Citat:
Ursprungligen postat av Dezh
Det är det bästa lössnuset jag har snusat. Ett exemplar i god form känns som tuggummi. Inte kladdigt, utan väldigt mjukt och formbart.
Hur länge har du letat efter PF? Jag minns att jag inhandlade en senast förra sommaren. Det är en riktig sommarsnus enligt mig.
Jag har hållit ögonen öppna i många år. Jag gillar att testa olika snus sorter, det har gått och blivit lite av en hobby. Så jag inhandlar mitt snus på en mängd olika tobaksaffärer. Kanske inte letat aktivt, men jag snusar tre till fyra dosor i veckan och kollar alltid igenom vilka sorter det är dom har i sortimentet. Aldrig stött på det men känt till det i flera år på grund av internet. Riktigt snygg dosa är det också.
Citat:
Ursprungligen postat av Bob'sYerUncle
Tro det eller ej, Södertälje. Robbans livs brukar ha det inne.
Tusen tack för din hjälp. Lång resa för en dosa snus. Än så länge hoppas jag på det ska trilla in något tips som ligger lite närmare. Men det får väl bli i värsta fall.
I så fall ska jag se till att leta reda på kioskens nummer och ringa samma dag och fråga om det finns på lagret, be snällt om att lägga undan en eller två dosor tills jag kommer ska jag också göra.