2014-12-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Kan någon ge en liten uppdatering på vad tomtarna som centrala i tråden gör idag?Vi vet ju var bossarnas boss sitter men jag tänker på de andra!

Raffa´s gamla polare Leo Sj*holm strider mot ryssen nere i Ukraina tillsammans med frivilligstyrkan Azov. Men han bröt väl väldigt tidigt med Raffa om jag minns rätt.

http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-svenskarna-som-strider-i-ukraina-1/
2014-12-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-Javel
Raffa´s gamla polare Leo Sj*holm strider mot ryssen nere i Ukraina tillsammans med frivilligstyrkan Azov. Men han bröt väl väldigt tidigt med Raffa om jag minns rätt.

http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-svenskarna-som-strider-i-ukraina-1/
Raffa kan inte strida, han har ju problem med dörrar så Leo insåg väl att det var ingen stridskamrat att dra ut med i strid än mindre än att bröstmuskla sig med på vimmerbytorg.....
2014-12-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Raffa kan inte strida, han har ju problem med dörrar så Leo insåg väl att det var ingen stridskamrat att dra ut med i strid än mindre än att bröstmuskla sig med på vimmerbytorg.....
Han lider väl av toffel-fobi också?
2014-12-17, 01:04
Medlem
Jag har skickat ett kort på mitt anus till Ralf.
2014-12-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Ha ha ha vad snackar du om. En person som har ADHD kan vara välfungerande och intelligenta. Men vist kan diagnosen ställa till problem och då speciellt hos lågbegåvade människor. Men ja Raffa har nog mer än en diagnos. Bipolär, narcissist är nog ett het tips.
Vad du lider av har jag svårt att veta men det är jävligt svårt att förstå din text samt så undra man var du fått din kunskap om ADHD ifrån?

Psykopat är han knappast nej, inte direkt någon beräknade vålds psykopat som han själv vill påstå.
Men ja att han i mellan åt säkert befinner sig i psykos liknade tillstånd är en helt annan sak.

Han är en skadad lite pojke med trauma och annat från barndomen samt med väldigt lite verklighetsuppfattning.

Jag tror han kommer att kommer åka ut och in inom psykiatrin större delen av livet. Någon karriär inom den brottsliga banan är nog bara Raffa som tror att han skulle klara av. Han kommer komma ut och käka pix och yra på nätet. Sätta på någon lättlurad yngre tjej med någon diagnos, sen göra något dumt och få lite stryk själv. Sen åker han in för något litet igen och för eller senare är det rättspsyk för honom.

Att någon skulle plocka honom ser jag som osannolikt då ingen ser någon fara i vad han håller på med och vill då inte riskera något straff för att få bort det eventuella hotet som Raffa själv försöker framhäva att han är.

Det är anledningen till att han lever i dag att han är sjuk och det inte finns någon anledning att riskera något för att ha bort honom.

Undra när Raffa själv ska förstå detta. Jaja vi kanske får svar om någon månad vid nästa frigång. .
Problemet är att det inte var en liten grej han åkte in för nu. Det verkade faktiskt som han var ute efter att ha livet utav Ante. Frågan är hur mycket vi på flashback har att göra med hela saken, med alla hån osv. Detta kanske hade hänt utan oss också men ibland när jag ser tråden funderar jag på om vi faktiskt kan vara medskyldiga..
2014-12-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Problemet är att det inte var en liten grej han åkte in för nu. Det verkade faktiskt som han var ute efter att ha livet utav Ante. Frågan är hur mycket vi på flashback har att göra med hela saken, med alla hån osv. Detta kanske hade hänt utan oss också men ibland när jag ser tråden funderar jag på om vi faktiskt kan vara medskyldiga..

Driver du med oss? Raffa vill vara en big gangster, president för ett gäng i detta fall då ett låtsasgäng egentligen är han ju en vanlig kriminell pundare men med något slags storhetsvansinne, typ att han som liten kanske läste fantomen och sydde sig en dräkt i syslöjden eller något i den stilen, raffa är en vanlig liten pundare bara som utan storhetsvansinnet egentligen borde ägna sig åt att göra inbrott i sina grannars förråd, knycka en cykel på väg hem från vimsebytorg eller snatta lite på Ica, han skulle förvisso inte fixa det heller utan att åka dit men straffsatsen är "lite" lägre än att försöka kniva ihjäl sin kompis....grabbarna som figurerat med raffa har även dom uppenbara missbruksproblem, allt från hansson, peteh och vad fan nu dessa loosers heter, förr satt sånt här pack på parkbänkarna och kallades A-lagare och nu får vi väl ge raffa med friends ett namn och kalla dom b-lagarna då.
2014-12-17, 21:35
Medlem
Citat:
(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden - Hänvisar till de ord Chamoniard yttrade i samma ämne.
2014-12-17, 21:47
Medlem
Citat:
Driver du med oss? Raffa vill vara en big gangster, president för ett gäng i detta fall då ett låtsasgäng egentligen är han ju en vanlig kriminell pundare men med något slags storhetsvansinne, typ att han som liten kanske läste fantomen och sydde sig en dräkt i syslöjden eller något i den stilen, raffa är en vanlig liten pundare bara som utan storhetsvansinnet egentligen borde ägna sig åt att göra inbrott i sina grannars förråd, knycka en cykel på väg hem från vimsebytorg eller snatta lite på Ica, han skulle förvisso inte fixa det heller utan att åka dit men straffsatsen är "lite" lägre än att försöka kniva ihjäl sin kompis....grabbarna som figurerat med raffa har även dom uppenbara missbruksproblem, allt från hansson, peteh och vad fan nu dessa loosers heter, förr satt sånt här pack på parkbänkarna och kallades A-lagare och nu får vi väl ge raffa med friends ett namn och kalla dom b-lagarna då.

Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
(FB) Raffa Pancamo/Gangland Sweden - Hänvisar till de ord Chamoniard yttrade i samma ämne.
Jag funderar fortfarande på ifall Ante blivit knivad ifall vi inte hånat honom så mycket och det har jag ändå rätt att göra. Att gå ifrån att slåss emot dörrar och bli fotad sönderslagen med en fot på bröstet till att försöka mörda en fd vän är inget litet steg. Kan varit alla piller och anabola han injicerade i fettröven som tillslut tog ut sin rätt men det i blandning med att han var tvungen att hävda sig för oss kan varit det som fick stubinen att ta fyr.
2014-12-17, 22:10
Medlem
Citat:
Jag funderar fortfarande på ifall Ante blivit knivad ifall vi inte hånat honom så mycket och det har jag ändå rätt att göra. Att gå ifrån att slåss emot dörrar och bli fotad sönderslagen med en fot på bröstet till att försöka mörda en fd vän är inget litet steg. Kan varit alla piller och anabola han injicerade i fettröven som tillslut tog ut sin rätt men det i blandning med att han var tvungen att hävda sig för oss kan varit det som fick stubinen att ta fyr.

han kunde också lagt ner eller hur? Om någon hånar mig på nätet så är liksom inte min första tanke att ha ihjäl min kompis för att visa att mig leker ni inte med eller jag är någon stor gangster.... .-) Raffa var och är på deken, thats it, när han kommer ut är det samma visa, då ska han spänna sig och omtala han suttit på kumla för mordförsök osv visa vilken "hårding" han är, sen slutar allt på parkbänken i alla fall i bästa fall, kan tänka mig att han i bästa fall uppnår 40 år i livet varav dom sista som hårt nedgången pundare alternativt kortare och ihjälslagen i ett pundarbråk om vem som ska på muggen först...
2014-12-17, 22:19
Medlem
Citat:
han kunde också lagt ner eller hur? Om någon hånar mig på nätet så är liksom inte min första tanke att ha ihjäl min kompis för att visa att mig leker ni inte med eller jag är någon stor gangster.... .-) Raffa var och är på deken, thats it, när han kommer ut är det samma visa, då ska han spänna sig och omtala han suttit på kumla för mordförsök osv visa vilken "hårding" han är, sen slutar allt på parkbänken i alla fall i bästa fall, kan tänka mig att han i bästa fall uppnår 40 år i livet varav dom sista som hårt nedgången pundare alternativt kortare och ihjälslagen i ett pundarbråk om vem som ska på muggen först...
Ja, de flesta hade nog legat jävligt lågt och inte skickat...ehm...sina...polare...123 för att hålla försvar. Angående Raffo och hur länge han kommer leva så tror jag grabben kommer ta sitt eget liv ifall han någonsin träffar en psykiatriker som lyckas ge honom någon mirakelmedicin som gör att han inser vilken sorglig själ han är och när han läser folks åsikter i medicinerat tillstånd kommer det nog bli för mycket.

Grattis till 1000e inlägget i denna tråden. Hipp hipp hurra!
2014-12-17, 22:41
Medlem
Om någon av er, olika supporters, kunde visa i skrift att ni gått i skolan, så skulle säkert några få ta er på allvar...
2014-12-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Om någon av er, olika supporters, kunde visa i skrift att ni gått i skolan, så skulle säkert några få ta er på allvar...
Var väl ett tag sedan en supporter till Raffa var inne i tråden. Eller syftar du på mig eftersom jag försökte dra upp en diskussion som var lite seriösare än tidigare? I så fall kanske jag skulle skrivit fotto, skywalkat och försökt vara rolig så alla förstod att jag inte är någon supporter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in