ändå har din åsikt som du vägrar ändra på...

Att börja med personangrepp är ett tidigt teckan på att man håller på att förlora en debatt, så nu får du sluta med dom, annars gör du bara bort dig.

En ding ding värld, trodde inte du va så gammal att du visste var det va, eller "någon" kanske har berättat om den tidningen för dig, kanske samma person som berättade att Raffa tjänade bra med kulor...

Jag kan väl för fan inte ändra min åsikt om honom, för att Du, en pajas som jag inte vet vem det är säger attt du vet helt plötsligt att han är reko och tjänar pengar.
2012-10-18, 03:03
  #6023
Medlem
SgtVimess avatar
Det är tur man är ledig imorgon för den här tråden snor sömnen för mig .. Efter att ha tragglat å letat bakåt i tråden så har jag fortfarande inte riktigt fått klart för mig vad dom gör i gangland .. Är med på att dom inte rånar,inte smugglar, inte säljer vare sig droger eller "FåttdenKöptdenÄrvtden" saker, Inte delar ut böter eller beskyddar, å med tanke på det här med dörrar så gör dom väl inga större bryt heller .. jag får fan inte ihop det Om dom nu bara är ett gäng goa gubbar som alltid backar varandra så skulle dom väl för fan lika gärna kunnat startat en studiecirkel i knyppling istället för ett "tungt" kriminellt gäng .. då hade dom ju åtminstone kunna lura till sig lite statliga bidrag
2012-10-18, 03:03
  #6024
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Ja det är ett under att jag ens orkar svara när man har med så gravt handikappade personer att göra med som dig!

Som jag skrev innan jag tänker inte säga något ännu mer än att det faktiskt verkar som att de gör en hel del pengar. Men du tror säkert på allt aftonbladet och en ding ding värld skriver så att prata med dig känns ju helt jävla onödigt eftersom du ändå har din åsikt som du vägrar ändra på...
Så vad gör de smeten på då? Nu ska jag inte hävda att jag är allsvetande eller har koll bland alla aktörer men en och annan kompis har jag väl fått genom åren och INTE en enda känner till att Gangland skulle göra några pengar. Men upplys oss, vad tjänar de smeten på? Ingen nämnd, ingen glömd men en välkänd rånare sa följande när Gangland nämndes - "Ah, du menar pajasgänget som bara finns på internet"

/Micke

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback