Citat:
Ursprungligen postat av
masterior26
Du behöver inte vara orolig för jag vet många som beställt därifrån och det har aldrig fastna i tullen, men även om det skulle göra det så får du hem ett brev från tullen där du ska höra av dig men det behöver du inte göra. Eller så hör du bara av dig och säger att du inte vet något om det och 250ml är ingen stor mängd så det är lugnt.
Vi säger att flaskan fastnar i tullen (hur stor är sannolikheten tror du?), men OM den gör det, den är ju redan betald ... Om jag svarar då, vad säger jag då?
Jag har ju som jag sagt i någon tidigare post att jag har Swedbank och en säkerhetsdosa.
Som sagt är det redan betalt. Hur lång tid brukar M-C ta på sig att skicka fram sina saker? Igen, en 250mL flaska betalt med ett 'Registered Letter' för typ 15.30 euros, det va det billigaste alternativet och det enda jag hade råd med. Hur lång tid brukar det ta?
Jag betalade antingen igår eller i onsdags kväll, runt 21:40 tiden, något sånt. Rätt säker på att det va igår kväll, ungefär vid den tiden.
Så när tror ni det är framme då? Återigen, 250mL flaska, 'Registered Letter'. Skickas det i brevinkastet genom dörren då tror ni?
Jag har psykologiska besvär som kan göra små saker verka MASSIVA i mitt huvud, det är därför jag ställer alla dessa frågor, för jag vet inte om jag ska spärra mitt kort eller inte ... Har paranoia. Men vad skulle banken tro då om jag betalade samma dag som jag aktiverade så att jag kan betala till utlandet ..?