Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Exakt.. drick aldrig kork
Gobbe är ju bland de bättre drogerna, speciellt ihop med amfetamin... speed ensamt kommer i fortsättningen kännas tamt i jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja räcker med 2-3 ml. Ja AT:n är som en blandning utav benso o opiater. Det som är jobbigast för mig är pulsen, hade 160 bpm + igår när det hade gått 8 timmar sedan sista dosen och sedan den extrema ångesten, skakningarna, noll aptit, hallisarna/paranoian och insomnia.
Liknar mina långa alkoholfyllda perioder, men mådde bättre efter 7-8 dygn (tror jag körde så många dagar i sträck påt ungefär) på gobbe än lika många dagar alkohol, kan ju ha med att göra att man slipper hälla i sig så stora mängder för att få ett fint rus? fick dock lära mig den hårda vägen hur viktigt det är att få i sig vätska då man gobbar.. speciellt då man körde med tjack.
Men är nog bra att man fick slut så man får pausa ett tag innan man börjar få riktig gobbe at. vill minnas att det var du som skrev att avtändningen kommer snabbare och hårdare för varje gång du tänder av?
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Har varit sugen på att testa GHB länge, men det är ju olagligt och i princip omöjligt att fåtag på häromkring.
Så ja tänkte, GBL. Kan man ta det som det är? Allså inte omvandla det till GHB.
Vad är farorna med detta? Magsår, hjärtproblem, leverskador eller liknande?
Är det fortfarande lagligt?
Hur är ruset? Som en euforisk version av en riktig stark benso har ja hört.. Är det rätt?
Syns det på piss/blodtest?
Alla svar uppskattas.
Ruset verkar vara väldigt individuellt, för mig är det mer kontrollerbart rus än alkohol, bättre ångestdämpning än benso och blev nästan lite påtänd och uppåt i rätt dos, extremt social.. men jag fick gå in mig ett par gånger innan jag lärde mig uppskatta ruset till sin fulla potential, samt lära mig dosera rätt.
Jag är extremt gobbe frälst nu helt klart, bland det bästa jag tagit.