Citat:
Ursprungligen postat av
MrFred
....100g Phenibut kommer på måndag. Har ni några tips hur jag ska använda mig av den?
Jag har aldrig flyttat från GBL till Phen. Bara provat GHB några få ggr f.ö. Men vet mkt mer om Gaba och övriga receptorer än vad jag borde. Pga andra bruk&missbruk.
Har kört Phen i Perioder. Men ja, det är mkt beroendeframkallande.
Men skulle du råka byta beroende mot annat, så är ju Phenibut bra billigt. Lagligt, samt räcker du doserar 1-2ggr/dygn. Vs GBL mena jag
Lär bli klassat inom sin tid, borde vara. Men normaldos är väl 1g...men då du har (hög?) tolerans mot en Gaba-B Substans....så behöver du nog min. 2g. Beror ju på väldigt mkt. Sen om du vill använda det temporärt och bara minska ATn....eller om du vill bli AT fri?
Flesta kör 1-3g. Räcker en hel dag. Men går dela upp i 2 doser för jämnare plasma. Samt fördel med en till dos närmare din sovtid. Så bara prova sig fram. Tänk på det tar 2tim för peak ca på tom mage. Iofs ingen överdos om man drar ett par g extra...men kan börja må illa osv.
Så skulle testa 2g pga din tolerans...det är inte ens så mkt för en ovan. Vill du vara försiktig, så testa 1g och återdosera efter 2tim. utefter effekt.
Sen finns dom som tar 5-10g....
men har för mig det tar på njurarna. Hade lite känningar när jag tog 3g...men kan varit någon blandning. Körde aldrig längre än 2v. Sen spola jag ner min 50g burk.
Då man får vidrig AT efter bara 2v. och ville inte ta längre...och kunde ej hålla upp vissa dagar osv.
Finns något godis hemma, så tas det..
Lycka till!