2002-12-03, 17:38
Medlem
Linkolns avatar
Är det bara lösa rykten att Tom Hjelte sitter inne för våldtäkt och misshandel? Läste i något forum om någon som sett honom gå runt i det fria. Han kan väl inte ha permis redan om han ska sitta inne i 3,5 år?
Citera
2002-12-03, 19:56
Medlem
Jo, han kan ha permis men det beror på när han åkte in. Det brukar normalt ges efter att 1/3 av strafftiden är avtjänad.
Citera
2002-12-03, 20:17
Medlem
Kristjans avatar
hmm, vem är denna tom?

Borde man kanske veta? men nu frågar jag :)
Citera
2002-12-03, 20:51
Medlem
chairmans avatar
Nej Kristjan du kan vara lugn, Tom(i bollen) Hjelte är ingen man behöver veta vem det är. Dock var han krönikör på Aftonbladet Puls för något år sen. Sen gick det väl rätt mycket utför för den killen.
Citera
2002-12-04, 00:33
Medlem
jenas avatar
Ehh, Tom är chefsredaktör på tidningen Lifestyle, denna är litet speciell då det inte går att prenummerera på den, man får den om man har en inkomst på mer än 1 miljon per år eller har ett AMX platina. Tidningens profil gör att jag inte tror att han sitter inne ;-)
Citera
2002-12-04, 00:43
Medlem
kaleids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Ehh, Tom är chefsredaktör på tidningen Lifestyle, denna är litet speciell då det inte går att prenummerera på den, man får den om man har en inkomst på mer än 1 miljon per år eller har ett AMX platina. Tidningens profil gör att jag inte tror att han sitter inne ;-)
Vad har Tom Hjelte att säga till folk med en inkomst på över 1 miljon, han som knappt kunde underhålla pöbeln med sin ursäkt till journalistik?
Citera
2002-12-04, 10:16
Medlem
crippas avatar
Hjelte har varit chefredaktör för Lifestyle. Han är numera före detta och avtjänar sitt fängelsestraff.
Citera
2002-12-04, 15:07
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Vad har Tom Hjelte att säga till folk med en inkomst på över 1 miljon, han som knappt kunde underhålla pöbeln med sin ursäkt till journalistik?

Lifestyle kan man köpa i Pressbyrån. (Gör jag iallafall)
Det är inte något krav på någon speciell inkomst, men den vänder sig till folk med pengar.
Däremot finns en tidning som heter Connesour (reservation för stavningen) som endast kommer till den som har mycket höga inkomster eller förmögenheter.
Citera
2002-12-04, 16:50
Bannlyst
Slår man sin flickvän är man ingen Hjelte..
Citera
2002-12-04, 17:31
Medlem
Vist åkte han fast för våldtäckt det är inget rykte men om jag minns rätt
fick han 2.5 års fängelse inte 3.5.
Hmm ja han kan nog vara ute nu det borde var i alla fall 2 år sen han åkte dit...
Citera
2002-12-04, 18:56
Medlem
Vad var det hjell berqvist sa till honom påAschberg..??
Citera
2002-12-04, 20:09
Medlem
diskodiks avatar
Kommer inte ihåg, men jag vill minnas att det var något ruskigt bra! :-)

Tom Hjelte är väl mest känd (okänd?) för sin inne & utelista i Aftonbladet där han dissade folk som vägrade slicka honom i rumpan, och ställen som inte gav honom rabatt för att han var "känd"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in