2007-04-30, 19:10
Bannlyst
www.kork247.nu
Citera
2007-05-02, 00:00
Medlem
KaUsTiKsOdAs avatar
Tyskarnas GBL

Av renn nyfikenhet så har jag hört att vem som helst kan åka ner till tyskland och köpa gbl hur som helst har dom inte restrektioner som vi att folk som handskars med sånt måste inne ha certifikat och sånt. Eller e jag hel ute å cyklar??
Citera
2007-05-02, 14:38
Medlem
Trollishs avatar
Ellr så beställer du hem en halv liter för typ 500 kr.
Citera
2007-05-02, 14:54
Medlem
Ado0s avatar
Antar att du hade tänkt ge dig ut på en resa till tyskland, eller är jag helt ute och cyklar?

När du då väl är där så önskar jag dig lycka till i jakten på nåt ställe där du kan kuta in och köpa det..
Citera
2007-05-02, 18:53
Medlem
rcilikes avatar
Använd google, sök!
Du kommer hitta minst 3 återförsäljare inom EU och sen är det bara att köra!
Citera
2007-05-06, 00:06
Medlem
KaUsTiKsOdAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Använd google, sök!
Du kommer hitta minst 3 återförsäljare inom EU och sen är det bara att köra!

jo men med tanke på vad lagen säger om GBL här hemma så finns väl risken att tullen tar sakerna...Vad blir det för efterspel för min del då. Åker man dit för något ? eller blir man bara av med cashen.. Nån som har erfarenheter om sånt som kan svara på detta??
Citera
2007-05-07, 21:15
Medlem
Jag hade gärna också velat se ett inlägg om någon som själv beställt. En liten rapport om hur det gick, hur han/hon betalade, hur det var packat (företagets logga på paketet eller ej) osv.

All info som finns att få med andra ord.
Citera
2007-05-07, 23:29
Medlem
Ado0s avatar
Har köpt från england 2 ggr utan att det har fastnat.
De sände via vita "MailTuff"-kuvert, de är sånna där vattenavvisande kuvert som är vadderade(bubbelplast).
De hade avsändare på och ordernummer samt varuid(? skulle tro att det bara var för att den som packade skulle veta vad som skulle i just det paketet, står iaf inte vad det är) och mängden av varor, i mitt fall "1" då det var 1 flaska.

Sen tycker jag inte att det skvallpade så värst mkt som jag först hade oroat mig för

Just de ja, jag betalade via internetbank..
Citera
2007-05-08, 16:53
Medlem
Hur fan vågar du betala via internetbanken?
Citera
2007-05-11, 21:49
Medlem
PAJasss avatar
GBL utspillt på valium?

yo.

fick en flaska GBL hemskickat med posten idag av en vän, men skiten råkade läka ut och blandades med valiumen som också låg i kuvertet.
tänkte ta någon valium och stilnoct, är det någon fara med valiumet? för det är ju inte bra att käka benzo tillsammans med det har jag läst.

eller ska jag ta det lilla som är kvar av GBL;et dvs 1ml? hur kommer jag må av GBL? har inte fått någon riktig förklaring av det ännu, som jag har förstått det så är det som ett alkoholrus fast man är fortfarande klar i huvudet..

tacksam för svar.
känner mig som ett pucko här
Citera
2007-05-11, 21:53
Medlem
Mr. Ouijas avatar
Nja i så små mängder är det nog ingen fara, du ska iallafall inte blanda GBL med Benso mer än vad du gjort där.
Citera
2007-05-11, 21:54
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Ouija
Nja i så små mängder är det nog ingen fara, du ska iallafall inte blanda GBL med Benso mer än vad du gjort där.

nej det visste jag, att man inte alls ska blanda, men undrar om jag ska skippa ändå. hm.
kan du förklara ett GBL rus då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in