Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag vill bestämt minnas att han spöade henne offentligt inne på nån krog också.
Har för mig att han band fast henne i typ ett dygn och våldtog henne under tiden. För att hon inte skulle dra till sin nya kille eller vad det nu var.
Hjelte kanske blivit ödmjuk av att tvåla in Svartenbrandt i duschen varje dag? Vad vet jag? Men, i egenskap av nöjeschef lekte han mafioso på egen hand och frös ute de/dissade ställen, som inte gav honom VIP-behandling. När det sedan bestämdes att Virtanen skulle få hans jobb gjorde han misstaget att säga upp sig för att bli chefredaktör för ett VIP-magasin (typ Residens). Tror det kom ut två eller tre nummer innan det gick i konkurs och Hjelte blev arbetslös.
Hjelte upptäckte då att han inte var den golden hot shot boy han alltid trott. Han hade inga vänner kvar och blev portad från Spy bar. Hans liv var med andra ord slut. Slut ville även flickvännen att det skulle bli, men Tom ville ha kvar henne hemma en stund till. Förmodligen fick han nåt frispel av allt detta.
PS En liten kul detalj kring historien om slagsmålet med Johan Hedenborg är att Tom sågat honom rejält i en recension ett tag tidigare. Johan blev riktigt förbannad då han anade att kritiken inte berodde på hans skådespelarinsatser. Så han gick hem till Tom och flickvännen öppnade och sa att Tom inte var hemma. Flytta på dig sa Johan och gick in i sovrummet där han hittade en darrande Tom under sängen. Denne fick sig en örfil och sen gick Johan hem.