Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kan detta vara ett sätt för outlaws att få rödvitt att göra något elakt emot raffa så dom kan hoppas på att snuten gör sitt jobb och syr in ännu ett hot på väldigt lång tid? Var nog det första som slog mig när jag läste de senaste inläggen i tråden. Vad tror ni?
Jo min första teori också, de kanske tänker såhär: vi sätter ut Raffa i väst,
samtidigt som vi skickar ut meddelande att alla i klubben ska plocka bort SYLO och ej ska flasha västar på facebook, obekräftat men det var någon med sk. "insyn" som skrev det i outlawstråden.
Raffa blir klippt, någon eller några mer seriösa människor åker in i finkan, de hoppas självklart
att så många som möjligt torskar för det så man t.ex kan få en 3-1 trade, men nu till det intressanta
eftersom alla lär veta att Raffa är en golare så vet man också att ifall Raffa överlever
(ja lite cred ska han faktiskt ha för bra läkekött då han iaf verkar läka ihop efter varje misshandel)
vilket betyder att någon torskar även om han lever eller dör och OMC blir inte av med något viktigt.
Detta är min teori om denna så kallade PancamoMineTrapen eller förkortat PMT, om experimentet nu fungerar så behöver man ju bara hitta nya raffa's hela tiden och till slut kommer alla konkurrerande mc gäng sitta inne och då är det dags att gå vidare.