2012-05-09, 19:08
Medlem
Ja kör en freefalling just nu.
Kommer dra i armar och ben om några timmar och lär bli svettig som en grEs.
Ska de va så ska de va riktigt!
Citera
2012-05-09, 19:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sewlan
Ja kör en freefalling just nu.
Kommer dra i armar och ben om några timmar och lär bli svettig som en grEs.
Ska de va så ska de va riktigt!

Hade aldrig klarat det utan hjälpmedel.
Citera
2012-05-09, 19:51
Medlem
De har varit förjävligt alla dem senaste gångerna, får omringa mig me jobb och träning.
Tror jag kommer bli stark utav detta
Citera
2012-05-09, 19:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
De har varit förjävligt alla dem senaste gångerna, får omringa mig me jobb och träning.
Tror jag kommer bli stark utav detta

Blir värre o värre för varje gång med, lycka till då om du överlever.
Citera
2012-05-09, 22:32
Medlem
Får la kanske bli en flaska sprit imorgon dock
Citera
2012-05-10, 16:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Får la kanske bli en flaska sprit imorgon dock

Ja allt är ju bättre än att inte ha något alls. Hur känner du dig idag?
Citera
2012-05-10, 16:51
Medlem
Ångest. ÅNGEST. sitter och försöker få ut något ur gamla flaskor men dem hade jag redan rensat
Sa jag ångest?
Citera
2012-05-10, 17:12
Medlem
Kan ju säga att inget är roligt och att timmar känns som dagar.
Men inget kroppsligt ännu iaf.
Kan bero lite på att jag trappade ner mkt i någon vecka
Citera
2012-05-10, 18:57
Medlem
undervattenfisks avatar
själv sitter man utblottad på cash, med några få sketna kritade xanor och lite sub.... dåligt humör, ångest och skakningar från helvetet. en granne har gett mig 10 ml GBL (det sista han hade men han är inte torsk) bara för att jag ska orka ringa runt efter nåt att leva på.

avtändning på benso/alkohol och gobbe samtidigt är verkligen något jag inte ens önskar min värsta fiende.
Citera
2012-05-10, 19:32
Medlem
Spliffmeisters avatar
Är fruktansvärt glad att jag la ner GHB/Benzo för ett par år sen.. jag vet hur ni mår och jag vill inte byta med er hihi

Ångest?
Citera
2012-05-10, 19:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
själv sitter man utblottad på cash, med några få sketna kritade xanor och lite sub.... dåligt humör, ångest och skakningar från helvetet. en granne har gett mig 10 ml GBL (det sista han hade men han är inte torsk) bara för att jag ska orka ringa runt efter nåt att leva på.

avtändning på benso/alkohol och gobbe samtidigt är verkligen något jag inte ens önskar min värsta fiende.

Fyfan vågar inte ens tänka på hur en sådan AT känns på alla dom GABA-drogerna samtidigt och jag tycker enbart at:n ifrån gobbe är hemskt.

Har du inga diazepam hemma? Tänker på kramprisken nu framförallt och sedan hoppas jag inte att du drabbas utav delirium eftersom du kört så länge.
Senast redigerad av Slingshot 2012-05-10 kl. 20:00.
Citera
2012-05-11, 00:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Är fruktansvärt glad att jag la ner GHB/Benzo för ett par år sen.. jag vet hur ni mår och jag vill inte byta med er hihi

Ångest?
VARFÖR FRÅGAR DU OM DU VET? ditt toppmongo.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Fyfan vågar inte ens tänka på hur en sådan AT känns på alla dom GABA-drogerna samtidigt och jag tycker enbart at:n ifrån gobbe är hemskt.

Har du inga diazepam hemma? Tänker på kramprisken nu framförallt och sedan hoppas jag inte att du drabbas utav delirium eftersom du kört så länge.
har smällt i mig en hel del xanor, alkohol och subutex... och för nån timma sen 750 milligram lyrica som hjälpte hur bra som helst.

på tal om kramperna skulle du sett hur jag skakade tidigare idag, imorse.. riiiiktigt obehagligt, 2-3 mg subutex och 3mg alprazolam och 2mg ikto som jag hade hemma(dom e ju kramplösande) men nu har jag bara xanor och lite subutex kvar hemma men hoppas att skakningarna går över. har nån lite sprit hemma också det tar ju av någon anledning bort skakningarna bättre men palla vara full som ett svin hela dagarna. (ska egentligen ha massa möten och jobbintervjuer) men måste typ avtacka mig pga att jag inte har någon gobbe.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-05-11 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in