2012-10-23, 23:15
Medlem
undervattenfisks avatar
Alltså fitta helvete nu har jag nästan en halv liter "GHB" som smakar starkt, skit och blä det är filtrerat i kaffe filter flera gånger om och har ett pH-värde på 6,8-6,9 men det går ju fan inte dricka.

Ska testa göra en sats på hälften, alltså 60 ml gbl bara.

Visst funkar det att bara halvera allt?
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-23 kl. 23:20.
Citera
2012-10-23, 23:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Alltså fitta helvete nu har jag nästan en halv liter "GHB" som smakar starkt, skit och blä det är filtrerat i kaffe filter flera gånger om och har ett pH-värde på 6,8-6,9 men det går ju fan inte dricka.

Ska testa göra en sats på hälften, alltså 60 ml gbl bara.

Visst funkar det att bara halvera allt?

Tråkigt.

Ja det funkar, när du hällde i sodan blev det en rejäl reaktion då?
Citera
2012-10-23, 23:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tråkigt.

Ja det funkar, när du hällde i sodan blev det en rejäl reaktion då?
Nej det är där jag tror jag fegade, blev lite reaktion men gissar påa tt det ska bli mer, ska värma det 15-20 min på låg värme efter det reagerat också kan ju bara bli bättre?

en annan jag prata med påstod att man ska låta det sjuda som en sås trots att man får reaktion
Citera
2012-10-23, 23:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nej det är där jag tror jag fegade, blev lite reaktion men gissar påa tt det ska bli mer, ska värma det 15-20 min på låg värme efter det reagerat också kan ju bara bli bättre?

en annan jag prata med påstod att man ska låta det sjuda som en sås trots att man får reaktion

Det ska börja koka rejält/bli en reaktion när du häller i sodan annars måste du koka det i drygt 20 min på låg värme.

Mjo bara för att bli av med så mkt orenheter som möjligt och gobben smakar tydligen bättre då, jag själv har aldrig kokat mitt.
Citera
2012-10-23, 23:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Det ska börja koka rejält/bli en reaktion när du häller i sodan annars måste du koka det i drygt 20 min på låg värme.

Mjo bara för att bli av med så mkt orenheter som möjligt och gobben smakar tydligen bättre då, jag själv har aldrig kokat mitt.
Nu fräste det till FRAFS, och sen är det så klart lite kvar i botten ska sila av det nu? och sen kolla pH värde när det är varm / kallt?
Citera
2012-10-23, 23:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nu fräste det till FRAFS, och sen är det så klart lite kvar i botten ska sila av det nu? och sen kolla pH värde när det är varm / kallt?

Jupp, du kan kolla det nu.
Citera
2012-10-23, 23:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jupp, du kan kolla det nu.
Började filtrera det gjorde jag fel då? krångligare än ajg trodde detta
Citera
2012-10-23, 23:50
Medlem
undervattenfisks avatar
pH = 7,2 wohooo

Lukten verkar dock inte riktigt vilja försvinna.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-23 kl. 23:53.
Citera
2012-10-24, 00:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Nu efter jag blanda ut till 250 ml totalt är pH-värdet 6,6 men alltså det oroar mig att det flyter omkring små partiklar trots att jag filtrera genom dubbla kaffefilter?
Citera
2012-10-24, 00:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Alltså jag är så feg, jag vet inte... jag satt och bolla fram o tillbaka sen bara "nej fan, jag tar GBL och vatten istället"

Jag vågar inte dricka mitt eget hemmakokade GHB tammefan haha men jag har inte ätit benso eller nånting på halva dagen kvällen, börjar förmodligen tända av och bli nojig eller något.

Hur viktigt är det med en rostfri kastrull? jag vettifan om min är rostfri. är väl bara något rostfritt överdrag? eller har ingen aning hade två stycken och en var tyngre då tog jag den lättare.

Senaste satsen smakar, ja salt/ingeting, luktar bra men är som att det flyter omkring något likförbannat fast jag har filtrerat.. kan det vara så luftbubblor bara?
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-24 kl. 00:51.
Citera
2012-10-24, 00:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Ledsen att jag spammar tråden, men kan man hälla ut GHB och torka det till pulver? någon som testa?
Citera
2012-10-24, 08:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Alltså jag är så feg, jag vet inte... jag satt och bolla fram o tillbaka sen bara "nej fan, jag tar GBL och vatten istället"

Jag vågar inte dricka mitt eget hemmakokade GHB tammefan haha men jag har inte ätit benso eller nånting på halva dagen kvällen, börjar förmodligen tända av och bli nojig eller något.

Hur viktigt är det med en rostfri kastrull? jag vettifan om min är rostfri. är väl bara något rostfritt överdrag? eller har ingen aning hade två stycken och en var tyngre då tog jag den lättare.

Senaste satsen smakar, ja salt/ingeting, luktar bra men är som att det flyter omkring något likförbannat fast jag har filtrerat.. kan det vara så luftbubblor bara?

Smakar denna satsen absolut ingenting mot den andra? Tror inte det är luftbubblor, en bild hade varit bra. Kan vara rester ifrån kastrullen också om den inte är rostfri.

Citat:
Ledsen att jag spammar tråden, men kan man hälla ut GHB och torka det till pulver? någon som testa?

Ja man kan göra GHB pulver med hjälp utav ugnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in