• 1
  • 2
2005-03-19, 18:49
Medlem
Stig Inns avatar
Här startar jag en ny tråd för roliga bilder på saker vi alla hittar där nere i Underjorden. Inatt hittade vi ett jättegulligt litet dokument från en söt liten UE-klubb som satt upp lite regler och smarta tankar om hur man ska agera i på deras alldeles egna ställe. Dock tänkte jag på, att jag tror jag inte det spelar någon roll om man trycker på några knappar eller inte fall man ändå inte kan hålla sig från att skriva sina namn överallt? Summan av kardemumman blir ju hur som helst: "HEJ VI HAR BRYTIT OSS IN I ERA TUNNLAR!!!"

Eller?

http://dietyl.mine.nu/ue/UrbanEx/vec...ckans_fynd.jpg
2005-03-19, 19:00
Bannlyst
ah, så det är den stilen nu.. jag hajjar..
2005-03-19, 19:24
Medlem
Men herregud.. Säg att det är du som skrivit den, snälla?

Liksom.. Att den där lilla gruppen av nya små-ueare ska komma och försöka få oss att göra något vi redan gör.. Det är fan....

Jag har inte ord.
2005-03-19, 20:01
Medlem
.jinxs avatar
Den där lappen var nog det dummaste jag sett i hela min underjordiska tid. Knäcker fan de mest prettobreven ifrån S3 också haha...
2005-03-19, 20:36
Medlem
vet inte vilka det är som ska skämmas... vi ueare som vart på platsen mindre än 5ggr och genast hittar ett helt nytt stort system (orört) eller ni G1are som ni så gärna kallar er som varit nere i tunnelsystemen i åratal och ändå inte kommit vidare.... visar ju en hel del på vem som borde skämmas enligt mig.
sen är det ju trevligt att ni klipper bort de namn som är "kända" på lappen och att bara vi som inte spenderat livet på FB hängs ut.

det är dags att avskaffa de påhittade klasskillnaderna mellan g1are och g3are och ni borde tacka oss för att vi visade er till platsen.
2005-03-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuchi
vet inte vilka det är som ska skämmas... vi ueare som vart på platsen mindre än 5ggr och genast hittar ett helt nytt stort system (orört) eller ni G1are som ni så gärna kallar er som varit nere i tunnelsystemen i åratal och ändå inte kommit vidare.... visar ju en hel del på vem som borde skämmas enligt mig.
Alltså, jag vet inte hur ni har tagit er in dit (-om ni nu har gjort det), men det finns säkerligen en anledning till att vi inte har tagit oss in.
Jag menar - man KAN ju klippa, storma och föra ett jäävla liv, då kommer man in överallt..
Men det är bara spekulationer..

Citat:
det är dags att avskaffa de påhittade klasskillnaderna mellan g1are och g3are och ni borde tacka oss för att vi visade er till platsen.
Vilken plats? Ingen har visat mig någon plats?
2005-03-19, 21:03
Bannlyst
Citat:
(...) sen är det ju trevligt att ni klipper bort de namn som är "kända" på lappen och att bara vi som inte spenderat livet på FB hängs ut.

Men vänta nu, om det är ni "G3":are som var balla å va före tuffiga G1 på platsen, hur kan det då finnas ett "G1"-namn på lappen ni satte upp?
2005-03-19, 21:36
Medlem
slobodan87s avatar
Citat:
sen är det ju trevligt att ni klipper bort de namn som är "kända" på lappen och att bara vi som inte spenderat livet på FB hängs ut.

Håller helt med dig! Känner både godsent och ruben och var personligen med när dom satt upp lappen, dock inte när dom hitta stället för första gången.
jag förstår inte vad ni gnäller på lappen för? är de för att ni är besvikna att de inte va ni som hitta stället eller för att ni bara har tråkigt? Vem är de som bestämme vilka som är elit eller inte? Ni? Knappast. Hur kan man va oliak bra på UE? de är ju knappast svårt? Ni börjar nästan uppföra er som UE brats, och de är ju pinsamt bara de...

Och WENTOR: De behövdes varken klippas, eller föra ett jävla liv för att komma dit, bara använda huset och titta UPP nån gång oxå...
2005-03-19, 21:40
Bannlyst
G1, G3.. vad är det för IDIOT som hittat på dem namnen, VILL ni ha klasskillnader eller ? själv har jag en G5:a på jobbet, snabb som tusan!
2005-03-19, 21:43
Medlem
slobodan87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bungle
G1, G3.. vad är det för IDIOT som hittat på dem namnen, VILL ni ha klasskillnader eller ? själv har jag en G5:a på jobbet, snabb som tusan!

BRA! äntligen nån som fattar! har du en sån där Fetstor skärm till den oxå eller?

Och sen har Godsent inte satt upp lappen för att säga "de här är vårat, och vi ebstämmer" absolut inte! utan mest för att dom "nya" UEarna som kommit till nu efter Outsider syndromet, ska förstå hur man uppför sig, så att inte ännu ett ställe blir länsat. Och nej, jag hör inte till den gruppen, jag vet att jag har typ 5 inlägg på de här forumet, men jag har varit på dom flesta kända, och okända UE ställen, bara de att jag inte är datarnörd och sitter här hela dagarna. SÅ så är de med den saken
2005-03-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueprnt
Men vänta nu, om det är ni "G3":are som var balla å va före tuffiga G1 på platsen, hur kan det då finnas ett "G1"-namn på lappen ni satte upp?

om du menar att mirage har varit där så var det andra gången vi gick dit. när stället redan var utforskat och upptäckt av lymfer och axman...
2005-03-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wentor-
Alltså, jag vet inte hur ni har tagit er in dit (-om ni nu har gjort det), men det finns säkerligen en anledning till att vi inte har tagit oss in.
Jag menar - man KAN ju klippa, storma och föra ett jäävla liv, då kommer man in överallt..
Men det är bara spekulationer..

Vilken plats? Ingen har visat mig någon plats?

vet inte om du har varit där men vi har visat platsen för 3 "kända" Ueare som någon av de spridit stället vidare.

vad får er att tro att vi har förstört något för att komma in är fel. vi har lyft bort en lucka som vi sen satt tillbaka när vi går ut samma väg.

svälj er stolthet och visa respekt för de som var där först....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in