Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Är fruktansvärt glad att jag la ner GHB/Benzo för ett par år sen.. jag vet hur ni mår och jag vill inte byta med er hihi
Ångest?
VARFÖR FRÅGAR DU OM DU VET? ditt toppmongo.
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fyfan vågar inte ens tänka på hur en sådan AT känns på alla dom GABA-drogerna samtidigt och jag tycker enbart at:n ifrån gobbe är hemskt.
Har du inga diazepam hemma? Tänker på kramprisken nu framförallt och sedan hoppas jag inte att du drabbas utav delirium eftersom du kört så länge.
har smällt i mig en hel del xanor, alkohol och subutex... och för nån timma sen 750 milligram lyrica som hjälpte hur bra som helst.
på tal om kramperna skulle du sett hur jag skakade tidigare idag, imorse.. riiiiktigt obehagligt, 2-3 mg subutex och 3mg alprazolam och 2mg ikto som jag hade hemma(dom e ju kramplösande) men nu har jag bara xanor och lite subutex kvar hemma men hoppas att skakningarna går över. har nån lite sprit hemma också det tar ju av någon anledning bort skakningarna bättre men palla vara full som ett svin hela dagarna. (ska egentligen ha massa möten och jobbintervjuer) men måste typ avtacka mig pga att jag inte har någon gobbe.