2015-12-05, 18:04
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Begär att få baklofen utskrivet, hjälper mkt bra mot gobbe at eftersom det också påverkar GABA-B vilket gobbe också gör, sedan trappa ner det eller kör en CT om du har psyke till det. Blir det för jävligt CT ta till alkohol.

Säg att du vill få det utskrivet pga muskelspasmer.

Tack för tipset om muskelspasm som orsak. Ska försöka med det nästa gång.
Citera
2015-12-05, 18:06
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1999
^^^^ Aj aj, Mr. Fred det där blir inget kul å kliva av.

Jag vet
Men jag får skylla mig själv.

Men fasen vad jag älskar gbl. Det har varit 3 underbara år. Jag har fått så mycket av gbl. Synd bara att jag missbrukade det nu på slutet. Jag hoppas att jag ska kunna gå tillbaka till hur jag använde det förut. Men först ska jag ta en kort paus nu...inte för lång paus..en liten en
Citera
2015-12-05, 18:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag vet

Men fasen vad jag älskar gbl. Det har varit 3 underbara år. Jag har fått så mycket av gbl. Synd bara att jag missbrukade det nu på slutet. Jag hoppas att jag ska kunna gå tillbaka till hur jag använde det förut. Men först ska jag ta en kort paus nu...inte för lång paus..en liten en
Det där är knappt ens värt att hoppas på. Bättre att sluta helt och hållet än att trilla tillbaka.

Hoppas att pausen gör dig väl
Citera
2015-12-05, 18:58
Medlem
1,4-BD lagligt?
Citera
2015-12-05, 19:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tack för tipset om muskelspasm som orsak. Ska försöka med det nästa gång.

NP!

Citat:
Jag vet

Själv har jag kört 24/7 sedan drygt 6 år tillbaka med enstaka uppehåll då o då med andra droger. Du kommer aldrig kunna bruka gobbe igen, tro mig, hjärnan minns och vid enstaka dos så vips är man igång igen, 1-2% kanske klarar det.

Citat:
Ursprungligen postat av dead-spaceglasses
1,4-BD lagligt?

Svar ja.
Senast redigerad av Slingshot 2015-12-05 kl. 19:48.
Citera
2015-12-06, 13:55
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Hejsan tänkte höra om någon har någon erfarenhet av att använda GHB som substitut till mitt subutexberoende?
Är riktig trött på att just nu behöva att ta 5-8mg Sub nästan varje dag, och ofta någon tablett Xanor eller Iktorivil till subben inte för bli hög utan att bara känna mig frisk och fungera normalt. Skulle vilja minska min Sub tolerans i första hand, och efter det sedan försöka klippa det helt när tiden känns rätt.

Så tänkte höra med er nu om ni tror en kork Gobbe morgon och kväll med Dimor för magens skull i 10dagar skulle kunna hjälpa mot det värsta av avtändningen?
Kan direkt säga att GHB är en substans ja inte använt extremt mycket men ändå lärt mig dosera bra, en kork var perfekt dos för mig att bara känna mig soft och glad på utan tappa för mycket motorik eller omdöme på, och bara några få deciliter räckte bra länge utan toleransen steg allt för mycket.

Svar på om detta skulle kunna fungera eller om det är något mer ja skulle behöva tänka på, eller andra tips skulle uppskattas väldigt mycket!
MVH
Citera
2015-12-06, 14:15
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
NP!

Själv har jag kört 24/7 sedan drygt 6 år tillbaka med enstaka uppehåll då o då med andra droger. Du kommer aldrig kunna bruka gobbe igen, tro mig, hjärnan minns och vid enstaka dos så vips är man igång igen, 1-2% kanske klarar det.

Svar ja.

Jag tror faktiskt jag är en av de 1-2 procenten isåfall. Jag är en jävligt stark kille psykiskt och jag kan handskas med det mesta. Jag ska prova så ska jag återkomma här och berätta hur det gick

Funkar det inte då vet jag fainmej inte vad jag ska göra....måste funka

Är på gbl igen? Läste några sidor tillbaka att du hade lagt det på hyllan o så?
Citera
2015-12-12, 05:57
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Alltså, jag kan lösa typ allting i läkemedelsväg och gatudroger. Är dock en läkemedelsperson.
Men Gobbe, riktig GHB, som är korrekt gjord, och inte förorenad....hur svårt ska det vara?
Då det är så lätt att lösa GBL borde GHB finnas i överflöd?

Eller bara kids som sysslar med det främst?

Bor trots allt i GBG. Vet enligt en fd. bekant det i somras fanns GHB i överflöd i Borås.
Men borde ju förekomma här med....?

Fiskar inte nu....undrar bara varför det inte talas om eller säljs som allt annat?
Ingen lust med GBL som fräter sönder en PET-flaska.....nog bra för kroppen i övrigt...:/

Mvh - 5.G.D.
Citera
2015-12-13, 02:34
Medlem
MrFreds avatar
Människokroppen är så jävla intelligent!

I torsdags lyckades jag vara utan g i fem timmar från 22h till 03h
I fredags tog jag sista dosen också vid 22 och tänkte att ska se om jag kan öka från de 5 timmarna till 6 timmar. Och visst fan gick det.
Nu är det lördag och jag tog min sista dos vid 21h tidigare ikväll och nu sitter jag och väntar till hon blir 04. Då har det gått 7 timmar sen min sista dos.
Imorgon ska jag göra samma sak men öka till 8 timmar utan gbl.

Synd bara att jag bara kan göra det på natten. På dagarna måste jag ha det varannan eller vartredje timme då abstinensen blir hemsk och jag vill då liksom inte ens se någon. Svarar inte ens på min telefon, går inte på Facebook och när jag tänker på tjejen så känner jag bara usch jag tycker inte om henne. Skits skumt. Får liksom negativ syn på allt och bara känns: blähä!

100g Phenibut kommer på måndag. Har ni några tips hur jag ska använda mig av den? Svårt och veta hur mycket man ska ta. Vill ju inte bli beronde av den på köpet då de säger att det är mycket värre withdrawal symptom på den

Men det känns såå bra nu. Över 5.5 timmar jag tog min sista dos och jag mår som en kung. 76 i puls. Saknar nykterlivet så mycket😊😊😊
Senast redigerad av MrFred 2015-12-13 kl. 02:39.
Citera
2015-12-13, 04:01
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
....100g Phenibut kommer på måndag. Har ni några tips hur jag ska använda mig av den?

Jag har aldrig flyttat från GBL till Phen. Bara provat GHB några få ggr f.ö. Men vet mkt mer om Gaba och övriga receptorer än vad jag borde. Pga andra bruk&missbruk.

Har kört Phen i Perioder. Men ja, det är mkt beroendeframkallande. Men skulle du råka byta beroende mot annat, så är ju Phenibut bra billigt. Lagligt, samt räcker du doserar 1-2ggr/dygn. Vs GBL mena jag

Lär bli klassat inom sin tid, borde vara. Men normaldos är väl 1g...men då du har (hög?) tolerans mot en Gaba-B Substans....så behöver du nog min. 2g. Beror ju på väldigt mkt. Sen om du vill använda det temporärt och bara minska ATn....eller om du vill bli AT fri?

Flesta kör 1-3g. Räcker en hel dag. Men går dela upp i 2 doser för jämnare plasma. Samt fördel med en till dos närmare din sovtid. Så bara prova sig fram. Tänk på det tar 2tim för peak ca på tom mage. Iofs ingen överdos om man drar ett par g extra...men kan börja må illa osv.

Så skulle testa 2g pga din tolerans...det är inte ens så mkt för en ovan. Vill du vara försiktig, så testa 1g och återdosera efter 2tim. utefter effekt.

Sen finns dom som tar 5-10g....men har för mig det tar på njurarna. Hade lite känningar när jag tog 3g...men kan varit någon blandning. Körde aldrig längre än 2v. Sen spola jag ner min 50g burk.
Då man får vidrig AT efter bara 2v. och ville inte ta längre...och kunde ej hålla upp vissa dagar osv.
Finns något godis hemma, så tas det..

Lycka till!
Citera
2015-12-13, 23:10
Bannlyst
Vad får man för effekter av GHB/GBL? Vad är skillnaden mellan dessa två? Hur intar man substansen, dricker man en nubbe ''kork''? Går det att överdosera, svårt, lätt?

TAck
Citera
2015-12-14, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Vad får man för effekter av GHB/GBL? Vad är skillnaden mellan dessa två? Hur intar man substansen, dricker man en nubbe ''kork''? Går det att överdosera, svårt, lätt?

TAck
Lätt att överdosera och jävligt farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in