2016-08-27, 22:55
Medlem
MrFreds avatar
Det är ju fanimej sa jävla enkelt att sluta med gbl att det är löjligt. Jag vet inte om det beror pa att jag endast tar 1ml per dos, men med nagra gram phenibut första dagen för 3 dagar sedan, sen var jag frisk dagen efter. Andra dagen sov jag med hjälp av 20mg oxazepam. Och tredje dagen (idag) var allt som vanligt igen. Humorn är där, träffa folk är inga problem alls och hjärtat slar helt normalt. Vad är det alla skriker om som är sa jädra farligt med gbl?

Nej jag ska banne mig fortsätta med skiten. Nu ska jag ut här i brussels och festa järnet med gbl...icke med skitet etanol som är betydligt farligare än g.
Citera
2016-08-31, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Och är magic-cleaner.com lugnt att beställa ifrån?

Har du fått någon klarhet i det???
undrar samma sak???
Citera
2016-09-10, 22:57
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillasysterMy
Har du fått någon klarhet i det???
undrar samma sak???
Nej tyvärr, ser ju långt bak i tråden att folk grånar, men det kan ju ha ändrats, ska jag prova ghb, blir det bog att beställa en liten mängd från flugsvamp istället
Citera
2016-09-20, 15:17
Medlem
Gundeees avatar
Tagit 2 mg xanor (hög tolerans) någon fara om jag tar 2-3 ml GHB ?
Citera
2016-09-20, 15:45
Medlem
Gundeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleidoskopet
Jag har fått tag på lite ghb från fs, och säljaren tyckte att man skulle ta 4ml. Men någon i omdömesfältet hade däckat på 3. Jag och min tjej tänkte prova tillsammans och jag undrar om det funkar att ta 1 ml i taget tills vi når en behaglig nivå, och i så fall hur länge borde vi vänta innan återdosering?

samma som jag fått hem hur gjorde du ?
Citera
2016-09-25, 21:09
Medlem
Har börjat snegla mot ghb/gbl senaste tiden. Främst för att jag nu för tiden lämnar urinprov till laro-mottagningen och ghb går väl inte se på urinprov? Eller gör det?
Skulle så gärna vilja ha en faq att läsa igenom då det är så mkt jag funderar på.

Vill ha ett substitut till benzo som jag inte kan ta längre då jag pissar. Nått att ta varannan helg för att få må bra en kväll och bli lite mjuk av
Har gått utmärkt för mig i alla år att ta några benzo nån gång sådär var 2-3 vecka. Så tänker att det här skulle vara ett bra alternativ.

Går ghb/gbl spåra på ett urinprov? Om ja, är det nånting dom kollar efter i laro-programmet?

Vad är egentligen skillnaden på ghb/gbl ?

Har förstått att detta absolut inte ska blandas med andra droger. Är det verkligen superfarligt om jag skulle blanda det med subutex tillexempel som jag är väldigt van eftersom jag får det varje dag från programmet. Vi snackar extremt små mängder ghb, 1ml typ. Jag har väldigt bra disciplin till att inte ta för mycket.
Vad är dom potentiella riskerna med att kombinera dom 2?

Vad kan jag förvänta mig att få ut av att dricka små mängder nån gång ibland? Vill bli lite social, mjuk, muskelavslappnad och mjuk. Är det vad man kan förvänta sig ?

Tänkte köpa en halv dl på fs. Finns både gbl och ghb men är ghb man bör köra på eller?

Extremt tacksam om någon orkar svara på dessa funderingar och komma med lite åsikter och synpunkter

Mvh
Citera
2016-09-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Det är ju fanimej sa jävla enkelt att sluta med gbl att det är löjligt. Jag vet inte om det beror pa att jag endast tar 1ml per dos, men med nagra gram phenibut första dagen för 3 dagar sedan, sen var jag frisk dagen efter. Andra dagen sov jag med hjälp av 20mg oxazepam. Och tredje dagen (idag) var allt som vanligt igen. Humorn är där, träffa folk är inga problem alls och hjärtat slar helt normalt. Vad är det alla skriker om som är sa jädra farligt med gbl?

Nej jag ska banne mig fortsätta med skiten. Nu ska jag ut här i brussels och festa järnet med gbl...icke med skitet etanol som är betydligt farligare än g.

Ja, har man hjälpmedel så är det löjligt enkelt att undkomma avtändningen, jag kom undan AT:n med två Temesta, AT:n ligger på runt max 3 dagar, så länge man lägger på någon annan GABA-drog så kommer avtändningen knappt att göra sig gällande, samt att det mest är sömnlösheten som tar knäcken på en vad det gäller GHB/L, även om det är en hel del annat inblandat så som enorm ångest, darrighet o.s.v. Faktiskt värsta avtändningarna jag haft, tar hellre en heroin-AT än den där skiten, visst det rör sig bara om några dagar men det blir jävligt långa dagar då man inte kan sova, kan man inte sova på ca. 3 dagar så är det som att det varar i 6 dagar typ.

Med den här drogen så har det blivit som med många andra, det är inte samma sak som det var de första åren, får bara ryckningar och typ somnar/mår illa om jag tar det nu. Bara heroinet som alltid levererar. Den här drogen tror jag är mer individuell än andra, antingen hatar man det eller så tycker man om det som fan, många blir bara som jag blir nu, illamående och trötta medan det för andra är en perfekt fylla som aldrig tar slut samt att man är bra mer klar i skallen. Gillar man alkohol/benzo så gillar man förmodligen den här drogen, jag gillar inte alkohol/benzo särskilt mycket men tyckte GHB/L var en helt okej drog under en period, ett irriterande moment som nästan är oundvikligt är att man somnar i tid och otid, ena stunden sitter man framför datorn, nästa sekund slår man upp ögonen och inser att man somnat i 2-3 timmar, men man är glasklar så fort man slår upp ögonen, ingen direkt sömnighet så länge man inte är naturligt trött när det väl händer, men är det 4:e gången man däckar samma dag så är man ju pigg direkt, är man beroende så känner man dock ett väldigt starkt behov av att ta en ny dos. Däckningarna är som att bli nedsövd eller vara död för en stund, man är verkligen helt borta - inga drömmar/svart, bara intet, totalt bortkopplad från allt d.v.s. Därför är jag inte rädd för döden, det är ju som att däcka på GHB/L så länge man inte vaknar så kommer man ju ändå inte fatta att man var/är borta, om jag inte vaknade efter den där däckningen 2008, vad hade det angått mig nu eller om 1 miljon år, bara trams att vara rädd för döden, att vara rädd för döden är ett problem som man definitivt inte kommer att ha när man väl är död.
Senast redigerad av Antidote144 2016-09-25 kl. 23:17.
Citera
2016-10-20, 20:20
Medlem
MrFreds avatar
Nu är det 1 vecka sen jag tog min sista dos gbl. Känns skit. Vill bara ta mig en dos. Allt känns bara så himla tråkigt och meningslöst utan gbl. Ibland undrar man faktiskt vilken situation man föredrar, på eller av. Nej, jag har bestämt mig att nu är det slut med gbl.

Men som sagt, endast en vecka har gått och är fortfarande jättedeprimerad, sjävklart. Kan jag ta typ 2g phenibut imorgon kväll så jag kan ha lite kul i helgen? Eller kommer jag bara få betala dyrt för det på söndagen då phenibut går ur kroppen? Jag tänkte eftersom båda går på Gaba b.
Senast redigerad av MrFred 2016-10-20 kl. 20:22.
Citera
2016-10-31, 09:01
Medlem
Är 1dl GBL på 3 dygn mycket ?
Såpass så det kan ge en abstinenssymtom ett par dagar efteråt ?
Citera
2016-10-31, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Nu är det 1 vecka sen jag tog min sista dos gbl. Känns skit. Vill bara ta mig en dos. Allt känns bara så himla tråkigt och meningslöst utan gbl. Ibland undrar man faktiskt vilken situation man föredrar, på eller av. Nej, jag har bestämt mig att nu är det slut med gbl.

Men som sagt, endast en vecka har gått och är fortfarande jättedeprimerad, sjävklart. Kan jag ta typ 2g phenibut imorgon kväll så jag kan ha lite kul i helgen? Eller kommer jag bara få betala dyrt för det på söndagen då phenibut går ur kroppen? Jag tänkte eftersom båda går på Gaba b.

Du kommer få betala för det på ett eller annat sätt.
Dom här GABA drogerna tar liksom inte 1-4 dagar på sig att försvinna ur ens liv OM man en gång missbrukat dom. Nej det kan ta månader att återställa allt dom ställt till med i ens hjärna.

Phenibut är dessutom EXTRA elakt på att ge rebound ångest som alltid för mig kommer 2-3 dagen efter att ha varit ifrån Phenibutet och det är då ångest/panik ångest i olika former beroende på hur stor dos Phenibut man tog men det räcker för mig med 1gram Phen och jag får dessa. Dom verkar även gå lite i vågor.
Citera
2016-12-29, 18:05
Medlem
Hur mycket krävs egentligen för att bli beroende av GBL/GHB? Jag har ett ganska bra tag druckit varannan till var tredje dag. Jag tycker det funkar so far, men samtidigt så har jag ju t.ex. inte testat att inte dricka på en vecka och vet inte om det skulle påverka mig negativt. Doseringen är olika när jag väl dricker. Dricker aldrig så att det blir överdrivet mycket för mig. Ibland kan det bli att jag fyller på flera gånger under dagen när jag väl dricker, medan jag andra gånger kanske bara dricker under någon timme.

Vad säger ni som kanske är lite mer erfarna? Är jag i riskzonen med detta beteende eller är det safe? Det är väl ca 1½ år som jag har gjort så här. GBL har jag i övrigt använt mig av i snart 9 år.
Citera
2017-01-21, 13:32
Medlem
Unoerros avatar
Hm, måste se här vad ni säger.

Köpte 1dl GHB på darknet nu i dagarna och testade den igår med något förvirrande resultat. Cirka 20.30 tar jag första dosen, 0,5ml för att vara på den säkra sidan först, och sen dom kommande timmarna (5 sammanlagt fr första till sista dos) så såg schemat ut så här (fyllde på med ca 1 timmes mellanrum);

20.30 0,5ml

--.-- 1,0ml

--.-- 2,0ml

--.-- 2,0ml

--.-- 2,0ml

01.50 1,5ml

I stort sett först efter sista intaget (eller runt sista) så kände jag en kick som stack ut, där jag tyckte musiken var extra pepp och jag satt och skrev lite. Den känslan höll i typ en timme+ och sen så var jag mest lite skumt bäng igen, men tiden flög. 05.30 går jag och lägger mig, känner mig bekväm till en början med sängen i kroppen men sinnet är däremot igång ganska bra (kan nog till stor del skyllas på weedspliffen innan läggdags, blir ganska tankedryg av det ofta). Snabbt (lol?) inser jag att jag har legat i sängen i 1,5 tim (07.00 nu), och sedan vid 07.30 räknar jag med att jag däckar för att sen vakna lagom seg (men underligt "tänd" på något vis) max 3,5 tim senare (11.00). Nu sitter jag förvisso inte och håller på att somna men jag har knappast någon känsla av att ha sovit ut heller (läste att man behövde sova mindre på GHB).

Så nu är frågan, vad tror ni blev fel här? Fakkade jag upp ruset genom att dosera samma dos flera gånger istället för att öka dos per gång? Får vissa motsatt effekt och blir pigga? (jag lyckas inte googla fram ett ord av pigghet relaterat till GHB). Kan det vara något fel på det jag har köpt?(eller att det är något annat, men smakade salt iaf..). Jag läste att GHB hämmar dopamin-utsöndringen under rusets gång för att sen släppas loss och ge energi, kan det ha varit problemet? Betvivlar förvisso att jag skulle kunnat ha däckat tidigare hur som helst.
Senast redigerad av Unoerro 2017-01-21 kl. 13:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in