• 5
  • 6
2005-03-20, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wuchi
var det där ett erkännande att vi var först? känns bra att ni äntligen ger er.

du är så artig och formell, du får kalla mig "du" istället för "ni" om du vill,

Vi delade ju med oss av platsen, dock kanske inte på det öppna forumet så halva svergie kan läsa det, utan genom andra kanaler av kommunikation.

nej ni delade inte med er av platsen, ärligt talat, ni hittade en grej och nu tror ni att ni äger ue scenen, vad är det med er ?! sluta tjafsa, jag är ju helt snäll mot er.. fortfarande..

vi hittade samma sak utan er 1 vecka senare, och ? det är ingen tävling för mig, det är inte därför jag gör det, inga priser delas ut, inga tider klockas, ärligt talat jag tror du skulle må bättre med en resultatinriktad sport som hobby istället, där man alltid vet vem som vunnit och med hur många mål, testa varpa, bowling, curling eller kanske tom badminton, så vet du när du vunnit och är bäst, lycka till och hej då igen.
2005-03-20, 02:53
Bannlyst
Vi delade med oss av platsen till ett antal personer här på FB som vi ansåg vara rätt.
På det sättet la vi också ut ordet i UE-Communityt om platsen och därmed var platsen free for all.
Skumt hur stället stått orört i över ett år och ni hittar dit en vecka efter oss...
2005-03-20, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GodSent
Vi delade med oss av platsen till ett antal personer här på FB som vi ansåg vara rätt.
På det sättet la vi också ut ordet i UE-Communityt om platsen och därmed var platsen free for all.
Skumt hur stället stått orört i över ett år och ni hittar dit en vecka efter oss...

my mouth is sealed...
2005-03-20, 07:30
Bannlyst
Citat:

ja visst är det...

du fattar när du ser det
2005-03-20, 11:14
Medlem
.jinxs avatar
Citat:

När var första gången du var i Akaytemplet? Några månader sen? För mig var det tre år sen. Känns som om jag kännt till stället bra längre och därmed tillhörande utrymmen...eller? Och ändå var jag låååångt ifrån att vara där "först". Dock så sa jag aldrig att det var mitt nyfunna ställe och smällde upp en massa regler...

Gnn....! Spela roll. Grattis till att ni claimat stället. Döp det nu och placera flaggan. Jag är seriös... jag har aldrig vart mycket för att tjinga ställen, men blir lite småputt när senare folk säger att de var där först bara för att de tror att de upptäckt nästa stora hangout.
Stället kommer ändå att stängas inom en snar framtid. Räkna med igensvetsade dörrar och liknande saker, speciellt med tanke på att skiten leder in i ett visst hus...
2005-03-20, 11:50
Medlem
Stig Inns avatar
Jag får väl med facit i hand säga att det var dumt att posta den där länken. Det var töntigt att sätta upp den där lappen, det tycker jag, och jag ville driva lite med er, men inte till den här milda graden kackel.

Ni hittade stället först. Det har jag inga problem med. Vi kom in en annan väg, ingen av era "förtroendemän" har röjt något. Vill bara klargöra det.
Jag tycker det är jävligt onödigt att skriva datummärkta tags om ni nu måste skriva något. Löjligt att samtidigt sätta upp regler om vad folk inte får göra, och samtidigt inte kunna hålla sig till dem själv... Dock är det numera en tidsfråga innan alla vägar in dit bankas igen ordentligt. Så de som inte sett gör nog klokt i att rappa på...

/Stig
2005-03-20, 11:53
Medlem
The_arnes avatar
Jag tycker att detta borde resultera i ett stort Ue-battle där den som hittar flest nya ingångar till stället vinner! Sen kan det laget som vinner placera ut rävsaxar strategiskt placerade vid ingångarna så det förlorande laget får sig en läxa. Sen om det förlorande laget har några invändningar mot resultatet kan de ju alltid se till att börja pack'n heat och göra upp ordentligt om ni nu tycker det e så allvarligt.

Let the battle begin!
2005-03-20, 12:41
Medlem
slobodan87s avatar
hela den här tråden har blivit ganska skrattretande, börjar mest likna ett gäng dagisbarn som bråkar om vem som va i sandlådan först. Tycker inte fler än jag att de är ganska löjligt?
2005-03-20, 14:13
Bannlyst
Ja det verkar ju som att allt spring där kommer att stoppas inom en snar framtid, så vi kan ju förklara platsen som död och skiljas som vänner.
2005-03-20, 19:36
Bannlyst
trist på ett så skönt ställe bara... men det är ju ganska logiskt också.. för mkt spring blandat med för mkt bevakning doesn't mix...
2005-03-20, 19:50
Medlem
the-phr0zens avatar
Neej?

Citat:
Ursprungligen postat av slobodan87
hela den här tråden har blivit ganska skrattretande, börjar mest likna ett gäng dagisbarn som bråkar om vem som va i sandlådan först. Tycker inte fler än jag att de är ganska löjligt?

Nee slobodan, nu är du väl ute på hal is, detta är ju jätte roligt =)
2005-03-20, 21:14
Medlem
phreakdentas avatar
Slutkacklat!

Tråd Låst
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem