2012-11-24, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VMB-4EVER
Verkar helt sjukt detta men mina misstankar om mytoman NosaCastro verkar iaf stämma. Enligt uppgift har allas vår Raffa synts utan blåmärken och gips, hur gick det till NosaCastro? Vart har vår Röda Maskin tagit vägen som hade så mycket att säga till om?

Tråden handlar om en av vår tids största mytomaner men jag undrar om inte vissa som skriver här är värre?

Har du någonsin fått en kniv i lårmuskeln? Vet du hur det känns? Vet du hur läkningsprocessen ser ut?
Vet du ett jävla skit överhuvudtaget, eller har du bara hakat upp dig på mig?

Du kommer att bli varse inom kort om vad som händer i Raffas liv.
Kom tillbaka om ett par veckor och kalla mig mytoman. Då tar jag det.
2012-11-24, 08:35
Medlem
Kan detta vara ett sätt för outlaws att få rödvitt att göra något elakt emot raffa så dom kan hoppas på att snuten gör sitt jobb och syr in ännu ett hot på väldigt lång tid? Var nog det första som slog mig när jag läste de senaste inläggen i tråden. Vad tror ni?
2012-11-24, 08:56
Medlem
iXoDopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kan detta vara ett sätt för outlaws att få rödvitt att göra något elakt emot raffa så dom kan hoppas på att snuten gör sitt jobb och syr in ännu ett hot på väldigt lång tid? Var nog det första som slog mig när jag läste de senaste inläggen i tråden. Vad tror ni?

Jo min första teori också, de kanske tänker såhär: vi sätter ut Raffa i väst,
samtidigt som vi skickar ut meddelande att alla i klubben ska plocka bort SYLO och ej ska flasha västar på facebook, obekräftat men det var någon med sk. "insyn" som skrev det i outlawstråden.

Raffa blir klippt, någon eller några mer seriösa människor åker in i finkan, de hoppas självklart
att så många som möjligt torskar för det så man t.ex kan få en 3-1 trade, men nu till det intressanta
eftersom alla lär veta att Raffa är en golare så vet man också att ifall Raffa överlever
(ja lite cred ska han faktiskt ha för bra läkekött då han iaf verkar läka ihop efter varje misshandel)
vilket betyder att någon torskar även om han lever eller dör och OMC blir inte av med något viktigt.

Detta är min teori om denna så kallade PancamoMineTrapen eller förkortat PMT, om experimentet nu fungerar så behöver man ju bara hitta nya raffa's hela tiden och till slut kommer alla konkurrerande mc gäng sitta inne och då är det dags att gå vidare.
2012-11-24, 08:58
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Det var ju ett kreativt tänkande som jag faktiskt tror att svenska outlaws inte riktigt förmår men det finns ingen rödvit som bryr sig om raffis för fem öre. Kan vara någon överhettad supporter möjligen
2012-11-24, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Det var ju ett kreativt tänkande som jag faktiskt tror att svenska outlaws inte riktigt förmår men det finns ingen rödvit som bryr sig om raffis för fem öre. Kan vara någon överhettad supporter möjligen
Det skrevs i tråden tidigare att Raffa faktiskt blivit kontaktade utav rödvitt, hur vida det stämmer eller inte vet jag inte till 100 men om man antar att det nu är så vore det ett smart drag utav outlaws. Om han redan hade deras ögon på sig och drar på sig, först en supporttröja och sedan går till att bli fullvärdig så är det väl verkligen att pissa snett på någon.
PMT haha
Senast redigerad av stros 2012-11-24 kl. 09:31.
2012-11-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Har du någonsin fått en kniv i lårmuskeln? Vet du hur det känns? Vet du hur läkningsprocessen ser ut?
Vet du ett jävla skit överhuvudtaget, eller har du bara hakat upp dig på mig?

Du kommer att bli varse inom kort om vad som händer i Raffas liv.
Kom tillbaka om ett par veckor och kalla mig mytoman. Då tar jag det.

Nej inga knivar i lårmuskeln så kan inte så mycket om den läkningsprocessen vad det nu har med denna tråd att göra. Okej avvaktar lite i omdömet av dig, indirekt så säger du att något tråkigt kommer hända Raffa inom kort, vi får vänta och se.
2012-11-24, 14:19
Medlem
Erolds avatar
Var i metropolen någon timme. Verkar som gänget ska supa ikväll (2-3 systämpåsar) DOCK såg tjock-fetto Ante påverkad utav något eller så är han lika fitt som en 75åring. det var hunden som drog snubben framåt.. Hade red and white hoodie på sig.....
2012-11-24, 14:33
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erold
Var i metropolen någon timme. Verkar som gänget ska supa ikväll (2-3 systämpåsar) DOCK såg tjock-fetto Ante påverkad utav något eller så är han lika fitt som en 75åring. det var hunden som drog snubben framåt.. Hade red and white hoodie på sig.....

Men vänta nu! Hade han 81 tröja på sig? Det var inte BAWC han hade då?
2012-11-24, 14:36
Medlem
SithBoboSiths avatar
Dom här grabbarna framstår ju mer som flickor, ni vet 'uh bff´s, vad ska vi ha för tröjor idag då, vi måste ju matcha när vi går ner på pizzerian, omc gayland eller SoA kanske'.
2012-11-24, 14:37
Medlem
fanvatuffdues avatar
inte för att vara gnällig men det är lite tråkigt att av alla som ser raffuck så är det ingen som har ett eller flera FOTTO
2012-11-24, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iXoDope
Jo min första teori också, de kanske tänker såhär: vi sätter ut Raffa i väst,
samtidigt som vi skickar ut meddelande att alla i klubben ska plocka bort SYLO och ej ska flasha västar på facebook, obekräftat men det var någon med sk. "insyn" som skrev det i outlawstråden.

Raffa blir klippt, någon eller några mer seriösa människor åker in i finkan, de hoppas självklart
att så många som möjligt torskar för det så man t.ex kan få en 3-1 trade, men nu till det intressanta
eftersom alla lär veta att Raffa är en golare så vet man också att ifall Raffa överlever
(ja lite cred ska han faktiskt ha för bra läkekött då han iaf verkar läka ihop efter varje misshandel)
vilket betyder att någon torskar även om han lever eller dör och OMC blir inte av med något viktigt.

Detta är min teori om denna så kallade PancamoMineTrapen eller förkortat PMT, om experimentet nu fungerar så behöver man ju bara hitta nya raffa's hela tiden och till slut kommer alla konkurrerande mc gäng sitta inne och då är det dags att gå vidare.

Japp de får inte längre ha "sylo" i namnet o när jag skrev det var det en dag efter direktiven kom

Raffa har det "hett" om öronen nu =) Jag ska se hur saker utvecklas innan jag säger nåt men Den som väntar på nåt gott
Senast redigerad av Avalancheking 2012-11-24 kl. 14:49.
2012-11-24, 14:47
Medlem
Är det någon som vet vart Raffa & co befinner sig i dagsläget? hört rykten om att de befann sig i västervik under gårdagen och stökat runt lite, kan någon bekräfta ? mycket nyfiken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in