2014-12-05, 05:54
Bannlyst
Kan någon ge en liten uppdatering på vad tomtarna som centrala i tråden gör idag?Vi vet ju var bossarnas boss sitter men jag tänker på de andra!
2014-12-05, 09:38
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
inte mycket du, han fick lite pisk på Kumla, ryktet säger sedan att han sitter på antingen isolering eller psykavdelning, det är tufft att vara en pisslirare som utmanat allt o alla och sedan hamna mitt i skiten bland dom han utmanat och dom ser en vanlig jävla blatte med vaneföreställningar och som knaprar piller oavsett sort, kort sagt en pissluffare. Pissante heter Urin-Ante.....
ahha börjar tror att han ångra sitt yrkesval
2014-12-05, 22:38
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
Åååhh va underbart Inte för att jag hyser nått agg mot han efter skoltiden, har inte träffat han på sen jag bytte skola, i 3:an. Men han var en "skitunge" kan man säga.

Minns tyvärr inte så mycket som är värt att dela med sig av. Han var en av dom bästa på Fotboll, rent tekniskt i alla fall. Men han skulle ALLTID(!) ha bollen, gapade och skrek jämt om han inte fick bollen. Klockrent ADHD beteende förstår jag idag.

Edit. Tack för tipset om Vimmerby-tråden.

Edit. Min syster har sparat alla, eller iaf nästan skolkataloger genom åren, ska kolla med henne om vi kan hitta dom från dom 2 åren som det kan vara aktuellt. Så ska jag skanna upp dom. ÅHH tänd jag blev, bloggen är ju underbar
Törs man hoppas på en liten julklapp i form av skolfoto (fotto) på en liten parvel från lågstadiet? Om du får fart på syster din, så kan vi tillverka julkort med passande motiv till hela familjen.
2014-12-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Kan någon ge en liten uppdatering på vad tomtarna som centrala i tråden gör idag?Vi vet ju var bossarnas boss sitter men jag tänker på de andra!

Tänker du på sifferligan? De bör ju logiskt sett sitta inspärrade de med om Raffa sitter. De har en tendens att råka ut för samma öde som honom om man säger så. Grannarna med. Ingen susning om varför.
2014-12-07, 19:48
Medlem
Kjokens avatar
http://minfil.org/m4D2Xaa8b3
Dom på Raffa.
Vet ej om den postats tidigare.
2014-12-07, 20:05
Medlem
systemcepes avatar
Är det någon i tråden som någonsin delat en öl med vår eminenta Raffa? Vill du isåfall dela med dig av erfarenheten? Raffa slår mig lite som personen som tar sig en öl då och då, så sannolikheten är inte helt obetydlig.
2014-12-07, 21:00
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Tro på vad jag skrev om "att jag trollade"

Fast om sanningen ska fram, efter att jag skrev i tråden om att lägga upp kort från skolan, så har jag blivit hotad till livet av flera av Raffas största och tyngsta anhängare. Dom försökte ta sig in i mitt hem för att skada mig (tackar gud för att dörren var låst)
2014-12-07, 22:18
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Är det någon i tråden som någonsin delat en öl med vår eminenta Raffa? Vill du isåfall dela med dig av erfarenheten? Raffa slår mig lite som personen som tar sig en öl då och då, så sannolikheten är inte helt obetydlig.

Ja eller någon som spelat på Raffas Xbox?
2014-12-10, 10:19
Medlem
Några spännande ideer på julkort till raffa i år? Adressen till honom?
2014-12-10, 13:02
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Fast om sanningen ska fram, efter att jag skrev i tråden om att lägga upp kort från skolan, så har jag blivit hotad till livet av flera av Raffas största och tyngsta anhängare. Dom försökte ta sig in i mitt hem för att skada mig (tackar gud för att dörren var låst)
Det räcker med en dörr. Den behöver inte vara låst. Faktum är att Raffa ibland tar sig en svängom med dörrar som de är, och som resultat blir knockad nerför trappor.
2014-12-10, 20:07
Medlem
Citat:
Det räcker med en dörr. Den behöver inte vara låst. Faktum är att Raffa ibland tar sig en svängom med dörrar som de är, och som resultat blir knockad nerför trappor.

Raffa är som tomten. tomten kommer genom skorstenen och raffa kommer aldrig genom dörren....hur gick med Peteh grabben som var med? Vet han snodde någon laptop av sin moster men sen vart det tyst....sitter han inne eller håller han sig undan för Raffas osynliga vänner?
2014-12-10, 21:15
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:

Knockad? Han skywalkar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in