2017-01-21, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Hm, måste se här vad ni säger.

Köpte 1dl GHB på darknet nu i dagarna och testade den igår med något förvirrande resultat. Cirka 20.30 tar jag första dosen, 0,5ml för att vara på den säkra sidan först, och sen dom kommande timmarna (5 sammanlagt fr första till sista dos) så såg schemat ut så här (fyllde på med ca 1 timmes mellanrum);

20.30 0,5ml

--.-- 1,0ml

--.-- 2,0ml

--.-- 2,0ml

--.-- 2,0ml

01.50 1,5ml

I stort sett först efter sista intaget (eller runt sista) så kände jag en kick som stack ut, där jag tyckte musiken var extra pepp och jag satt och skrev lite. Den känslan höll i typ en timme+ och sen så var jag mest lite skumt bäng igen, men tiden flög. 05.30 går jag och lägger mig, känner mig bekväm till en början med sängen i kroppen men sinnet är däremot igång ganska bra (kan nog till stor del skyllas på weedspliffen innan läggdags, blir ganska tankedryg av det ofta). Snabbt (lol?) inser jag att jag har legat i sängen i 1,5 tim (07.00 nu), och sedan vid 07.30 räknar jag med att jag däckar för att sen vakna lagom seg (men underligt "tänd" på något vis) max 3,5 tim senare (11.00). Nu sitter jag förvisso inte och håller på att somna men jag har knappast någon känsla av att ha sovit ut heller (läste att man behövde sova mindre på GHB).

Så nu är frågan, vad tror ni blev fel här? Fakkade jag upp ruset genom att dosera samma dos flera gånger istället för att öka dos per gång? Får vissa motsatt effekt och blir pigga? (jag lyckas inte googla fram ett ord av pigghet relaterat till GHB). Kan det vara något fel på det jag har köpt?(eller att det är något annat, men smakade salt iaf..). Jag läste att GHB hämmar dopamin-utsöndringen under rusets gång för att sen släppas loss och ge energi, kan det ha varit problemet? Betvivlar förvisso att jag skulle kunnat ha däckat tidigare hur som helst.

GHB/GBL är ENORMT svårdoserat. Jag hade GBL och såg att man skulle köra 2ml, men jag tyckte att jag kommer nog känna något om jag tar lite mindre.

Tog kanske 0.5-1ml säkert 10gånger utan något som helst rus. Sen kom jag upp till 1.5ml och då började det hända lite, och vid runt 2ml så fick jag det där underbara GBL ruset

Har inte så bra koll på GHB/GBL i dagens läge, då det var 2-3 år sedan jag höll på med det, men 0.5ml GHB kommer inte göra dig ett dugg. Inte ens 0.5ml GBL ger ett dugg i princip, utan det ska man upp i 2ml, och då är GBL ganska mycket mer potent än GHB. Skulle tänka mig att 5ml GHB kanske är en bra startdos.
Citera
2017-01-28, 13:26
Medlem
bananajoe33s avatar
saknar ghb, fan vad mysig jag blir på det, ska försöka lösa det snarast
Citera
2017-02-03, 09:15
Medlem
Saknar oxå ghb, var jävligt länge sen, körde rätt hårt med det, blanda det med E oj oj nu snackar vi!
Citera
2017-02-03, 09:18
Medlem
DRD4s avatar
Hahaha! vilken djävla skitdrog!

Dom idioter jag känner som höll på med detta var snåla allihopa, någon som känner igen detta?

För alla heter Glenn i Göteborg!
Citera
2017-02-04, 07:29
Medlem
hehe Glen...haha
Visst kan jag hålla med att GHB är en skitdrog, folk som inte visar respekt lr varit lite "klena" har rykt med, ska visa respekt för allt med framför allt ghb, för tar du för möe dör du, that´s it! Har många som vänner som rykt med, nästan 1 i veckan. Nu var det många år sen, men vi alla koka nästan allt själv. Det var väldigt stort i mina hem trakter. Västergötland men nu dricks det inte så värst möe längre. Tänker på det ibland, peffra grej om man ska "gömma pinnen" (sex) vart ju stenkåt å kunde hålla på i timmar! oj oj nä de va tider! Gobbe!!!!!!!
Citera
2017-02-04, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Hahaha! vilken djävla skitdrog!

Dom idioter jag känner som höll på med detta var snåla allihopa, någon som känner igen detta?

För alla heter Glenn i Göteborg!

Kan inte minnas att vi som håll på med det va snåla, har väldigt gott om det, fixade GBL å omvandlade det till GHB genom kokning å lite andra grejer ;-) Som mest hade jag nog 80L GBL, på den tiden var GHB inte olagligt, för mig de kom år 2000. Alla i stan drack det, brudarna ville ha det för det blev så kåta, å jävlar va dem satte igång sen, värsta swingersklubben ibland...haha helt sjukt när jag tänker tillbaka, sitter å skriver med ett fett smile!
Nu e man stor pojke med fru å barn så GHB-tiden får vara ett minne för livet, men det va inte bara bra saker, hände ju oxå att folk dog, å dem tänker jag på mycket, vart väldigt många begravningar man gått på.
Jag prova mig fram till "det perfekta ruset" genom börja med halv kapsyl, tillslut var det 1 kapsyl som blev mitt måt/dosering!
Citera
2017-02-04, 13:14
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbydude
hehe Glen...haha
Visst kan jag hålla med att GHB är en skitdrog, folk som inte visar respekt lr varit lite "klena" har rykt med, ska visa respekt för allt med framför allt ghb, för tar du för möe dör du, that´s it! Har många som vänner som rykt med, nästan 1 i veckan. Nu var det många år sen, men vi alla koka nästan allt själv. Det var väldigt stort i mina hem trakter. Västergötland men nu dricks det inte så värst möe längre. Tänker på det ibland, peffra grej om man ska "gömma pinnen" (sex) vart ju stenkåt å kunde hålla på i timmar! oj oj nä de va tider! Gobbe!!!!!!!

Ingen drog i bromsen om "nästan en i veckan" strök med!?

Om någon dog av den ghb som du hade kokat, kände du då att du inte hade någon skuld i det hela?
Citera
2017-02-05, 02:33
Medlem
ni som är erfarna i GHB kan ni beskriva hur det ska se ut, lukta m.m. ?
aldrig provat. ska få liteav en men är lite skepisk mot persnonen i fråga
Citera
2017-02-05, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
ni som är erfarna i GHB kan ni beskriva hur det ska se ut, lukta m.m. ?
aldrig provat. ska få liteav en men är lite skepisk mot persnonen i fråga
Ghb be kan se ut som sirap, det ska va som vatten, luktar oftast as, har du aldrig provar som va väldigt försiktig med doseringen, å han nån polare med i fall det skulle hända nåt, min perfekt dosering va nästan hel kapsyl. Sen beror det på vem som kokat det, kan va as bra tryck i det, lr klent. Finns i pullver form oxå men jag föredrar flytande. Men va försiktig i alla fall.
Citera
2017-02-05, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ingen drog i bromsen om "nästan en i veckan" strök med!?

Om någon dog av den ghb som du hade kokat, kände du då att du inte hade någon skuld i det hela?

Klart man reagerade på att folk dog, JAG kokade inte till andra, sålde väldigt lite,(till mina polare, alla lever idag) men kokningen snappade andra upp å sålde vidare, jag känner ingen skuld till att folk gick under. Jag var väldigt noga å sköte mina grejer med stor respekt. Kan inte springa runt å leka pappa till alla, de där spred sig över hela stan, alla drack gobbe, vissa hade respekt för det, andra inte. Nån skulle ju alltid va värst! Mina närmsta polare, "den inre kretsen" vi tog hand om varandra, ingen fick dricka gobbe själv, höll alltid kontakten å vi drack tillsammans.
Citera
2017-02-05, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbydude
Ghb be kan se ut som sirap, det ska va som vatten, luktar oftast as, har du aldrig provar som va väldigt försiktig med doseringen, å han nån polare med i fall det skulle hända nåt, min perfekt dosering va nästan hel kapsyl. Sen beror det på vem som kokat det, kan va as bra tryck i det, lr klent. Finns i pullver form oxå men jag föredrar flytande. Men va försiktig i alla fall.

Hej, tack för svar
blev inget och så här i nyktrare tillstånd så tror jag inte jag ska skaffa nåt ghb faktiskt
kändes som en bättre idé igår...
Citera
2017-02-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Hej, tack för svar
blev inget och så här i nyktrare tillstånd så tror jag inte jag ska skaffa nåt ghb faktiskt
kändes som en bättre idé igår...

Du gör ett bra val! Många (even jag) hade gobbe till avtäningen på tjacket lr upphämtning av anabola träning, kroppen vilar upp sig väldigt mycket med GHB, sen kunde man ju använda det till party oxå ;-P Men håll dig borta ifrån det om du e osäker, visst det e skön känsla men då måste man få i sig rätt mängd för att må som bäst, annars blir det bara fel, kallsvettningar å illa mående m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in