2006-09-26, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kruel
Hah, varför inte?
För att flashback kan hamna i blåsväder för att det står hur man kokar?XD
Dummaste jag har hört.
Det står fanimej hur man extraherar godis ur vallmo på det här forumet.

Du kan lika gärna erkänna nu att du inte vet hur man gör, innan du sätter dig i ännu djupare skit

Då kan ju du tala om exakt hur man gör istället för att bara sitta där och dissa killen för att få dej själv att framstå som cool, ny på forumet och allt som du är?

Tycker han verkar ha lite bättre koll än du iaf, om du nu vill visa att du kan så mycket mer än honom kan du ju slänga fram ett recept eller hålla käften och dra ngt gammalt över dej din glesbygds-elvis.

/SS
Citera
2006-09-27, 02:22
Medlem
riegerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riegert
jag orkar inte ens kommentera detta larv men för att fira mitt 200'e inlägg så kan ju detta ge en fingervisning om hur det brukar se ut när man är med dig och festar.
Fortfarande inget svar från "mr krumbukt" verkar som att du har tänt av slutligen. Ja ja barnen här på Flashback brukar ju till slut vika sig för männen.
Citera
2006-09-28, 17:02
Medlem
alkohol i GBL

har en kompis som haft leukemi, sedan han blev friskförklarad kan han inte dricka alkohol. utan han har blivit allergisk, alla andra droger går hur bra som helst.

men som sagt innehåller GBL alkohol? och hur mycket ca?`så att våran kompis kan testa det
Citera
2006-09-28, 17:10
Medlem
Spider Mikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymo
har en kompis som haft leukemi, sedan han blev friskförklarad kan han inte dricka alkohol. utan han har blivit allergisk, alla andra droger går hur bra som helst.

men som sagt innehåller GBL alkohol? och hur mycket ca?`så att våran kompis kan testa det
GBL innehåller inte alkohol iaf men kan inte svara på om det är farligt att ta när man har haft leukemi..bättre att inte säga nånting än att ha fel..
Citera
2006-09-29, 19:12
Medlem
japp normalt där jag bor också!
Citera
2006-10-02, 06:12
Bannlyst
Ja det med priser kan ju alltid diskutteras, men är ju billigt o gott yker jag

Fast tyvärr så när man tatt detta ett tag så blir effekten sämre och man tröttnar bättre att ta det till fest.

Blev tramadol o benzo idag.
Citera
2006-10-02, 18:19
Medlem
wsbs avatar
Ingen som känner sig sugen på att slänga ihop en GHB/GHL-FAQ?
Citera
2006-10-02, 19:34
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Ingen som känner sig sugen på att slänga ihop en GHB/GHL-FAQ?
Jo
Citera
2006-10-03, 17:44
Medlem
wsbs avatar
Gör så då. De andra FAQ som finns på forumet är suveräna. Tycker GHB verkar intressant, så skulle gärna vilja veta lite mer .
Citera
2006-10-03, 17:48
Medlem
Jag vill okså veta mer om GHB!
Snälla rara folk med kunskap, ge oss ovetande en FAQ!
Citera
2006-10-08, 11:32
Bannlyst
Gäsp, ska gå och handla idag

Affären där säljer dom kött grönsaker ochlite annat, det gör att man mår fint.
Chocklad innehåller även fenyletylamin
En trång gränd kl X: Där säljer dom en flaska med enklar och segt rinnande vätska, sköljer man i sig en skvätt börjar man plötsligt dansa
Citera
2006-10-12, 11:42
Bannlyst
Kan man använda sig av GHB/GBL när man använder sig av Antabus?

Kan man använda sig av GHB/GBL när man går på Antabus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in