Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Höga doser diazepam krävs och Zyprexa eller Risperdal om du blir psykotisk. Jag var dessvärre tvungen att lägga in mig pga att jag inte hade några diazepam hemma. För att sova sedan behöver du Imovane/Stilnoct ihop med Theralen.
Alltså .. Jag har prövat alla former av avgiftningar från GHB, men den enda som i slutändan funkade och som motiverade mig att aldrig börja igen var den gång jag gick av det Cold Turkey. Det tog en vecka och de första 3 dagarna kunde man knappt ens få i sig vatten då händerna skakade så mycket att man spillde ut allt man hällde upp..
Det här med att välja en uppsjö av andra droger för att komma av den första är .. en metod för veklingar, och ... den fungerar inte.
"Barn lär sig inte att plattan är varm förrän de bränt sig på den"
så .. skippa smärtlindringen. Den gör avtändningen behagligare men den tar även läxan ifrån dig samt ger dig multipla nya beroenden att deala med istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Varit utan sedan i lördags nu och mår verkligen skit rent ut sagt, kan inte leva utan gobbe, vet att det inte går att hålla på såhär i längden men ändå. Så grått o trist annars.
Jag har varit ren i flera år och världen UTAN gobbe är bra mycket ljusare än den värld jag upplevde när jag var PÅ gobbe.
Kan jag ta Kall Kalkon så kan Du...
U won't regret it.