2004-02-16, 23:04
Medlem
Läs mitt inlägg igen så har du svaren på dina frågor. Jag har väl provat GHB 100 ggr sedan jag slutade dricka det regelbundet så mina erfarenheter är inte tagna ur ingenting. Att GBL kan smälta plast gör det inte automatiskt giftigt. Vad tror du man använder alkohol till? Det är ett starkt lösningsmedel.

Men som sagt, finns det nya rön som bevisar att GBL är toxiskt för levern så är jag den första som vill veta. Både GHB och GBL driver ju på urinproduktionen duktigt ivf.
Citera
2004-02-16, 23:51
Medlem
Hur är effekterna på GHB/GBL? Väldigt lika alkohol men mer beroendeframkallande ungefär?
Citera
2004-02-18, 19:19
Medlem
Riktigt tillverkad GHB smakar bara lite lätt salt och är mycket trevligare att dricka än GBL. Om GHBn är dåligt gjord så smakar den ofta lite kaustic och är oljig= inge gott!

Jag har klippt 1 och en halv kork och tagit en stacker 7 så jag är lite för slirig att hitta källan till njurskador pga av GBL men jag återkommer om det senare... =)

ett tips för att inte vänja sig vid GHBn är att bara dricka en halv liter och sen ha ett uppehåll på ca en vecka så blir det kul igen! sova på shoten är inget bra heller i längden (nu måste jag göra det för jag får så feta sömnproblem så det är inte sant på shot).
Citera
2004-02-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elite
Hur är effekterna på GHB/GBL? Väldigt lika alkohol men mer beroendeframkallande ungefär?

GHB är nästan helt ofarligt för kroppen det är inte ethanol. GHB är mer beroendeframkallande men med lite starkt sinne så går det nog bra... *ehumm* =)

vissa tycker ruset påminner om fylla det tycker inte jag direkt. bra GHB ska man bli pratglad på, sugen på mat, få lust att grejja med en massa, alla av motsatt kön ser mkt bra ut och man blir kåt som fan. köra bil är svinkul (skall man dock inte göra om man är oerfaren), blir lite full i fan och en del till.. ska posta lite bra länkar i ämnet när jag inte är så slirig.. =)
Citera
2004-02-18, 20:01
Medlem
SKITSNACK!! GHB är bra för kropp och själ och skall drickas mest hela tiden! =)
Citera
2004-02-18, 20:59
Medlem
Mescalines avatar
GHB är inte farlig såvida man inte blandar det med något.
Citera
2004-02-19, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mescaline
GHB är inte farlig såvida man inte blandar det med något.
skitsnack, det är inte svårt o däcka o drunkna i sina egna spyor utav GHB.. det krävs inte speciellt mycke, dina andningsorgan kan bli "förlamade" oxå.. därmed inte sagt att det är gött me ghb i måttliga mängder..
Citera
2004-02-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
skitsnack, det är inte svårt o däcka o drunkna i sina egna spyor utav GHB.. det krävs inte speciellt mycke, dina andningsorgan kan bli "förlamade" oxå.. därmed inte sagt att det är gött me ghb i måttliga mängder..

Ganska ovanligt att man spyr av GHB faktiskt, om jag bara räknar lite snabbt så känner jag nog ca 50pers som dricker GHB ofta och det är få som spyr. Mest tjejer som är ovana med det och dem håller man ju koll på så de inte somnar eller liknande på olämpliga ställen.
Citera
2004-02-19, 14:11
Medlem
Retwas avatar
Oj nu kanske jag bryter mot reglerna men var kan man köpa gbl?? Det borde ju gå om det är lagligt.

Jag har nog druckit ca en liter i mitt liv och inte fått några som helst skador av det. Spyr gör man om man tar för mycket men varför skulle man göra det?? Det är ju lätt att dosera.
Citera
2004-02-24, 17:42
Medlem
Retwas avatar
det är väl inte speciellt likt alkohol. men det är trevligt att ha mär man går på disco eller puben iofs. jag får bra självkänsla och slappnar av utan att göra bort mig som jag ofta gör av akohol
Citera
2004-02-24, 21:43
Medlem
getttosmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Så en doe e bara 1ml??? Låter för bra för att vara sant.... Så om jag precis beställt två flaskor med gbl på vardera 125ml, så har jag hyfsat många doser. Antar att man måste öka dosen efterhand... men om man tar typ 2 gånger i månaden så lär det ju inte vara så stor tolerans ökning om nån överhuvudtaget.

Är det rent ... alltså pulver eller koncentrat så är dosen 1.5 - 2 ml vilket motsvarar 7.5 - 10 ml Vanlig kork.

2 * 125ml = 25 cl = 2 kvällar om det är utspätt och 10 om det är koncentrat.

Ghb är mycket bättre än Gbl det kickar på ett helt annat sätt och man blir mycke piggare och gladare på GHB .. Enda anledningen att dricka GBL är att GHB är olagligt
Citera
2004-02-25, 11:41
Medlem
Retwas avatar
har aldrig fattat varför folk mäter i korkar. 2,5ml gbl eller 5ml ghb är lagomt för mig en kork skulle jag däcka av, om det inte var utblandat alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in