2019-05-12, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Vad kan påverka ens tolerans av GHB (förutom GHB såklart)? En polare fick nästintill ingen effekt på drygt 5 gram förutom att han somnade, men det var inget fel på GHB:et i fråga då jag fick bra effekt på samma dos. Min kompis hade käkat ett gäng benz dagarna innan (Diazepam) och han har Lyrica på recept.
Samtliga substanser som påverkar GABA. Alkohol, bensodiazepiner, Lyrica, Gabapentin, ev. Ergenyl osv.
Citera
2019-05-14, 16:36
Bannlyst
Är det stor skillnad på BD och GHB? Värt priset för gobbe?
Citera
2019-05-18, 23:53
Medlem
Är det fortfarande folk som dricker det här nuförtiden?
Jag trodde att det dött ut inga jag vet varken brukar eller säljer så är förvånad att läsa i denna tråden.
Citera
2019-05-19, 12:10
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Är det fortfarande folk som dricker det här nuförtiden?
Jag trodde att det dött ut inga jag vet varken brukar eller säljer så är förvånad att läsa i denna tråden.
Ganska ovanligt nuförtiden, men antar att det fått en liten uppsving när det dök upp inrikes på darknet.

Personligen gillar jag inte ghb. Väldigt snäv doseringskurva som jag aldrig fick grepp om. 0.5-1.0ml var skillnaden mellan knappt någon effekt och att däcka. Upplevde aldrig mer än något som liknande en salongsberusning.

Tycker ångesten efter var mycket värre än på alkohol och de flesta andra substanser jag testat. Även om jag inte blev fysiskt trött och fick liknande symtom som vid en bakfylla.
Citera
2019-06-07, 20:37
Medlem
Gundeees avatar
Har ett beroende av subutex sen ca 10 år tillbaka samt så äter jag 4 mg xanor/dag ... försöker just nu komma ifrån båten som är ett riktigt helvete... Bröjar dagen med 1 x 300 mg lyrica 4 mg xanor samt ett par linor amfetamin. Använder amfetaminet för att ens kunna orka upp ur sängen på morgonen. Behöver inga dumförklaringar om varför jag gör si och så detta är mitt sätt att försöka komma bort från denna drog.

Tagit ca 2 ml GHB nu som enligt andra ska vara riktigt potent inte fått något vidare rus egentligen men funderar på om det är pga amfetaminet eller tar jag för lite ? Tar det väldigt försiktigt med korken för jag har stor respekt för det. Men tar jag för lite helt enkelt för att amfetaminet är så pass potent som det är? hoppas på att något kan ge mig ett svar eller hjälp på hur jag ska göra.

mvh
Citera
2019-06-20, 16:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Finns ju massa shoppar från tyskland, nederländerna osv som säljer GBL, som shopandclean, gbl-europe osv.. sistnämda säljer bara t företag. Men hur stor är chansen att tullen plockar? Jag har bestäölt massor med narkotika från tyskland utan tull problem
Citera
2019-06-20, 17:56
Medlem
Jaggermeisters avatar
Om man ska koka gbl till ghb, funkar då Mr.Muscle Propplösare?

Innehåller Natriumhydroxid. Står inget annat på innehållsförteckningen. Men fortfarande oklart tyvker jag.. propplösare innehåller ibland aluminium t.ex.

Det är vita fina granules.
Citera
2019-06-23, 18:28
Medlem
Jaggermeisters avatar
Syntesen gbl - ghb gick jättebra, fick hkälp av en riktigt duktig kokare. En fin slutprodukt Na-GHB
Citera
2019-07-02, 13:19
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har en källa på GBL, o de finns Technical grade, super grade och pharma grade.

Är pharma grade ett måste om man ska dricka GBL samt göra om lite t GHB?
Citera
2019-07-09, 11:27
Medlem
MBPpundarns avatar
Är det möjligt att koka bort vattnet från GHB och få rent pulver?
Citera
2019-07-09, 11:33
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBPpundarn
Är det möjligt att koka bort vattnet från GHB och få rent pulver?
Ja
Citera
2019-07-12, 03:26
Medlem
Är det stor risk att beställa 1 liter gbl och ä r straffet hårt.
Det kommer räcka i år för mig men är nojig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in