2004-02-25, 16:00
Bannlyst
jag dricker två korkar ren ghb för o bli go.. har en del kompisar som spyr upp allt de ätit efter en kork dock..
Citera
2004-02-26, 22:42
Bannlyst
Mina flaskor med gbl fastnade i tullen Kanske nån som kan hjälpa mig med info om hur jsg ska gå till väga.
Citera
2004-02-26, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Mina flaskor med gbl fastnade i tullen Kanske nån som kan hjälpa mig med info om hur jsg ska gå till väga.

Hmm ingen anning. men det är ju lagligt med GBL i sverige så dom kan ju inte åtala dig för någonting tror jag iaf..
Citera
2004-02-26, 23:09
Bannlyst
Gimpen har du fått beskede ifrån dem än? där det står att man ska kontakta dem osv.. Gör det isåfall och förneka att du ska ha det till bruk. (tror det är bäst så även om det är lagligt med GBL) kom gärna på en bra anledning vad du ska ha gbl´t till, typ ta bort klotter eller så. Antagligen får du vänta på att de ska bli klara med analysen, men jag hoppas verkligen du får tebax grejjorna..
Citera
2004-02-27, 16:36
Bannlyst
xx

Ska hämta paketet hos polaren som hämta ut det. Han har inte öppnat med han tror att det inte e nått i. Eller e säker. Borde ju finnas nått medelande i tycker man. Tänkte ringa direkt idag med deras telefon service stänger kl 1600. Känns som att jag jag vill beställa igen men det e ju fan inte gratis att fastna i tullen........Kanske man kan säga till dom att paketera på nått annat sett eller nått. Ja ja ni kommer nog höra mer om hur det går för mig. Önska mig nu lycka till..... Kommer nog att behöva det känns det som, går inte att lita på dom där tullarna. Säkert så hela stället ett skönt gbl rus nu. Men det går inte att gräva ner sig, kanske man ska börja med svimmnings grejen
Citera
2004-02-27, 23:22
Bannlyst
GHB eller GBL

någon som har nån info vart de finns att få tag i.????

skicka pm
Citera
2004-02-28, 00:09
Bannlyst
aaa

Jag har en tant som spola ner 400st thai.... va inte billigt.... annars hade jag sålt dom.... hade oxo chrysin... skulle va bra om man fick lite info om chrysin om det funkar och så....men vet inte om det funkar "jag e en idiot som har saker hemma, och håller på med sånt här"

Tack för svar....

Lägg mitt svar i rätt ställe.....
Citera
2004-02-28, 00:45
Medlem
nxstys avatar
Vad är thai?
Citera
2004-02-28, 04:18
Medlem
Nemesis1s avatar
"Thai" är åtminstone en marijuana-strain, men det kan säkert ha flera betydelser...
Citera
2004-02-28, 04:20
Bannlyst
jag tror mortajkon snackade om thai:5or eller nått.. dvs anabola..

edit; hur fan kunde ja stava rätt på hans nick :confused:
Citera
2004-03-01, 17:49
Bannlyst
söker fortfarande efter ghb,någon som kan hjälpa mig med några liter..

skicka i så fall pm eller mejla email-adressen raderad av admin
Citera
2004-03-02, 19:48
Bannlyst
Ghb eller Gbl köpes

Mortajkon, du förtod tydligen inte att köp/sälj är förbjudet på Flashback.

Samtliga IP du nu ansluter från kommer IP-bannas. Vi vill inte ha dig här eftersom du inte accepterar våra regler.

// admin2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in