2013-01-31, 23:12
Medlem
Nej, jag fick samma påslag på kokat senare(kanske lärde jag mig ruset efter ett tag).
Har aldrig blivit så speedad av bums som jag blev på gobben, men jag kanske har någon boktavs grej, något annat än Adhd för det har jag inte enligt utredning.

Ja jag känner också folk som drar fram dolmen och gnider mot varje brud dom ser, ligger o stönar och ropar en massa perversa grejer.
Jag har klarat mig från dom grejerna men har gjort andra fel, brötat fram och trampat folk på tårna
Kaxig som fan osv.

Var bara försiktig jag tror tex att jag har utvecklat en större tollerans mot andra preparat, och där finns alltid något som saknas mig, jag har varit ren nu sedan jag muckade 2010 har tagit en gång sedan dess, och jag var tillbaka till den tiden då det var som värst.

Jag tar Phenibut lite ibland och får ett välbefinnande liknande ghb men ändå inte samma idiot grej, tar ca: 750 mg på morgonen i högst 4 dagar och mår kanon.
Har frågat efter Baklofen men det verkar vara svårare att få ut än vad som skrivs här.

Vad har du för erfarenheter av Phenibut och Baklofen? liknar det ghb lite för dig med?

Skulle vilja beställa 0,5 l och göra ett kok, men går det att beställa på samma sätt ännu?.

Jag hittade min gamla kran i Polen för några veckor sedan.

Ta hand om er som kör på den bästa drogen, och ni som inte provat , hoppa den.
Citera
2013-01-31, 23:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangkaka
potassium salt, Va är det för salt? ska man blanda i nå?

Bakpulver
Citera
2013-02-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bakpulver

Om man ska ha 1-2ml ghbpulver, hur mkt bakpulver ska man ha i? Och ska det bar blandas i vatten/saft eller nå oc röras om?
Citera
2013-02-01, 01:54
Medlem
Citat:
Om man ska ha 1-2ml ghbpulver, hur mkt bakpulver ska man ha i? Och ska det bara blandas i vatten/saft eller nå och röras om?
Och hur mkt motsvarar ml/mg ungefär?
Citera
2013-02-01, 06:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Någon som har ett vettigt tips om varför man börjar skaka efter 5 min på sub ruset när man är inkörd på gobbe? hittar ingen vettig förklaring alls

håller i sig en bra tid också, håller fortfarande på att jävlas varje timma sen jag tog subben, direkt i anslutning till påslaget på det och har hänt för på sub, varför lär jag mig inte bara att vänta minst 3-4 timmar innan? jo för jag var stressad till ett ställe
Citera
2013-02-01, 13:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Om man ska ha 1-2ml ghbpulver, hur mkt bakpulver ska man ha i? Och ska det bar blandas i vatten/saft eller nå oc röras om?

Gram pulver menar du väll?

Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Någon som har ett vettigt tips om varför man börjar skaka efter 5 min på sub ruset när man är inkörd på gobbe? hittar ingen vettig förklaring alls

håller i sig en bra tid också, håller fortfarande på att jävlas varje timma sen jag tog subben, direkt i anslutning till påslaget på det och har hänt för på sub, varför lär jag mig inte bara att vänta minst 3-4 timmar innan? jo för jag var stressad till ett ställe

Innan du tar sub när du tog ditt senaste intag utav gobbe?
Citera
2013-02-01, 17:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Gram pulver menar du väll?

Innan du tar sub när du tog ditt senaste intag utav gobbe?
Men du vet det vanliga misstaget... hade tagit 1-2 timmar innan, tänkte inte, kröde i mig dosen och började skaka direkt, tog 1,5 ml GBL och det löste sig 4 timmar innan jag började skaka och få frossa och helvete
Citera
2013-02-01, 17:25
Medlem
[quote=Slingshot]Gram pulver menar du väll?QUOTE]

Givetvis, trött, har du svar på resten också? Mvh
Citera
2013-02-02, 00:17
Medlem
test1fys avatar
Citat:

Givetvis, trött, har du svar på resten också? Mvh

Vad ska du med bakpulver till? Läs mer om drogen om du tror att man ska blanda GHB-pulver med bakpulver.

2 ml GBL motsvarar ca 3g GHB i pulverform. Det vill säga att 3g är en rimlig dos.
Citera
2013-02-02, 02:22
Medlem
strezs avatar
Inget slår en kork gobbe på morgonen! En kork löser de mesta även.
Citera
2013-02-02, 02:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Inget slår en kork gobbe på morgonen! En kork löser de mesta även.
Förut tyckte jag att gobbe var det ultimata att sova på men jag somnar fan inte gott på det längre ju! men gobbe innan man ska ut i city eller på möte eller bara handla mat är ju nice
Citera
2013-02-02, 15:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Men du vet det vanliga misstaget... hade tagit 1-2 timmar innan, tänkte inte, kröde i mig dosen och började skaka direkt, tog 1,5 ml GBL och det löste sig 4 timmar innan jag började skaka och få frossa och helvete

Gjort själv samma misstag, känns som en enda lång panikattack att blanda dom två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in