Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-12, 16:03
  #5413
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Tackar Dallas! återigen är jag tacksam att vi är överäns kommer posta upp allt, så du får se själv det med dråp men har var 15 år gammal då och fick LSU och satt på Råby, men som sagt det är en hel jävla del att läsa, så kommer slänga upp alla papper, sen skriva vad jag tycker tänker och min personliga åsikt, Sen ska du veta Fadde, är kriminel han säljer droger och har sig och leker tuff hela tiden samma sak med Irfan han säljer även droger och leker cool, och dom andra med dom försöker leka tuffa hela bunten även Raffa, men när det skiter sig golar dom, i Raffas andra papper har han ALDRIG golat, hitintils vad jag läst , bara Då bråket, med Fadde,Iffe,Ph,Ajhan,Ejhan.

Mvh

Mvh

Visst har han golat tidigare, som tex den händelsen i Halmstad med Lindskog (finns i tråden) där han var snabb med att säga att lindskog försökte kräva honom på pengar.

Enligt min mening så säger man inte någons namn till en polis om man själv betecknar sig som
kriminell. Man svarar helst inte på någon fråga utan låter myndigheterna göra jobbet.
Om dom sen låser in en tills det är dags för åtal och ev straff, så får det vara så.
2012-10-12, 16:05
  #5414
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Sen angående den här Sebastian, Raffa fick brev inkastet sönderslaget och några repor på sin dörr Gangland mistänkte Sebastian och satte 5 slag med yxa i hans dörr. För dom misstänkte honom
Sedan kommer dom ju ge sig på Irfan och Fadde, det är ju helt solklart, men när och var är frågan och hur slutar det nu?, klart Raffa måste ge igen och tror han kommer att göra det...


Håller med han kan inte bara starta krig med fan och hans moster över Internet och sen låta dom vara....
Undra hur han ska hinna med att ta alla...

Vad händer om EAMC hämtar sina 3 andra charter, det är ju minst 15 st i varje så det blir ju en hel del folk och det är ju bara en av klubbarna han startat krig med?
Sen tycker jag han är smått efterbliven som talar om över hela Internet vad han skall göra och var då vet ju snuten och alla om det, bättre ta kontakt via telefon med klubben han ska ge sej på och ha sin fotograf där som tar bilder på slakten...Bara det inte blir liknande bilder som PH och dom tog för det är nog det mest pinsamma jag sett, Raffa kan aldrig få bort den stämpeln som ÄGD
2012-10-12, 16:07
  #5415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Visst har han golat tidigare, som tex den händelsen i Halmstad med Lindskog (finns i tråden) där han var snabb med att säga att lindskog försökte kräva honom på pengar.

Enligt min mening så säger man inte någons namn till en polis om man själv betecknar sig som
kriminell. Man svarar helst inte på någon fråga utan låter myndigheterna göra jobbet.
Om dom sen låser in en tills det är dags för åtal och ev straff, så får det vara så.


Vem är Lindskog jag sitter på massa papper som jag begärt ut från Halmstad tingsrätt, Kalmar tingsrätt, Stockholms tingsrätt, Göteborgs tingsrätt.

Men inga papper om någon Lindskog
2012-10-12, 16:08
  #5416
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Tackar Dallas! återigen är jag tacksam att vi är överäns kommer posta upp allt, så du får se själv det med dråp men har var 15 år gammal då och fick LSU och satt på Råby, men som sagt det är en hel jävla del att läsa, så kommer slänga upp alla papper, sen skriva vad jag tycker tänker och min personliga åsikt, Sen ska du veta Fadde, är kriminel han säljer droger och har sig och leker tuff hela tiden samma sak med Irfan han säljer även droger och leker cool, och dom andra med dom försöker leka tuffa hela bunten även Raffa, men när det skiter sig golar dom, i Raffas andra papper har han ALDRIG golat, hitintils vad jag läst , bara Då bråket, med Fadde,Iffe,Ph,Ajhan,Ejhan.

Mvh

Mvh

Nej, Raffa fick ingen dom för dråp. En annan kille från X-team plus en till som åkte fast för M O R D på den killen, raffa hade inte mer med det att göra än att han bråkade med kinesen en liten tid innan mordet.
2012-10-12, 16:09
  #5417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Håller med han kan inte bara starta krig med fan och hans moster över Internet och sen låta dom vara....
Undra hur han ska hinna med att ta alla...

Vad händer om EAMC hämtar sina 3 andra charter, det är ju minst 15 st i varje så det blir ju en hel del folk och det är ju bara en av klubbarna han startat krig med?
Sen tycker jag han är smått efterbliven som talar om över hela Internet vad han skall göra och var då vet ju snuten och alla om det, bättre ta kontakt via telefon med klubben han ska ge sej på och ha sin fotograf där som tar bilder på slakten...Bara det inte blir liknande bilder som PH och dom tog för det är nog det mest pinsamma jag sett, Raffa kan aldrig få bort den stämpeln som ÄGD


Du har rätt men, om Raffa ger igen på PH och gör något ännu värre då får han ju sin heder tebax, frågan är då om det kommer att hända, sen är ju Frågan varför ger sig inte på EAMC på Gangland?
folk vet var dom håller till vilka som är medlemmar att dom rör sig i vimmerby m.m och i Småland och deras Klubb hus? tror Gangland har kontaktat EAMC , men vet inte vad som händer? för det är knäppt tyst från deras sida varför gör dom inte något åt saken det är jävligt konstigt.
2012-10-12, 16:11
  #5418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Stämmer bra det. Då kan jag inte yttra mig om han var uppumpad med han lär väll slänga upp nya bilder på sin facebook när han anser att han är tillräckligt pumpad min gissning bara

Han ser fan inte grov ut på gymbilden! Som den tönt han är ser han ut! Du är rätt imponerad av benzo och steroider va?
Detta har bara blivit löjligt nu! Raffa ta regeringsplanet till Polen för en snabbvisit för att sedan ta det tillbaka till Vimmerby. Han flyger fan mer än statsministern ( han är i och för sig president i våran monarki) roligt att han alltid måste skriva presidenten Sverige!

Börjar bli så trött att jag på allvar funderar på att åka upp och avrätta aset!
2012-10-12, 16:11
  #5419
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Visst har han golat tidigare, som tex den händelsen i Halmstad med Lindskog (finns i tråden) där han var snabb med att säga att lindskog försökte kräva honom på pengar.

Enligt min mening så säger man inte någons namn till en polis om man själv betecknar sig som
kriminell. Man svarar helst inte på någon fråga utan låter myndigheterna göra jobbet.
Om dom sen låser in en tills det är dags för åtal och ev straff, så får det vara så.

Menar du LILJEDAHL?
2012-10-12, 16:11
  #5420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Nej, Raffa fick ingen dom för dråp. En annan kille från X-team plus en till som åkte fast för M O R D på den killen, raffa hade inte mer med det att göra än att han bråkade med kinesen en liten tid innan mordet.


Du har missuppfattat, ja det var X-team som dödade kinesen inte Raffa, Raffa ''råkade'' döda en Arab eller vad det va, det går rykten om det här med kinesen, men Raffa har inte med det att göra vi pratar om något helt annat jag sitter på Dråp papprena som jag kommer posta upp så får du se med egna ögon själv.
2012-10-12, 16:12
  #5421
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Vem är Lindskog jag sitter på massa papper som jag begärt ut från Halmstad tingsrätt, Kalmar tingsrätt, Stockholms tingsrätt, Göteborgs tingsrätt.

Men inga papper om någon Lindskog

Nån som heter Jörg*n Lindskog och dessa båda herrar skulle tydligen varit med i nån support 81
grupp som raffa valt att hoppa av och därför skulle Jörgen ha pengar av raffa.

Får försöka se om jag kan hitta fupen i tråden igen...
2012-10-12, 16:13
  #5422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Han ser fan inte grov ut på gymbilden! Som den tönt han är ser han ut! Du är rätt imponerad av benzo och steroider va?
Detta har bara blivit löjligt nu! Raffa ta regeringsplanet till Polen för en snabbvisit för att sedan ta det tillbaka till Vimmerby. Han flyger fan mer än statsministern ( han är i och för sig president i våran monarki) roligt att han alltid måste skriva presidenten Sverige!

Börjar bli så trött att jag på allvar funderar på att åka upp och avrätta aset!


Gör det tycker jag är man så trött på honom som folk verkar vara istället för att sitta på Flashback gå till Attack?...folk skriver ah jag ska göra det ena och det andra men det händer inget jag anser att det är en massa bullshit och internet krig bara..
2012-10-12, 16:13
  #5423
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armagedonsnake
Du har missuppfattat, ja det var X-team som dödade kinesen inte Raffa, Raffa ''råkade'' döda en Arab eller vad det va, det går rykten om det här med kinesen, men Raffa har inte med det att göra vi pratar om något helt annat jag sitter på Dråp papprena som jag kommer posta upp så får du se med egna ögon själv.

raffa har inte heller dödat någon arab. Inte någon asiat, och inte någon arab. Säg vilken händelse du talar om så ska jag bena ut detaljerna för dig.
2012-10-12, 16:13
  #5424
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Menar du LILJEDAHL?


Haha ja så hette han ju... sorry!!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback